PDA

View Full Version : gitaarnek/hals



Globetrotter
19 april 2004, 19:20
test

Globetrotter
19 april 2004, 19:21
Hoi!

Heeft er iemand een oude gitaarnek liggen? Liefst een stratocaster type, mag namaak zijn, mag zo kroom zijn als een banaan... Liefst gratis of voor een symbolische Euro. :-D Ik wil eens een nek uiteen halen om te zien hoe hij er vanbinnen uitziet want ik snap de exacte functie van een truss rod nog niet en 'k wil binnen enkele maanden zelf beginnen bouwen...
Merci!

bert k
20 april 2004, 14:41
Dan kan je beter 'trussrod' in Google intikken, dan weet je wel alles ongeveer.

piezo
20 april 2004, 17:48
Hoi!

Heeft er iemand een oude gitaarnek liggen? Liefst een stratocaster type, mag namaak zijn, mag zo kroom zijn als een banaan... Liefst gratis of voor een symbolische Euro. :-D Ik wil eens een nek uiteen halen om te zien hoe hij er vanbinnen uitziet want ik snap de exacte functie van een truss rod nog niet en 'k wil binnen enkele maanden zelf beginnen bouwen...
Merci!

Ik heb een hals liggen, die al helemaal uit elkaar ligt. Ik verkoop hem niet, want hij moet t.z.t. weer gewoon in elkaar en in de body gelijmd worden. Je kunt komen kijken, als je wilt.

piezo
20 april 2004, 17:49
Ik heb een hals liggen, die al helemaal uit elkaar ligt. Ik verkoop hem niet, want hij moet t.z.t. weer gewoon in elkaar en in de body gelijmd worden. Je kunt komen kijken, als je wilt.

Globetrotter
20 april 2004, 18:25
Ik heb een hals liggen, die al helemaal uit elkaar ligt. Ik verkoop hem niet, want hij moet t.z.t. weer gewoon in elkaar en in de body gelijmd worden. Je kunt komen kijken, als je wilt.
Das een heel vriendelijk aanbod, maar Rotterdam is een beetje te ver naar mijn zin. Ik heb trouwens ook al vanalles opgezocht op Google... 't heeft me wat geholpen, maar als er iemand nog 1 heeft liggen, weet 't me te zeggen. Zolang je binnen aanvaardbare afstand woont (omg. Belgische grens t.h.v. Antwerpen...)...

Kjiratsiekoedel
20 april 2004, 19:45
ik heb wel een truss-rod liggen, moet nog in mijn gitaar :D