PDA

View Full Version : morley chorus en vibrato



phx
20 april 2004, 21:01
hey,

iemand ervaring met dit pedaal? het is dus een chorus en vibrato in een, model mod-scv. Ik heb hem zojuist gekocht voor 40 euri, is dit GOOD or BAD of heb ik een collectors item ingeslagen (er is nl weinig van dit pedaal bekend op het internet).


greez PHX

BramVersteeg
21 april 2004, 01:26
Klinkt ie?? Ik weet er niks over maar voor 40 euro denk ik niet dat je een vreselijke miskoop kan doen.

phx
21 april 2004, 08:41
moet nog binnenkomen, idd voor 40 euro kun je dit toch niet een miskoop noemen? ofwel... niemand verder ervaring met dit effect?


PHX

Jeroenvanhulsteijn
21 april 2004, 09:31
heb je die van marktplaats gekocht? darn, benk net te laat dus. Morley heeft in het verleden wel hele coole effecten gemaakt. Vooral die chromen bakken staan goed bekend. En ze hebben alle handleidingen en schema's op hun site staan. Ik heb ergens op internet een review gelezen van een kerel die de morley prettiger vond dan de ce 1. En voor 40 euro koop je denk ik geen miskoop. Anders kun je hem altijd naar mij zenden :D Op ebay heb ik hem wel eens een paar keer gezien. Prijzen variëren nogal. Sommigen verkopen hem gewoon als oud pedaal voor 30-40$. Sommigen willen hem als vintage slijten voor 80-100$. Mijns inziens issie gewoon oud op het moment. Maar wie weet, alsie echt goed is en de bekendheid groeit. Misschien moet je er nog 1 kopen en aan een bekende gitarist meegeven. ALs die hem op zn podium gooit zal de prijs denk ik toch wel verviervoudigen.