PDA

View Full Version : Metallica en Sum 41



Fastvinnie
31 maart 2002, 13:36
hallo, wie weet wanneer Metallica en/of Sum 41 in Nederland spelen, ik wil dit graag weten, want dat wil ik niet missen!!!

PeArLjAm
31 maart 2002, 15:43
Metallica heb ik geen flauw idee van , maar het schijnt dat ze aan een nieuw album bezig zijn dus daarna zullen ze wel gaan touren. Maar of ze hier komen is natuurlijk de vraag. Sum41 is net in Nederland geweest (paar maandjes geleden) dus die zullen voorlopig ook wel niet hier naartoe komen.

Dila
1 april 2002, 11:54
lekkere combinatie...

PeArLjAm
2 april 2002, 15:59
Ach laat die jongen toch..

Fastvinnie
2 april 2002, 19:09
Jah, die combinatie is best vaag, maar dat komt omdat ik Sum 41 moest weten voor een vriend van mij, maar weet iemand misschien een site waar ik kan kijken wie er, waar spelen??

PeArLjAm
2 april 2002, 21:25
De tmf tourguide ofzow?? Zie ik altijd op de tv, t zal ook wel vast op internet staan bij de site van tmf (bah, tmf)Verder staat er volgens mij veel op http://www.ticketservice.nl

Markie
3 april 2002, 14:07
Op 2002-04-01 11:54, schreef Dila:
lekkere combinatie...


Inderdaad, maar eh, als je van een soort muziek houdt.....ik noem maar iets: grunge ofzo :smile: :smile: dan sluit dat de rest toch niet uit hoop ik?

Dila
3 april 2002, 17:03
nee hoor maar ik vond het gewoon een opvallende combinatie.

PeArLjAm
3 april 2002, 17:36
VInd het wel meevallen.. Heeft wel wat met elkaar te maken, een opvallendere combinatie vind ik bijvoorbeeld de Backstreet boys en Slayer bijvoorbeeld..

Dila
3 april 2002, 22:43
whahahhahahaha

Markie
4 april 2002, 11:25
Wat ook debiel is: Ik was vorige week in Engeland en daar hadden ze paaseieren van Westlife en Kylie Minogue!

Heeft niets met dit onderwerp te maken maar moest er aan denken toen Pearl het over Backstreet Boys had.

fleef
4 april 2002, 19:12
ikke ben bij sum41 geweest in Tilburg. vond het een beetje tegenvallen. erg commercieel en gemaakt. een stel vrienden van mij waren voor de tweede keer en die zeiden dat alles wat ze zeiden ook gezegt werd bij het vorige concert. dus niet geimproviseerd. ook kon je niet stagediven want er zat een meter tussen het podium en het publiek. er stond allemaal security e.d. maar voor de rest was t best leuk. de muziek is leuk en het was super gezellig. ik weet niet wanneer ze weer naar nederland komen maar tussen de twee keer in nedcerland dit jaar zat ook niet zoveel tijd. dus wie weet, gewoon hun site in de gaten houden.

Yorrit
6 april 2002, 16:22
tis goed dat Reel Big Fish niet in hun voorprogramma stond. want dan was dat best klote geweest want dan had ik ze gemist, want om nou naar Sum41 te gaan voor Reel big fish gaat wel een beetje ver.

security en barriers voor het podium zijn echt kut. heb je echt niks aan!

fleef
8 april 2002, 15:31
nah...dat was zeker weten een tegenvaller. maar ja...k vond t leuk ze gezien te hebben. al kan je beter geen tweede keer gaan denk ik want dan kan het alleen maar tegenvallen omdat je dr dan achter komt dat het allemaal heel erg gemaakt is. tenminste niet twee keer dezelfde tour dan, he!

sash
9 april 2002, 23:31
Metallica brengt eind dit jaar het nieuwe album uit en dan gaan ze toeren, geen id wanneer ze naar nederland komen, maar denk maar aan eind 2003, begin 2004

_pepijnvdven_
29 januari 2003, 21:48
He... kom ik net te laat...
Ben gisteren (28/01/2003) naar Sum41 geweest in 013, Tilburg... WAS HEEL VET

_pepijnvdven_

Barret Wallace
30 januari 2003, 11:25
Volgens men bassist komt tallica deze zomer al tijden de MONSTERS OF ROCK tour damen met IRON MAIDEN :grin: beter kan niet!!!

HA_JO Punk
31 januari 2003, 18:42
Ik ben ook geweest met degene 2 plaatsen hierboven. Was zeker vet!!

FragDaddy
31 januari 2003, 20:28
Jup. metallica komt in juli naar duitsland en belgie. festivals. dusse dat wordt kaartjes kopen en ook een paar andere goeie bands bekijken.


June 6th - Nurnberg, GER
June 7th - Berlin, GER
June 8th - Nurburgring, GER

Aug 21st - Dublin, IRELAND
Aug 22nd - Leeds Festival, UK
Aug 24th - Reading Festival, UK

June 13th - Heineken Jammin' Festival, ITALY
June 28th - Werchter Rock Festival, BELGIUM


vooral deze laatste is wel grappig. is ook niet zo ver weg.

trouwens. je had gewoon even op http://www.metallica.com kunnen kijken :smile:


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2003-01-31 20:29 ]</font>

bunited
1 maart 2003, 20:08
Metallica komt ook naar Nederland! Op 15 juni komen ze naar Fields Of Rock in Nijmegen...

