PDA

View Full Version : Bassist zoekt a.s.a.p. band



Dark
30 maart 2002, 05:22
Bassist (eindhoven), 7 jaar ervaring, 23 jaar, zoekt met onmiddelijke ingang Band, voor spelen eigenwerk.Bijvoorkeur Stevige rock of funky fusion. (of allebei) maar ik sta open voor ieder goed en/ of ogineel idee.

Stoffel29
5 januari 2008, 21:44
He vent

Ik ben een 23 jarige zanger zonder ervaring in een band, maar wel met zangervaring, ook solo. Ik wil graag een band beginnen en ik zoek dus mensen daarvoor. Aangezien jij een mens bent en van rock houdt, ben je bij deze uitgekozen. Ik heb verder eigenlijk nog niemand, maar wel zouden wel een keer af kunnen spreken om te kijken of het wat kan worden. Als je na deze flauwe mail nog interesse hebt dan hoor ik het wel. Mailen kan naar
Christiaanmersel@hotmail.com of bellen naar 0628564552.

Ik kom trouwens uit Nuenen en ben dus zo in Eindhoven.

Tabee

Valentijn
5 januari 2008, 22:11
en Dark is nu 29, niet heel belangrijk, maar denk dat hij nt forum ook niet meer leest

Henkie spenkie
6 januari 2008, 12:40
Mailen kan naar
Christiaanmersel@hotmail.com of bellen naar 0628564552.

Ik kom trouwens uit Nuenen en ben dus zo in Eindhoven.

Tabee
Hee Stoffel,

als je op de naam van Dark klikt (links van zijn post) krijg je een menu'tje waarin je ook een privé bericht kan sturen. Dan krijgt alleen hij jou mail en 06 nummer, zodat niet meteen heel de wereld dat weet. Geen idee of dat jou iets uitmaakt maar misschien dat je dat wel chill vind. :hippie: