PDA

View Full Version : SUPERTRAMP



Fastvinnie
31 maart 2002, 14:34
Hallo iedereen.
12 en 13 mei speelt SUPERTRAMP in de ahoy, 12 mei is helaas al uitverkocht, maar 13 ga ik waarschijnlijk wel heen, die liedjes zijn mooi opgebouwd en alles past goed op elkaar, laat weten wat je ervan vind

Markie
4 april 2002, 12:27
Ik luisterde er vroeger veel naar, de laatste jaren wat minder. Vind het nog steeds wel een heel eigen geluid hebben en mooie nummers.

Ik dacht trouwens dat ze uit elkaar waren en Rodger Hodson alleen verder ging, heeft toen nog solo cd's gemaakt. Is hij er ook bij tijdens het concert?

fleef
4 april 2002, 20:08
aaaaaaaaah!!!!!! supertramp! gaan die optreden!? 13 mei...kut...dan kan ik dus niet. zit ik in F*cking praag! nouhou! kut!
ik dacht ook dat ze uit elkaar waren! nou ja...niet dus...en nou kan ik dr niet heen :'(...naja...laat iig weten wat je dr van vond als je dr heen gaat want ik ben echt benieuwd!

Sandman
4 april 2002, 20:24
School, Breakfast in America, Give a little bit, Dreamer, Goodbye Stranger, The Long way Home...blabla. Vind ze goed, goed genoeg, erg goed, 13 mei kan ik niet. Too bad. Volgende keer beter, have fun, doe ze de groeten van me :wink:

moretel
5 april 2002, 09:52
Ik heh de huidige gitarist Carl Verheyen een keer bij fedback een demo zien geven, is echt een top gitarist.
Maar sinds het vertrek van Rodger Hodgson ben ik niet meer zo weg van de muziek. Technisch perfect, maar dat melancholische van Rodger Hodgson mis ik.
Ik ben benieuwd hoe de oude nummers live klinken maar ga er niet heen.

Fastvinnie
5 april 2002, 18:47
Ik weet niet of Rodger Hodgson er ook bij is ik hoop het wel, maar ik zie het dan wel. Ze spelen trouwens in heel Europa, dus als je het er voor over hebt ze spelen namelijk 11 mei in Antwerpen. zie http://www.supertramp.com/dates.shtml