Thought Alive
5 maart 2003, 17:52
Oud nieuws dus...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Thought Alive op 2003-03-05 17:53 ]</font>

Bastijn
17 maart 2003, 17:06
15 juni http://www.fieldsofrock.nl

Metallica, Marilyn Manson

en nog wat andere bands

NeeraDJ
7 mei 2003, 11:30
Metallica is al klaar met hun album St. Anger en die is waarschijnlijk ergens in Juli/Juni in de winkel, beter wordt er een beetje mee gestunt want ik heb er genoeg geld voor over! Er zit trouwens een DVD bij!

hain
9 mei 2003, 21:27
de lijst met bands op FOR 15 juni
is toch al weer lekker uitgebreid :smile:

ben???
10 mei 2003, 01:04
fields of rock wordt geweldig... ik vind dat we forummeeting op fields of rock moeten hebben! iedereen komen, en gewoon lol hebben. METALLICA!!!! Wie komt er dus nog meer naar FOR?

Sarah =)
9 december 2007, 17:26
Heeeejj!!

Weet er iemand soms wanneer sum 41 een optreden doet in België??
Sum is een super groep en ik wil echt graag naar hun optreden :satisfie:

Tho
9 december 2007, 17:32
Heeeejj!!

Weet er iemand soms wanneer sum 41 een optreden doet in België??
Sum is een super groep en ik wil echt graag naar hun optreden :satisfie:

Je liegt. Dat is niet waar.



En waren die gasten niet gestopt?

Sarah =)
9 december 2007, 17:38
Die gaste he die kunne wel goe zinge :D
maja iedereen zijn smaak zeker...

die zijn toch ni gestopt??

hendrix_appendix
9 december 2007, 17:41
Zou je kunnen overwegen in normaal Nederlands te posten?


Bij voorbaat dank!

Tho
9 december 2007, 17:47
Die gaste he die kunne wel goe zinge :D
maja iedereen zijn smaak zeker.

die zijn toch ni gestopt??

DIE GASTEN KUNNEN GODVERDOMME NIET ZINGEN EN DIT TOPIC IS 5 JAAR OUD

met vriendelijke en eerbiedige groet :)

Sarah =)
9 december 2007, 17:51
Fuck you! die kunne wel goe zinge
en das ni erg da da hier 5 jaar oud is xD

met eerbiedige groet terug. :)

Fuhgawz
9 december 2007, 17:59
1) Wanneer je wil weten of een bepaalde band ergens optreedt kan het zich lonen op de website van de desbetreffende band te kijken. ELKE enigszins bekende band heeft een tour-sectie op de website waar geplande tourdates vermeld staan.
2) Een vijf jaar oud topic omhoogschuppen om iets te vragen wat gemakkelijk zelf te vinden is, is eigenlijk not done.. :stop:
3) Welkom op het forum!! :)

hendrix2
9 december 2007, 18:00
Hmm, de muziek opzich vind ik wel goed. Het eerdere werk toch, tot en met Does this look infected, daarna heb ik het niet meer zo gevolgd.
Heb ze in die periode (jaartje of 5 terug?) ook live gezien in de AB hier in Belgie, was ook wel cool. Natuurlijk kan je ze geen groot zangers noemen, tzijn nu niet de meest ingewikkelde zanglijnen.

Zoek gewoon even de website, je zal gauw genoeg weten of ze binnenkort nog eens naar belgie komen of niet.

Hebben die eigenlijk nog wat gemaakt na does this look infected?

edit: even opgezocht, ja ze hebben dus nog nieuw materiaal, maar die gitarist (Dave Brown ofzo) doet niet meer mee... zonde, want die kon echt wel spelen.

Tho
9 december 2007, 18:06
Fuck you! die kunne wel goe zinge
en das ni erg da da hier 5 jaar oud is xD

met eerbiedige groet terug. :)

:seriousf:

Sarah =)
9 december 2007, 18:09
kheb al gekeke op de website,
kheb overal al gezocht maar ik vind het nergens. :D

marter544
9 december 2007, 18:13
Kleine suggestie: http://www.sum41.co.uk/ :satisfie:
Heb even gekeken voor je, maar ze gaan zo te zien voorlopig niet op toer, vette pech.

Sarah =)
9 december 2007, 18:17
oké bedankt, das vriendelijk :satisfie:

Vonk
9 december 2007, 19:37
Kleine suggestie: http://www.sum41.co.uk/ :satisfie:
Heb even gekeken voor je, maar ze gaan zo te zien voorlopig niet op toer, vette pech.

Wauw mag ik je vragen hoe je die site hebt gevonden? Ik hoor af en toe mensen spreken over Goggle maar ik kan die site niet vinden...

hendrix_appendix
9 december 2007, 20:29
Fuck you! die kunne wel goe zinge
en das ni erg da da hier 5 jaar oud is xD

met eerbiedige groet terug. :)

Sarah, heb je mijn post niet gelezen of wil je nog meer mensen irriteren met je manier van posten/spellen?

En de eerstvolgende die "fuck you" tegen Tho zegt laat ik door hem persoonlijk afrossen.

Bassbitch
9 december 2007, 20:30
Ok, probleem opgelost, slotje! :cheerup: