PDA

View Full Version : Lessen gezocht in Utrecht en vooral ervaringen.



eperdu
23 april 2004, 09:28
Ik wil binnenkort lessen akoustisch gitaar gaan volgen in Utrecht. Wie heeft er ervaring met de UCK muziekschool of de Utrechtse gitaarschool? Ook hoor ik graag van goede docenten die prive lesgeven of ilesgeven aan groepjes. Ik ben een complete novice op dit gebied dus elk advies is welkom. Ik ga wel graag voor kwaliteit. :satisfie:

Carlos SanTuna
27 april 2004, 14:47
Ik heb zelf elektrisch gitaarles bij de Utrechtse Gitaarschool. Dat is een collectief van gitaarleraren, dus het is geen echte muziekschool of zo. Het gaat dus om privélessen.
Norbert Scholte, de leraar elektrisch gitaar, is technisch erg goed, relatief goedkoop (voor de kwaliteit die hij in huis heeft) en volgens mij geeft hij ook akoestisch gitaarles.
Ik ben een redelijk vergevorderde gitarist, al zeg ik het zelf, en daarom heb ik een leraar gezocht die ook mij nog wat kan leren. En inderdaad, ik krijg doorgaans een minderwaardigheidscomplex van die gast... :(
Bel je het nummer dat op de website vermeld staat, dan krijg je vaak te horen dat er een wachtlijst is en dat het wel even kan duren. Meestal valt dat echter best mee. Bel hem zelf eens op, zou ik zeggen. Hij staat gewoon in het telefoonboek (N.E. Scholte, heet hij).