PDA

View Full Version : Vintage van Marshall



P
31 maart 2002, 20:50
Zijn Vintage series van Marshall goed? Wat kkosten ze?

pimmetje
31 maart 2002, 21:23
Ik wil niet lullig klinken, maar je stelt een heleboel algemeen geformuleerde vragen over welke versterkers goed zijn en zo. Da's natuurlijk handig als je specifieke vragen hebt over specifieke (merken/types) versterkers.

Of een versterker gewoon algemeen goed voor jouw spel en wensen is, zul je gewoon zelf moeten ondervinden.

Stel voor jezelf enkele criteria (budget, wil je per se combo, etc). Pak je gitaar, ga langs enkele gitaarwinkels en probeer iedere versterker binnen die criteria (en er nét buiten).

Neem er rustig alle tijd voor die JIJ nodig vindt en laat je niet opjagen of zo. Probeer ze gewoon nog een keer op een later tijdstip. Je zal zien dat er een aantal direct afvalt en enkelen je al snel beginnen te bekoren.

Op harmony-central.com kan je al een beetje lezen wat eigenaren van de versterkers vinden. Je kan dan wat gerichter vragen stellen en iedereen hier kan je dan veel beter helpen bij je uiteindelijke keuze.

Dirk_Hendrik
31 maart 2002, 22:04
Pimmetje,

Ok geloof dat jij eenzelfde probleem hebt als ik en dat is dat je niet zo zit te wachten op "is dit goed" vragen. Zoek het zelf uit of post het als " hoe zijn jouw ervaringen met". m.a.w. voorkouwtopics.

Jammergenoeg is gitaarforum anders an kan dat (naar mijn menng) "nog".

SteavisSmokin
31 maart 2002, 22:06
Idd....en kan je misschien al die vragen die je hebt in 1 onderwerp stoppen? Er zijn nu geloof ik 4 onderwerpen van jou die allemaal over Marshall gaan, dat maakt het forum een beetje tot een zooi.

Plaats in een bericht de eisen die je hebt en het doel wat je hebt om die versterker te gebruiken, dan komen er vanzelf antwoorden waar je wat aan hebt. Dan kom je zelf ook een stuk verder.
Steven

SteavisSmokin
31 maart 2002, 22:16
Ik heb nu een aantal berichten van je verwijderd waar nog niet of nauwelijks op gereageerd was. Het spijt me voor degenen die er moeite in hadden gestoken om er op te antwoorden.
Steven

Dionyios
31 maart 2002, 22:29
Op 2002-03-31 22:16, schreef SteavisSmokin:
Het spijt me voor degenen die er moeite in hadden gestoken om er op te antwoorden.


Nou voor deze keer vergeef ik je Steven :smile: :wink:

SteavisSmokin
31 maart 2002, 22:57
:grin: