PDA

View Full Version : Modificaties gitaar :)



AllodoX
31 maart 2002, 19:56
Yess !
Mijn gitaar is klaar :smile:
Ik had een lokale luthier een 27" scale nek laten maken voor mijn stratocaster-kloontje.. speciaal voor drop-B tuning met een 6-snarige gitaar ( BEADGC ).. die heb ik er net opgezet

en toen heb ik me volume en toonknopjes ook maar iets aangepast :smile:

normaliter heb je 1 volume knop, 2 toonknoppen en een schakelaartje om pickups te kiezen.

ik heb nu : 3 volume knoppen ( 1 per pickup ), en een schakelaartje waarmee je toon kan kiezen ( in 6 stappen van schel naar dof )

ding klinkt moddervet nu ! een zware fuzz erover en vlammen maar ! :grin:

Dirk_Hendrik
31 maart 2002, 22:00
eeh,

ja.... fijn voor je. Je had ook en bas kunnen kopen.

Lekker lame topic

Sandman
31 maart 2002, 23:17
Ach, de jongen is alleen maar blij en wil zijn vreugde met ons delen :wink:. Hij blij, wij blij :razz:

sash
31 maart 2002, 23:59
Kunnen we niet gewoon 1 topic maken en als je een nieuwe gitaar hebt dat je haar kan melden, ideeeeeetje toch? :grin:

ekkerman
1 april 2002, 12:11
ik had volgens mij giteren ook zo'n soort topic verzonnen maar dan iets breder over tips die men eventueel op het modificatie gebied uit ervaring met elkaar kan/wil delen ik ga eens kijken of daar nog eens iets zinnigs op binnen gekomen is i"m outta here ....!!

Ic3gl0vE
1 april 2002, 12:13
Op 2002-03-31 22:00, schreef Dirk_Hendrik:
Je had ook en bas kunnen kopen.

Lekker lame topic



whahahahahhaha :grin:
als mijn zuz een eigen gitaar koopt neem ik m'n strat-kloontje weer van haar trug en ga ik er misschien ook een bariton van maken, lijkt me eigenlijk bez vet

veel plezier + suc6 met je gitaar

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ic3gl0vE op 2002-04-01 12:14 ]</font>