PDA

View Full Version : Les Paul slagplaat past niet?



Izz84
22 april 2004, 18:21
test

Izz84
22 april 2004, 18:22
Hallo

Ik heb onlangs bij Vox Humana een slagplaat besteld voor m'n Epi Les Paul, krijg ik hem binnen, past dat ding gewoon niet. De slagplaat hier een daar een beetje bijvijlen oid vind ik nog niet zon probleem, maar wat ik wel lastig vind is dat de gaatjes voor de schroeven in de gitaar niet goed aansluiten op de slagplaat...
Kan ik nou gewoon twee nieuwe gaatjes boren in de gitaar en de oude opvullen met het een of ander, of raden jullie iets anders aan?
BVD

Ralph

fred dons
22 april 2004, 18:47
tis een epi dus je hoeft niet bang te zijn dat de waarde nu ineens als een gek achteruit holt als je 2 nieuwe gaatjes boort

je kan de oude gaatjes opvullen maar je kunt er ook de originele schroeven er gewoon indraaien (zie je als het goed is niets van als de slagplaat er op zit)

succes

V!N
22 april 2004, 20:13
Wat dacht je van twee verse gaatjes in de nieuwe slagplaat boren ?

Soms is het erg moeilijk een makkelijke oplossing te zien. ;)


Zo te horen heb je het klassieke "Ik-heb-een-Les-Paul-en-koop-een-verse-slagplaat" probleem. Je hebt waarschijnlijk een slagplaat gekregen die voor een Les Paul van een ander merk is. Door dit soort kleine verschillen onderling, is niet alles universeel uitwisselbaar.

Maar het is altijd beter te boren en veilen aan dat kleine stukje plastic dan aan je gitaar.

Izz84
23 april 2004, 09:00
Nieuwe gaatjes in slagplaat boren, hmmm.... Kan ook natuurlijk, maar dan zit ik weer met 2 lelijke gaten in de slagplaat ;)

Iig bedankt voor de reacties!

Nielsje
23 april 2004, 09:44
geen slagplaat?

Carpe Diem
24 april 2004, 10:22
geen slagplaat?

helemaal mee eens, die dingen zitten toch alleen maar in de weg

cas121
25 april 2004, 02:12
welke kleur zoek je? ik heb nog een cremekleurige epi LP slagplaat liggen.

Izz84
26 april 2004, 14:40
Tis een LP custom dus zwart aub... ;)
Bedankt voor het aanbod iig