PDA

View Full Version : Heerenveen en omgeving, a.u.b. lezen, belangrijk voor mij



pack
22 april 2004, 13:06
Dag lezende mensen,


Ik ben Robin, 24 jaar jong, kom uit Den Haag en sinds 3 jaar woonzaam in Heerenveen. Mijn relatie is net verbroken en ik heb sterk de behoefte om mijn gevoelens te uiten in muziek. Voor mij is dit een belangrijk teken omdat ik mijn gevoelens altijd heb genegeerd en mijzelf daarmee tekort heb gedaan. Ik heb recent een acoustische gitaar gekocht ( Richwood RD-16) om nu eens te kiezen voor iets wat ik wil, namelijk gitaar leren spelen.

Ik heb absoluut geen achtergrond wat muziek betreft, wel luister ik graag naar allerlei soorten muziek. Akoorden en noten lezen kan ik ook niet en uit een boekje wil het toch niet echt lukken tot mijn spijt.

Wat ik nodig heb is iemand die mij de basis begrippen goed kan uitleggen c.q. voordoen (correcte vingerhoudinge/grepen/noten lezen etc)zodat ik een goede grondhouding heb om het later zelf te perfectioneren d.m.v. zelfstudie.

Omdat ik in een lastig parket zit i.v.m. verhuizingen en een nieuwe carriere keuze( ja, ja, ben erg voor mezelf aan het kiezen op het moment) heb ik niet veel geld over, toch valt er over alles te praten, er is wel wat geld wat ik vrij kan maken, ook ben ik zeer handig en kan ik onwijs lekker koken :) .

Ik hoop erg dat er iemand is in wie ik enigzins intresse heb opgewekt.

Veel kennissen in deze omgeving heb ik niet dus ik sta ook open voor een eventuele vriendschap.

Wil je meer over me weten kun je me emailen en/of toevoegen op msn messenger met het email adres pack72@hotmail.com


Ik hoop echt dat er iemand die goed op zijn/haar gevoel zit reageerd die mij kan en wil helpen. Ik kijk er naar uit !!