PDA

View Full Version : bedankt Speedy voor die geweldige 'heads up', you da man!



PeArLjAm
23 april 2004, 10:13
Zo Remco bij deze!! Bedankt voor de tip. You rock dude 8-)

Anyway, ik kreeg dus een PB'tje van Remco (alias Speeddemon) dat er een boss dm-2 voor cheap op marktplaats stond. Ik had hem eigenlijk ook al gezien, maar toen was ik druk bezig met de script logo phaser en hem dus eigenlijk weer vergeten. Er was al een bod van 115 op het pedaal, maar toch gelijk een bod ingevoerd van 120 euro (staat er nu een op ebay voor 200$ en daar zitten redelijk wat krassen op enzo) en die gast gemaild. Het pedaal was nog in perfecte cosmetische staat en werkte nog 100% vlgs die dude. Dus hij stuurt hem op morgen, dan heb ik hem dus zaterdag. Ik ben zeer benieuwd naar het pedaal, en ik hoorde er zoooveeel goede dingen over dat ik hem gewoon MOEST proberen. Volgens velen is dit HET analoge delay pedaal. Dus ik houd jullie effectfreaks op de hoogte!! Ik hoop toch echt dat hij er zaterdag is.. en ja anders komt een review er pas de vrijdag erna want ik ga een 6daagse trip door polen houden :D HOEI~!


(eindelijk doet ie het!! ik heb gister wel 10x geprobeerd dit topic te maken :) )

Speeddemon
23 april 2004, 10:27
trip door Polen eej?
doe de groeten aan m'n familie! :D (in Piacezno bij Warschau)

"Dzjindobre, jestem Yori, jestem gwodne, luubji-em pivo"

da's fonetisch voor "goeden dag, ik ben yori, ik heb honger en ik hou van bier" :P

Meer heb je niet nodig. Oh ja, wacht.
"Pjinknč ziftsjinna" (mooi meisje) :wink:

maar cool man, als ie er ook goed uitziet is 120 HELEMAAL een koopje.

T pedaal heeft sowieso VEEL meer mojo dan een DM-3.

PeArLjAm
23 april 2004, 11:02
trip door Polen eej?
doe de groeten aan m'n familie! :D (in Piacezno bij Warschau)

ik heb echt geen idee waar de plaatsen liggen waar ik naartoe ga, maargoed ALS ik ze zie doe ik ze de groeten :razz:
"Dzjindobre, jestem Yori, jestem gwodne, luubji-em pivo"

da's fonetisch voor "goeden dag, ik ben yori, ik heb honger en ik hou van bier" :P
[b]hahaha ja meer heb ik niet nodig, ik ga die zin zeker noteren :D

Meer heb je niet nodig. Oh ja, wacht.
"Pjinknč ziftsjinna" (mooi meisje) :wink:
mooi mooi wie weet wat voor mooie vrouwen daar wel niet wonen ;) ]
maar cool man, als ie er ook goed uitziet is 120 HELEMAAL een koopje.

T pedaal heeft sowieso VEEL meer mojo dan een DM-3.

jaja die verkoper zei dat hij er nog cosmetisch prima uitzag.. Maarja eerst zien dan geloven. Ik maak wel even wat pics als ik hem heb. Ik ben zo benieuwd hoe ie klinkt!]

THanks again! YOri

Speeddemon
23 april 2004, 11:18
wat vrouwen betreft daar, als ze lelijk zijn, zijn het ECHT trollen (behaarde bovenlip, dik, mannelijk, wratten, etc), als ze mooi, zijn ze ook ECHT fuckin' bloedstollend lekker.
Wat hier voor foto-model doorgaat, is daar het 81ste dorpsgrietje bij wijze van.

Ik heb t gros van Europa ondertussen gezien, maar in Polen (en Spanje) toch wel de mooiste mokkels tegengekomen. (Italiė ook wel o.k., alleen bijna allemaal echt veel te grote neuzen, terwijl een vrouwtje toch best wel een neus mag hebben van mij, heb een hekel aan wipneuzen).

Oh wacht, t ging over een DM-2... :oops:
:wink:

hoofd
23 april 2004, 11:49
mooie vrouwen ---> Hongarije!

Hoe de dames in Spanje zijn ga ik vanaf dinsdag 2 weken onderzoeken :D.

Ohja, nog gefeliciteerd met je koopje! ;)

PeArLjAm
23 april 2004, 12:01
mooie vrouwen ---> Hongarije!

Hoe de dames in Spanje zijn ga ik vanaf dinsdag 2 weken onderzoeken :D.

Ohja, nog gefeliciteerd met je koopje! ;)

Thanks! Nou ik ben al eeen paar keer in spanje geweest, er zijn zeker wat bloedmooie vrouwen maar veruit het meest zijn toch niet echt knap. Voor veel mooie vrouwen moet je in zweden zijn :P

BartL
23 april 2004, 12:34
+1

Heb 10 jaar lang (op redelijk hoog niveau) badminton gespeeld. Op internationale toernooien waren er ook altijd zweden en denen enzo. Best leuk, om te zien :)

Robbert
23 april 2004, 12:48
+1

Heb 10 jaar lang (op redelijk hoog niveau) badminton gespeeld.

Uhuh, dat net hangt idd een stuk hoger dan bij tennis :razz:

BartL
23 april 2004, 12:53
:-D
1 meter 52 :wink:

PeArLjAm
24 april 2004, 18:41
OK dudes die DM-2 delay is er!! Eerste impressie: WOW, wat klinkt dat warm en mooi etc etc... :o en nnou snel verder spelen !!!!! Eeen uitgebreide test komt later..

-Yori