PDA

View Full Version : London city



soapwater
22 april 2004, 19:54
Dit heb ik onlangs gekregen... Stond nog ergens op zolder...
http://users.skynet.be/fa500290/1.JPG

Wat denken jullie dat ze waard zijn? In elk stuk steken 4 celestion G12M speaker (greenback). Ze klinken super-goed voor gitaar... Niet echt vette, maar superstrakke en gladde rocksound!

Greetz

andy
22 april 2004, 23:29
Ze zijn oud en bijna niks waard, dus ik bied......... :razz:

Nee serieus, je bent een fokking mazzelaar. Ik heb ook 8 van die schatjes in een stel oude cabs zitten. Ik zou de waarde er van niet precies weten, maar de speakers zijn er gewild, begin jaren 70 spul, dus het is een beetje wat de gek er voor geeft. Tussen de 50 en 100 euro schat ik.
In de rubriek Vintage versterkers staat een topic over Rola Celestions, misschien dat je daar wat wijzer wordt.
Zijn het trouwens oude zangzuilen??? Daar lijkt het namelijk wel op.

Ik zou ze trouwens niet verkopen, maar er fijn over gaan spelen.

Succes er mee. :wink:

Antal
23 april 2004, 00:43
Jeetje, je bent idd een mazzelaar. Lijkt idd door de vorm meer op een zangzuil. Maar hé, who cares!!! 8-)

soapwater
24 april 2004, 12:30
Het zijn inderdaad "zangzuilen" maar er steken toch maar leuke gitaarspeakertjes in... ik ga ze zeker bijhouden en als "gitaarzuilen" gebruiken... Staat toch leuker op een podium dan zo'n ordinaire Marshall-of Laney cabinet?!!

Greetz

soapwater
24 april 2004, 12:31
Het zijn inderdaad "zangzuilen" maar er steken toch maar leuke gitaarspeakertjes in... ik ga ze zeker bijhouden en als "gitaarzuilen" gebruiken... Staat toch leuker op een podium dan zo'n ordinaire Marshall-of Laney cabinet?!!

Greetz

birt
24 april 2004, 16:29
moooooi

ik heb mijn speakers door een soortgelijke ontdekking alleen heb ik mijn 4 greenbacks nog in een cab moeten zetten
maar ik had ook een marshall cab met 1 18" greenback gevonden en nu heb ik ook nog eens een goeie bas in m'n geluid :)

Javaca
24 april 2004, 17:33
Wow fockin' mazzelaar.
Waarom kom ik nooit van zulke dingen tegen :cry: :cry: :cry: ?