PDA

View Full Version : Guytron GT-100



lespaul57
23 april 2004, 07:56
Ik ben zoals enkele hier al weten opzoek naar een goede buizen versterker. Ik heb nu gevallen op een Guytron GT-100. Heeft iemand hier wat ervaringen mee? Ik heb een stuk op HC gelezen dat hij erg goed. Zijn er hier mensen die hem gebruiken??

marc_o
23 april 2004, 17:11
Nog niet, maar ik denk dt je LordRiffenstein wel een hartmassage mag geven als je een koopt, hehehehe, volgens mij is dat zijn droom-amp.

BLOK182
23 april 2004, 17:45
Heb em nog niet gehoord, maar een tijdje terug wel een topic over gehad. Wat ik me heb laten vertellen door Erik vd Haar, die die dingen verkoopt, is dat het scheurkanaal niezo highgain a la uberschall/recto is, maar meer richting dsl100, en meer weet ik er ook nog niet van :wink:

LordRiffenstein
24 april 2004, 08:25
Ik ben zoals enkele hier al weten opzoek naar een goede buizen versterker. Ik heb nu gevallen op een Guytron GT-100. Heeft iemand hier wat ervaringen mee? Ik heb een stuk op HC gelezen dat hij erg goed. Zijn er hier mensen die hem gebruiken??

Ik denk dat er weinig mensen een Guytron hebben vanwege de prijs en toch beperkte mogelijkheden MAAR hij klinktin elk geval SUPER. Op de Guytron-site staan trouwens heel wat soundclips! Ik heb hem 1 keer getest en zoals Marc zegt is het inderdaad mijn droom-versterker, of een van mijn droom-versterkers :-D Clean doet heel goed Vox maar ook Marshall Plexi, overdrive gaat verder tot behoorlijke scheur, niet echt high gain maar toch behoorlijk veel.

Erik VD Haar verkoopt ze en in principe zou hij binnenkort het nieuwe model moeten hebben.

BLOK182
24 april 2004, 10:54
Ohja klopt, dat zei Erik ook al, dat ie het nieuwe model binnekort verwachte.

ieme
27 april 2004, 19:22
€3250 kostie(inc flightcase), klinkt erg lekker, de clean is beetje als Vox AC30 en overdrive doet mij erg aan een VHT 45 head (overdrive channel) denken

wimmeltje
29 april 2004, 08:03
€3250 kostie(inc flightcase), klinkt erg lekker, de clean is beetje als Vox AC30 en overdrive doet mij erg aan een VHT 45 head (overdrive channel) denken

Toch wel eens interessant ze beide te luisteren. Ik kan met mijn VHT setje ook vanalles maken alleen de clean is niet zo super helaas. Leendert van anouk speelt trouwens ook op een GT-100 en Ubershall. Vraag me eigenlijk wel af waarom dan twee versterkers. Gaat die GT-100 niet heavy genoeg dan vraag ik me af.

wimmeltje
29 april 2004, 08:03
€3250 kostie(inc flightcase), klinkt erg lekker, de clean is beetje als Vox AC30 en overdrive doet mij erg aan een VHT 45 head (overdrive channel) denken

Toch wel eens interessant ze beide te luisteren. Ik kan met mijn VHT setje ook vanalles maken alleen de clean is niet zo super helaas. Leendert van anouk speelt trouwens ook op een GT-100 en Ubershall. Vraag me eigenlijk wel af waarom dan twee versterkers. Gaat die GT-100 niet heavy genoeg dan vraag ik me af.

ieme
29 april 2004, 12:55
Toch wel eens interessant ze beide te luisteren. Ik kan met mijn VHT setje ook vanalles maken alleen de clean is niet zo super helaas. Leendert van anouk speelt trouwens ook op een GT-100 en Ubershall. Vraag me eigenlijk wel af waarom dan twee versterkers. Gaat die GT-100 niet heavy genoeg dan vraag ik me af.

