PDA

View Full Version : V-Amp upgraden naar een V-Amp2



sash
30 maart 2002, 02:04
Ik heb een V-Amp en nu heb ik gehoord dat het mogelijk is om hem op te waarderen naar de V-Amp2. Hoe gaat dit in z'n werk en waar kan ik dat laten doen?

Eddie van Halen
30 maart 2002, 10:24
Kijk eens op http://www.v-amp.com , ga met je cursor over "Downloads", klik op "Upgrades" en daarna moet je zelf maar ff kijken, want 'k heb zelf geen V-Amp...

roger
7 april 2002, 23:42
Ik heb 't bij Hans van Bree in Venray laten doen. bevalt prima!!!

http://www.roger.speeltgitaar.nl

sash
8 april 2002, 22:55
thnx!

depterra
13 april 2002, 10:50
welk is eigenlijk het verschil tussen een 1 en 2 ikzelf heb een 1...en hoe sluiten jullie je v-amp aan?

moretel
15 april 2002, 09:10
Ik heb ook een V amp 1, aangesloten op mijn computer via een mengpaneel.
Ik heb ook de upgrade opgehaald maar dit is volgens mij alleen maar softwarematig, midi gebruik ik niet dus ik gebruik het eigenlijk niet.
Het apparaat zelf kan je toch nooit upgraden ?

poeyerke
15 april 2002, 10:34
Ik heb de v-amp 1 geupgraded naar een v-amp 2.

In principe is het heel simpel.

* Download de update van de website.
* laadt het *.bin bestand in een eprom.
* vervang de chip in de v-amp 1
* doe een harde reset
* je hebt nu een v-amp 2

Je moet wel iemand kennen die een eprom kan programmeren, anders kun je het vaak bij electronica zaken laten doen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: poeyerke op 2002-04-16 08:26 ]</font>

depterra
15 april 2002, 18:23
ik gebruik men v-amp als versterker...ik heb die aangesloten op een versterker en dan op 2 boxen in afwachting ik een goede top en cabinet kan aanschaffen en ik vind dit wel beter geluid dan zon klein versterkertje van nog geen 100euro.

EmgMaster
29 april 2002, 19:28
Kun je zo'n v-amp ok in je fx-loop plaatsen of gewoon op je versterker aansluiten? Lijkt me wel wat

sash
26 mei 2002, 15:04
Je kunt em in je FX loop plaatsen en op je amp aansluiten. Ik heb em op m'n amp aangesloten met m'n crybaby ervoor. Tegenwoordig heb ik em in een bak staan met m'n crybaby ernaast. Als ik eenmaal een goeie buizenbak heb zal ik em niet gebruiken, want ik gebruik alleen maar 2 of 3 preamps en geen effecten.