PDA

View Full Version : CE-2 voor 50 euro's



sash
22 april 2004, 16:36
Veel, weinig of juiste prijs?

Mark S
22 april 2004, 16:42
heb je die CE-2 al gehoord dan?...ik heb de CE-3, ben ik niet kapot van...

ik moet sowieso een nieuwe chorus, dan mag je mijn CE-3 wel hebben voor een pakkie shag...

BartL
22 april 2004, 16:42
Ik heb er eentje kunnen krijgen voor 35 incl. verzendkosten. Zag er wel niet meer zo goed uit. Toch denk ik dat €50,- niet veel is.

BartL
22 april 2004, 16:43
...Hoeveel kost een pakkie shag? Je mag hem ook vrijwillig naar me opsturen 8-)

sash
22 april 2004, 16:44
Van Nelle? Brandaris? Zeggetmaar :D

Ik wil een simpel chorusje voor erbij. Gewoon beetje pielen en kijken of het wat is.

De CE-2 scheen erg goed te zijn en zag em online staan voor 50 Euro's.

Anavrin
22 april 2004, 16:48
zeg sash, doe mij jouw Fender Twin Reverb (die had je toch één, hè?) maar :D



ONTHOU WAT IK NU GA ZEGGEN: IK BEN KLAAR MET PEDALEN. Als ik binnen nu en een jaar een pedaal erbij koop wordt m'n gear verdeeld over de mensen op dit forum.
En onhou het echt want ik koop geen pedalen meer :)

deze is van 26 augustus 2003:
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=19388&start=30&postdays=0&postorder=asc&highlight=

btw, als je die geen hebt, dan zoek ik wel wat anders uit :lol:

Anavrin
22 april 2004, 16:54
oh ja, nu ff serieus, ik hoor goede dingen over de stereo poly-chorus van electroharmonix:
http://www.musik-produktiv.de/bilder2/00/34/52/003452009l.jpg
zit ook meteen een Flanger op.

sash
22 april 2004, 16:58
zeg sash, doe mij jouw Fender Twin Reverb (die had je toch één, hè?) maar :D



ONTHOU WAT IK NU GA ZEGGEN: IK BEN KLAAR MET PEDALEN. Als ik binnen nu en een jaar een pedaal erbij koop wordt m'n gear verdeeld over de mensen op dit forum.
En onhou het echt want ik koop geen pedalen meer :)

deze is van 26 augustus 2003:
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=19388&start=30&postdays=0&postorder=asc&highlight=

btw, als je die geen hebt, dan zoek ik wel wat anders uit :lol:

Dude ik had een maand later al nieuwe pedal gekocht, dus dat geld al niet meer :D

Anavrin
22 april 2004, 17:01
ik dacht wel dat je een manier zou vinden om niet alles af te hoeven geven :-(















:D

Antal
22 april 2004, 17:01
Een CE2 voor 50 euro is netjes volgens mij. De ce2 schijnt trouwens iets lekkerder te klinken dan de ce3. Die heb ik ook gehad, en was er ook niet echt kapot van.

Sash heeft trouwens na die opmerking volgens mij het hele forum al 10 keer over zich heengehad, want volgens mij had hij na een maand al weer iets nieuws.

Mark S
22 april 2004, 17:03
ok, ik heb een voorstel:

jij krijgt mijn CE-3 voor nop als jij een nieuw setje elementen in mijn strat inbouwt want daar heb ik geen tijd/zin in.

Ik weet nog niet welke, moet ik nog over nadenken...

Anavrin
22 april 2004, 17:04
hier kun je trouwens soundfiles horen van die electro-harmonix:
http://www.electro-harmonix.com/ehx2/Default.asp?q=f&f=%2FCatalog%2F14%5FModulation%2F14%5FStereo%5FPol ychorus

(maar ik dacht al te snappen, dat je die sowieso niet hoefde)

sash
22 april 2004, 17:05
ok, ik heb een voorstel:

jij krijgt mijn CE-3 voor nop als jij een nieuw setje elementen in mijn strat inbouwt want daar heb ik geen tijd/zin in.

Ik weet nog niet welke, moet ik nog over nadenken...

Deal! Je weet waar me huis woont swa :D

Mark S
22 april 2004, 17:06
hou je PB's maar in de gaten, die gasten hoeven niet alles te weten... 8-)

sash
22 april 2004, 17:08
hier kun je trouwens soundfiles horen van die electro-harmonix:
http://www.electro-harmonix.com/ehx2/Default.asp?q=f&f=%2FCatalog%2F14%5FModulation%2F14%5FStereo%5FPol ychorus

(maar ik dacht al te snappen, dat je die sowieso niet hoefde)

Nou niet perse, maar ik wil gewoon een simpel chorusje om te kijken of een chorus ook echt een aanvulling is op m'n gear.
Als dat wel zo is kan ik altijd verder kijken natuurlijk.

jaywalker
22 april 2004, 17:43
Ik ben echt heel erg blij met mijn ce-2 heb hem een tijdje terug geruild voor een atari lynx. Alleen doet het ledje het op de een of andere manier niet op mijn eigen gebakken voeding en andere voedingen wel :???:

jaywalker
22 april 2004, 17:44
Ik ben echt heel erg blij met mijn ce-2 heb hem een tijdje terug geruild voor een atari lynx. Alleen doet het ledje het op de een of andere manier niet op mijn eigen gebakken voeding en andere voedingen wel :???:

Speeddemon
22 april 2004, 18:22
CE-2 en EHX Polychorus zijn zo'n beetje elkaars tegenpolen.
CE-2=subtiel, rustig, netjes, braaf, beetje beperkt

Polychorus=wild, over-the-top, whacky, insane, ontzettend tweak-baar.

CE-2 en CE-3 vergelijkingen gaan ook niet op. CE-2 is dik/warm/soulful, CE-3 is nogal dun/metallic/80's new wave.

oddman
23 april 2004, 15:47
ik heb zelf 2 CE-2 's. Een made in Japan en een made in Taiwan ..
Ze klinken allebei super. Hoewel er een subtiel verschil is ...
Als je de rate van de Made in Taiwan ver openzet verliest ie zen warmte ..
Bij beide pedalen werken de leds ook niet als je er geen pedaal achter zet ..
Als ik hem in men chain zet met erachter een pedaal dan werkt de led perfect .. Zal wel iets met uitgangsimpedantie te maken hebben ...

Wat ook wel een goede chorus is en die veel mensen niet kennen is de Arion sch-1 ... Klinkt ook waanzinnig en wordt gebruikt door Leendert Haksma, u allen wel bekend van het conservatorium van Rotterdam en Anouk ...

Ik gebruik trouwens enkel men Japanse, ziet er wel niet uit ...
De andere zoek ik te verkopen voor iets van een 60 euro dus 50 euro is geen slechte prijs hoor ...

Fuhgawz
25 april 2004, 13:14
Wat dat betreft kun je beter naar de Small Clone chorus van EHX kijken. Daar betaal je nog geen 80 euro nieuw voor en klinkt erg warm en vol. Veel beter dan die blikkerige Bossjes naar mijn bescheiden mening.

Mitch
25 april 2004, 13:59
Neem van mij aan dat de CE-2 wat dat betreft geen gemiddeld Boss pedaal is. Die klinkt echt niet blikkerig.