Sterker nog, leendert speelt nu met 3 versterkers!
Clean en overdrive's uit de Guytron
Crunch en overdrive's uit de HOOK
Distortion's uit de Bogner Uberschall

wimmeltje
29 april 2004, 13:08
Toch wel eens interessant ze beide te luisteren. Ik kan met mijn VHT setje ook vanalles maken alleen de clean is niet zo super helaas. Leendert van anouk speelt trouwens ook op een GT-100 en Ubershall. Vraag me eigenlijk wel af waarom dan twee versterkers. Gaat die GT-100 niet heavy genoeg dan vraag ik me af.

Sterker nog, leendert speelt nu met 3 versterkers!
Clean en overdrive's uit de Guytron
Crunch en overdrive's uit de HOOK
Distortion's uit de Bogner Uberschall

Ik zal mijn bankrekening nummer eens geven dan, kunnen ze mij ook eens sponseren. Dan heeft heeft voor een kleine 9000 euri aan versterkers staan en daar komen dan ook nog kasten bij. Bogners die ook niet goedkoop zijn en zijn rekje met G-Force en Ernst Fliek footcontroller. Misschien moet ik maar eens een anderbaantje gaan zoeken ofzo.

BLOK182
29 april 2004, 13:46
Ehm, de "huidige" GT100 kostte 2750 met flightcase, tenminste, 2 maanden terug nog wel, of issie nu ineens 500 duurder geworden? Lijkt me sterk. Tja, heavy, ik heb de Guytron nog niet gehoord, maar die Uberschall gebruikt Haaksma voor als het echt zwaar wordt, die Uberschall is een echte ZWARE metalbak. Ik wil ze alletwee nog wel eens horen, ben benieuwd :)

LordRiffenstein
29 april 2004, 14:36
Ehm, de "huidige" GT100 kostte 2750 met flightcase, tenminste, 2 maanden terug nog wel, of issie nu ineens 500 duurder geworden? Lijkt me sterk. Tja, heavy, ik heb de Guytron nog niet gehoord, maar die Uberschall gebruikt Haaksma voor als het echt zwaar wordt, die Uberschall is een echte ZWARE metalbak. Ik wil ze alletwee nog wel eens horen, ben benieuwd :)

Wat jij hier de huidige noemt is eigenlijk de oude want er is ondertussen de GT-100 FV. De GT-100 kost inderdaad 2750, de GT-100 FV nog een beetje meer. :evil:

ieme
29 april 2004, 15:21
Ik zal mijn bankrekening nummer eens geven dan, kunnen ze mij ook eens sponseren. Dan heeft heeft voor een kleine 9000 euri aan versterkers staan en daar komen dan ook nog kasten bij. Bogners die ook niet goedkoop zijn en zijn rekje met G-Force en Ernst Fliek footcontroller. Misschien moet ik maar eens een anderbaantje gaan zoeken ofzo.

Nou de HOOK's bouwt hij zelf zoals je misschien wel weet, en tsja als hij bij vd haar een aantal van die dingen afleverd kan hij vast wel een Guytron, uberschall en een tal bogner cabs krijgen...

wimmeltje
3 juni 2004, 11:39
Ik zal mijn bankrekening nummer eens geven dan, kunnen ze mij ook eens sponseren. Dan heeft heeft voor een kleine 9000 euri aan versterkers staan en daar komen dan ook nog kasten bij. Bogners die ook niet goedkoop zijn en zijn rekje met G-Force en Ernst Fliek footcontroller. Misschien moet ik maar eens een anderbaantje gaan zoeken ofzo.

Nou de HOOK's bouwt hij zelf zoals je misschien wel weet, en tsja als hij bij vd haar een aantal van die dingen afleverd kan hij vast wel een Guytron, uberschall en een tal bogner cabs krijgen...

Ik begin nu wat meer interesse te krijgen in de guytron versterker. Weet iemand of ze die bij Jukebox hebben staan? Of kan je hem beter direct bij van de Haar testen??

ieme
5 juni 2004, 10:24
Ik zit al een tijdje te gassen, misschien dat ik binnenkort wel zo'n amp heb...

wimmeltje
21 juni 2004, 12:16
Ik zit al een tijdje te gassen, misschien dat ik binnenkort wel zo'n amp heb...

En meer info er al over? Ik heb verder nog niet gekeken voor een Guytron. Ik ga zelf ook even nog kijken voor bijvoorbeeld een wizard amp.

isi
21 juni 2004, 23:09
Ik heb deze versterker uitvoerig getest en kan alleen maar zeggen dat dit een super top is, mooie compressie, vox alike, gespeeld met een Suhr Strat eerst over een 4 x 12 Bogner, naderhand over 2x 12 THD, deze laatste klonk opener, directer. Ik maak straks een keuze, of de Guytron of de OD 100, deze is vanaf september weer volop leverbaar. Misschien koop ik ze wel beide. Het zijn m.i. totaal verschillende versterkers.

ieme
22 juni 2004, 08:13
Misschien koop ik ze wel beide. Het zijn m.i. totaal verschillende versterkers.

ah, doe er dan meteen ook een HOOK bij! en 6 bogner 4X12's

wimmeltje
22 juni 2004, 08:31
Misschien koop ik ze wel beide. Het zijn m.i. totaal verschillende versterkers.

ah, doe er dan meteen ook een HOOK bij! en 6 bogner 4X12's

3 fullstacks??Neej, teveel gesleep ik zou eerder 3 halfstacks nemen dan, en een bus met bestuurder.

ieme
22 juni 2004, 10:58
Misschien koop ik ze wel beide. Het zijn m.i. totaal verschillende versterkers.

ah, doe er dan meteen ook een HOOK bij! en 6 bogner 4X12's

3 fullstacks??Neej, teveel gesleep ik zou eerder 3 halfstacks nemen dan, en een bus met bestuurder.
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) klinkt goed! 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

isi
23 juni 2004, 14:04
De Hook is een copie van de OD 100, zeker het cleane kanaal is een exacte copie, overstuurd zijn ze nog zoekende, er gebeuren nog steeds mods, men is kennelijk nog niet helemaal tevreden over het OD kanaal.
Dus het voorstel om de Hook ook te kopen wijs ik bij deze af.

lespaul57
24 juni 2004, 09:01
Ik ben er ondertussen al uit denk ik. Ik wil zeker de Gt-100 en daar zal ik dan mijn TS-9 als gainboost bij gebruiken. Verder heb ik aan FX: TS-9 modded, GE-7, CS-9, univibe met expressie pedaal, Morley bad horsie, line 6 DL4. Ik heb nu een amp teleen en dat is een marshall JCM800 2210. Ik wil zeker een 2 kanaals topje met een 4x12 speakerkast. Ik gebruik er nu voor thuis ook nog een THD hotplate bij. Verder wil ik mijn setup zo simpel mogelijk houden maar wel krachtig genoeg.

De speakerkast waar ik aan zit te denken nu is toch een Bogner 4x12 omdat ik nog niks heb gevonden wat beter is. Gitaren die ik gebruiken zijn les paul standards en muziek die ik speel is wat rock muziek ala black sabbath, deep purple enz enz...

KYUSS
25 juni 2004, 18:51
als je een goeie gainboost zoekt ipv de ts 9 en je van sabbath/deep purple houdt zou ik zeker de HS van BSM eens proberen. Topkwaliteit wel, en de klank is te gek....

De GT100 is trouwens een echt 'classic' karakter voor degenen die het nog willen weten. Vooral heelder en kanaal 2 is een mooie vervorming die voor blues en rock goed geschikt is. Het is misschien wel de méést toonvolle versterker die er momenteel gemaakt wordt, vooral de nieuwe voicing en Focus functies maken het helemaal interessant voor de puristen :wink: IIG: totaal het tegenovergestelde van een Bogner Ubershall. Dat is idd een moderne versterker, veel meer geschikt voor highgainwerk.

wimmeltje
28 juni 2004, 08:36
Ik ben zeker geen higain beest. Ik denk ook zeker dat een bogner ubershall over the top is voor mij. wat bedoel je met: HS van BSM eens proberen. website ofzo?? Ik hoor het wel van je. Ik moet toch zeker wel eens die guytron komen proberen bij jullie.. Klinkt allemaal super interessant allemaal. Misschien kan ik een leuke combi maken met mijn 2203 van marshall..

lespaul57
29 juni 2004, 07:46
We zitten geloof ik nu meer op het punt wat meer geschikt is voor de stijl die je speelt. Nu dacht ik dat je met de GT-100 toch ook wel een aardig stukje gain open kan draaien. Valt dit dan een beetje tegen of is het meer een kwestie van anders?

KYUSS
29 juni 2004, 14:34
BSM (Duits) maakt op het moment erg goede boosters, helemaal in de stijl zoals veel grootheden ze gebruikten. Je hebt dus een Clapton model, een Blackmore, een Gilmour, natuurlijk een Brain MAy en een autenthieke 60's Vox boost. Allemaal zijn ze geheel verschillend. Sommige zijn in volume verstelbaar, anderen in toon. Klinken echt te gek, heel puur. Maar je zal ze moeten vergelijken naast Xotic, Duncan, Banzai en eventueel anderen boosters.

De Guytron dus geen highgain versterker, maar hij rockt zeker! Het is wat proberen natuurlijk maar hij maakt zeker voldoende vervorming. (Probeer gain, je voortrap en eindtrap goed af te stellen op elkaar)

Laat maar weten als je ooit langskomt, kunnen we testen!

lespaul57
30 juni 2004, 12:12
Ik heb trouwens op marktplaats nu een GT-100 zien staan voor 2600 euro geloof ik. Weet ik niet helemaal precies meer wat de prijs is. Dit is geen F/V model. Wat is nu het voordeel van de F/V tegenover de gewone Gt-100.

Nu ik verder aan het kijken ben geweest heb ik ook wat gas gekregen voor een Diezel VH4. Wat kunnen jullie mij daarover vertellen. 4 kanalen staat me erg aan. Clean, drive, heavy drive en lead. Is dit alleen voor Higain of ook voor want mindere gain te gebruiken ala ACDC enz enz enz.

Is er een website over die boostertjes van je KYUSS??

KYUSS
1 juli 2004, 01:38
De GT100 met focus en voicing is gewoon een extra optie aan het nieuwste model. Het zijn 2 draaiknoppen aan de achterzijde, wanneer ze op 12 uur staan is het een gewone GT100. Het geeft je gewoon extra mogelijkheden. Het is moeilijk om te vertellen wat het 'precies' doet. Het zijn verschillende standen, niet zomaar 'meer mid' of 'dikker' ofzo, je moet het gewoon horen. Het is iig altijd goed voor mensen die nét niet hun geluid vinden met de standaard toonregeling die eigenlijk al erg uitgebreid is :)


Ok de VH4. Geschikt voor high gain idd, maar zeker heel verschillend van de HERBERT die echt voor metal publiek gemaakt is. De VH4 is veel allrounder! Je speelt hier dus echt álle stijlen muziek mee, zie het meer als een pop/rock versterker dus. AC/DC sound is ongetwijfeld mogelijk (zet even de SG/Marshall uit je hoofd dan) Ook hier geld gewoon testen, het kan je versterker zijn maar misschien vind je het nog té gecompressed ofzo, het blijft een moderne versterker.

hier de link van de BSM pedalen, lees goed: interessante verhaaltjes :)

gr. Nick

KYUSS
1 juli 2004, 01:40
excuus: hier de link:

http://www.europeanmusical.com/BSM/bsm.html

lespaul57
1 juli 2004, 08:42
Ik ben getipt voor een VH4 en daar ga ik zaterdag voor kijken. Ik weet verder ook niet hoe het klinkt maar we zullen wel zien. Het is een tweede hands beestje van mei 2003 zoals ik begrijp. Ben erg benieuwd moet ik eerlijk zeggen. Wat is trouwens een beetje een normale prijs voor een tweede handse VH4??

BLOK182
1 juli 2004, 10:14
Nieuw zijn ze rond de 2500-2800 (resp. DU-NE) ik denk zo'n 2000, nogal erg waardevaste amp natuurlijk. Wel zeeeer gaaf machien, heb em bij Jukebox getest laatst. Idd erg veelzijdig, die Herbert was me ook te metal.

lespaul57
2 juli 2004, 09:21
mmm, ik moet er ongeveer 1800 euro voor neerleggen met flightcase erbij. Ik weet niet of dat teveel is. Amp is wel in goede conditie...

ieme
2 juli 2004, 11:03
ik heb serieus gas voor die guytron van marktplaats!

ieme
2 juli 2004, 11:05
mmm, ik moet er ongeveer 1800 euro voor neerleggen met flightcase erbij. Ik weet niet of dat teveel is. Amp is wel in goede conditie...
gaat dit over een diezel of die guytron?

ieme
2 juli 2004, 11:10
http://www.muziekhandel-jukebox.nl/fotos/guytron
wat issie toch mooi heh?

BramVersteeg
2 juli 2004, 12:06
De herbert is zeker niet alleen geschikt voor metal (maar ook zeker wel :razz: ). Het crunch kanaal is enorm veelzijdig en je kunt er alle kanten op. Maar ik kan me wel voorstellen dat men hem te modern vind.
En 1800 euri voor een 2e hands VH-4 incl. flightcase......ik zou het wel weten. Is volgens mij een erg goede prijs hoor.

wimmeltje
2 juli 2004, 13:10
1800 voor een VH4 is zeker niet veel nee, icl flightcase. Die Guytron is van een kennis van me. Helaas heb ik er het geld niet voor anders had ik die guytron wel gekocht. Wist namelijk al dat hij tekoop werd aangeboden. IEME. Ik zou zeggen bied er eens op. Er staat nu ook een Matchless en een VHT Pittbull Ultra lead op internet. Misschien dat iets??

Het is alleen jammer van deze versterkers dat ze vrijwel onbekend zijn bij het grote publiek en ook veel te duur voor de meeste mensen. Waarom zou je 2595 euro neerleggen voor een 2 kanaals buizen versterker zonder speakerkast als je voor minder een modeling combo of stack kan hebben compleet. Begrijp me niet verkeerd, maar geld is iets wat tegenwoordig ook veel mee doet dan vroeger. Ik zou me ook eerder bedenken met zoveel geld. Daarbij heb je alles compleet met zelfs FX erbij bij een modeling versterker. Ik heb heel lang iets tegen modeling gehad maar ik weet zeker dat door de techniek van tegenwoordig zeer goede modeling amps worden gemaakt. De ontwikkeling blijft ook voortzetten en ik denk dat we mooie spullen kunnen verwachten in de toekomst. Ik weet ook zeker dat er altijd gitaristen zijn die op boutique versterkers en effecten blijven spelen maar er zullen ook veel gitaristen zijn die mindere eisen stellen aan hun gear en dan voor modeling gaan. Nieuwe gitaristen en bestaande gitaristen. Iedereen zal wel iets aan modeling gaan doen omdat die prijs/kwaliteit gezien toch het meest aantrekkelijk is tegenwoordig. Ik sta er iig zeker voor open.

lespaul57
2 juli 2004, 13:25
mmm, ik moet er ongeveer 1800 euro voor neerleggen met flightcase erbij. Ik weet niet of dat teveel is. Amp is wel in goede conditie...
gaat dit over een diezel of die guytron?

Diezel, voor mij wat meer bruikbaar op het moment..

BLOK182
2 juli 2004, 13:39
1800 voor een diezel met flightcase lijkt me een erg goeie prijs, ik zou er zelf zeker voor gaan, maar eerst die boogie nog de deur uit.... :wink:

LordRiffenstein
2 juli 2004, 13:44
Kijk, die Guytron interesseert me wel maar ik vind die prijs gewoon belachelijk. Een Guytron GT-100, dus niet het nieuwe model, kostte 2750 euro. De nieuwe GT-100 FV kost 3000 euro. Als ik zoveel geld zou uitgeven koop ik me voor 400euros extra liever de nieuwe. Dat hij zeldzaam is ed speelt niet in dit geval aangezien ook niet veel mensen erin geinteresseerd zijn. 2100-2200 euro lijkt me een correcte prijs voor de 2de hands Guytron.

1800euro voor een VH4 is zeker een goeie prijs. Heb je hem al gezien/getest? ´t Zou mijn oude kunnen zijn!!! :-D

lespaul57
2 juli 2004, 13:50
Kijk, die Guytron interesseert me wel maar ik vind die prijs gewoon belachelijk. Een Guytron GT-100, dus niet het nieuwe model, kostte 2750 euro. De nieuwe GT-100 FV kost 3000 euro. Als ik zoveel geld zou uitgeven koop ik me voor 400euros extra liever de nieuwe. Dat hij zeldzaam is ed speelt niet in dit geval aangezien ook niet veel mensen erin geinteresseerd zijn. 2100-2200 euro lijkt me een correcte prijs voor de 2de hands Guytron.

1800euro voor een VH4 is zeker een goeie prijs. Heb je hem al gezien/getest? ´t Zou mijn oude kunnen zijn!!! :-D

Waar kan ik die van jou aan herkennen?

lespaul57
2 juli 2004, 13:51
1800 voor een diezel met flightcase lijkt me een erg goeie prijs, ik zou er zelf zeker voor gaan, maar eerst die boogie nog de deur uit.... :wink: Hij gaat hem nog op internet zetten denk ik na het weekend maar ik zie hem zaterdag en dan ga ik hem eens testen.

BramVersteeg
2 juli 2004, 14:01
Veel succes ermee dan en ik hoop voor je dat ie bevalt. Weer iemand voor de 'Diezel-Club' ! 8-)

LordRiffenstein
2 juli 2004, 14:34
Waar kan ik die van jou aan herkennen?

Het makkelijkst aan de 2de midi-schakelbare master volume.

http://riffenstein.kingsmeade.net/images/VH4+rack.jpg

Mocht het deze zijn, dan heeft die een aantal tweaks ondergaan, allemaal gebeurd door Peter Diezel!

ieme
2 juli 2004, 14:46
1800 voor een VH4 is zeker niet veel nee, icl flightcase. Die Guytron is van een kennis van me. Helaas heb ik er het geld niet voor anders had ik die guytron wel gekocht. Wist namelijk al dat hij tekoop werd aangeboden. IEME. Ik zou zeggen bied er eens op. Er staat nu ook een Matchless en een VHT Pittbull Ultra lead op internet. Misschien dat iets??

Het is alleen jammer van deze versterkers dat ze vrijwel onbekend zijn bij het grote publiek en ook veel te duur voor de meeste mensen. Waarom zou je 2595 euro neerleggen voor een 2 kanaals buizen versterker zonder speakerkast als je voor minder een modeling combo of stack kan hebben compleet. Begrijp me niet verkeerd, maar geld is iets wat tegenwoordig ook veel mee doet dan vroeger. Ik zou me ook eerder bedenken met zoveel geld. Daarbij heb je alles compleet met zelfs FX erbij bij een modeling versterker. Ik heb heel lang iets tegen modeling gehad maar ik weet zeker dat door de techniek van tegenwoordig zeer goede modeling amps worden gemaakt. De ontwikkeling blijft ook voortzetten en ik denk dat we mooie spullen kunnen verwachten in de toekomst. Ik weet ook zeker dat er altijd gitaristen zijn die op boutique versterkers en effecten blijven spelen maar er zullen ook veel gitaristen zijn die mindere eisen stellen aan hun gear en dan voor modeling gaan. Nieuwe gitaristen en bestaande gitaristen. Iedereen zal wel iets aan modeling gaan doen omdat die prijs/kwaliteit gezien toch het meest aantrekkelijk is tegenwoordig. Ik sta er iig zeker voor open.

Ik weet het, hij is van wouter bloemen

ieme
2 juli 2004, 14:52
http://www.haarguitars.nl/test/Merken/Guytron/guytron%20met%20bogner%20box.jpg nice setup

BramVersteeg
2 juli 2004, 16:22
Waarom heeft iedereen toch altijd z'n rackie op de z'n cab staan en daar de top weer boven. Dat knikkert toch zo om!!
Wel lekkere setup ja. Niet mijn ding maar zal wel erg goed klinken :wink:

ieme
2 juli 2004, 17:36
Waarom heeft iedereen toch altijd z'n rackie op de z'n cab staan en daar de top weer boven. Dat knikkert toch zo om!!
Wel lekkere setup ja. Niet mijn ding maar zal wel erg goed klinken :wink:
optie 1, er boven op...
-Dan wordt de top te warm omdat de ventilatie aan de bovenkant zit en dat.
-Is nog wankeler (mede door het handvat van de top)
Optie 2, er naast op een flightcase
-goede optie
-is er de ruimte voor?

Tsja..

skabouter
2 juli 2004, 18:23
doen doen doen doen doen doen :D

srv-man
2 juli 2004, 22:04
1800euro voor een VH4 is zeker een goeie prijs. Heb je hem al gezien/getest? ´t Zou mijn oude kunnen zijn!!! :-D

Of de mijne! :-D

ReinoutV
3 juli 2004, 12:18
http://www.haarguitars.nl/test/Merken/Guytron/guytron%20met%20bogner%20box.jpg nice setup

Leendert Haaksma, als ik me niet vergis. Met dat Bogner cabinet en die witte strat kan het bijna niet missen.

BLOK182
3 juli 2004, 12:24
Das de foto van de v/d Haar site, waarop idd Haaksma's rig staat.

ieme
3 juli 2004, 13:31
jep das t spul van leendert
-Guytron GT100
-Bogner slanted 4X12
-Haar strat suhr low peak pu's
-Gforce
-Midi interface
-Rocktron patchmate
toen ik laatst met leendert sprak geloof ik dat ie deze pedalen opnoemde:
-ibanez ts
-roger mayer spitfire fuzz
-roger mayer octavia
-roger mayer voodoo 1

lespaul57
5 juli 2004, 07:43
Kijk, die Guytron interesseert me wel maar ik vind die prijs gewoon belachelijk. Een Guytron GT-100, dus niet het nieuwe model, kostte 2750 euro. De nieuwe GT-100 FV kost 3000 euro. Als ik zoveel geld zou uitgeven koop ik me voor 400euros extra liever de nieuwe. Dat hij zeldzaam is ed speelt niet in dit geval aangezien ook niet veel mensen erin geinteresseerd zijn. 2100-2200 euro lijkt me een correcte prijs voor de 2de hands Guytron.

1800euro voor een VH4 is zeker een goeie prijs. Heb je hem al gezien/getest? ´t Zou mijn oude kunnen zijn!!! :-D

Het is die van jou Youri, Staat jou naam achterop en heeft 2 master volumes. Wat is eigenlijk heel het idee achter die tweede master volume??

LordRiffenstein
5 juli 2004, 09:36
Het is die van jou Youri, Staat jou naam achterop en heeft 2 master volumes. Wat is eigenlijk heel het idee achter die tweede master volume??

LOL!!

De 2de Master gebruik je voor solo boost. Je kan die netjes mee programmeren met de kanalen dus als bv op kanaal2 zit te spelen en je wil diezelfde toon hebben voor je solo, dan moet je gewoon die 2de master aanzetten en je komt er lekker bovenuit.

Mail me ff, ik kan nog wat vertellen over die versterker!

ieme
5 juli 2004, 16:46
Even back on topic, zijn er mensen hier op t forum die een Guytron hebben?
Voor zover ik weet niet....

ieme
5 juli 2004, 16:46
Voor zover ik weet NOG niet bedoel ik.... :wink: :wink: