PDA

View Full Version : zocht iemand nog een Script Phase 90?



Speeddemon
19 april 2004, 12:31
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/effecten/25684.htm

80 eurie is GOEDKOOP! (of hij moet echt HEEL verkankerd zijn)

jpb
19 april 2004, 13:36
Als 'ie electronisch goed/origineel is en geen gaten heeft voor de 9V-aansluiting of LED is het geen slechte deal; ten slotte gaat het om het geluid. Als ik niet al een phase 45 zou hebben zou ik zeker informeren. Die dingen gaan op ebay.com als warme broodjes voor $180-220

PeArLjAm
19 april 2004, 15:36
ik heb m ff gemaild :) Wacht ik zie net dat ie ook een telefoon nummer heeft staan, ik zal hem eens bellen. :)

PeArLjAm
19 april 2004, 15:46
ik heb die gast even gebeld, en de knop die er opzit is niet origineel, maar de potmeter wel. Hij gaast even een foto van het ding maken.. hij had wel wat krasjes maar hij was nog wel oranje volgens de verkoper ;) Het kutte is dat hij niet verzend, en aangezien ik nooit in brabant en ik helemaal in hoofddorp woont is dat wel een probleempje, maar dat is van latere zorg.. Eerst maar eens die foto ofwachten :)

Speeddemon
19 april 2004, 16:05
Yori, die MXR knoppen kun je kopen bij
www.ampwares.com onder "knobs".

wat nou niet verzenden? effe naar t postkantoor, 5,50 (pakketzegel tot 5 kilo) of 5,75 (aangetekend tot 1 kilo), in een doos(je) stoppen met veel ouwe kranten en bubbelplastic, klaar is kees.

Ik heb zo'n hekel aan dat soort zeikerds "wordt niet verzonden".
Nee, weet je wat, ik neem een dag vrij, en ga met t openbaar vervoer wel 3 uur heen en 3 uur terug in de trein zitten... :roll: :evil:

PeArLjAm
19 april 2004, 16:07
Yori, die MXR knoppen kun je kopen bij
www.ampwares.com onder "knobs".

wat nou niet verzenden? effe naar t postkantoor, 5,50 (pakketzegel tot 5 kilo) of 5,75 (aangetekend tot 1 kilo), in een doos(je) stoppen met veel ouwe kranten en bubbelplastic, klaar is kees.

Ik heb zo'n hekel aan dat soort zeikerds "wordt niet verzonden".
Nee, weet je wat, ik neem een dag vrij, en ga met t openbaar vervoer wel 3 uur heen en 3 uur terug in de trein zitten... :roll: :evil:

ja die knop boeit me ook niet.. maar ik wil het script logo nog wel kunnen zien zeg maar ;) en dat verzenden vind ik ook onzin, ik doe er inderdaad een eeuw over om in brabant to komen, zeker met het OV. Maarja, een vreind van hem had een keer een slechte 'ervaring' gehad. Nou ja.. ik zie wel hoe het loopt.

Lucky
19 april 2004, 16:09
the man has pisvinger written all over him.

maar als het dingetje werkt, maak je vette winst. dus ga ervoor!

Lucky
19 april 2004, 16:12
als je de foto's hebt post ze dan hier, dan kunnen we allemaal meeordelen.
ook foto's van de binnenkant. ook van de binnenkant van het dekseltje.
misschien is het een BUD box

Robbert
19 april 2004, 16:14
Waalwijk is niet ver van Breda.. en daar heb ik mijn opa en oma wonen. Dus als je hem wilt overnemen, er is vast wel wat te regelen ;)

Moet dit jaar toch nog een keer langs gaan. :D

PeArLjAm
19 april 2004, 18:31
Waalwijk is niet ver van Breda.. en daar heb ik mijn opa en oma wonen. Dus als je hem wilt overnemen, er is vast wel wat te regelen ;)

Moet dit jaar toch nog een keer langs gaan. :D

haha dat zou mooi zijn ';) maargoed eerst nog maar eens even de fotos afwachten. En natuurlijk hopen dat er niet een of andere gek een heel hoog bedrag bied. Maarja dat zien we wel. Ill keep you guy posted :D

DREAMMACHINE
20 april 2004, 12:33
he gasten,
ik zag ook een script logo phase-100 staan voor 140 euro!? is dit ook een aantrekkelijke prijs? want ik zit erover te denken

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/effecten/25734.htm?zoek=mxr

deze heeft dus wel een kleine uitsparing erin!?mmh
zeg maar wat jullie ervan vinden!/

Speeddemon
20 april 2004, 13:32
die wordt verkocht door jpb van dit forum.

Ik ben niet zo thuis in Phase 100 prijzen, ik weet alleen dat een Script Phase 90 al gauw $200+ doet op Ebay.
Dynacomps en Dist+ doen meestal $120-150 als ze Script zijn. En rond de $200 als doosje en boekje er nog bij zitten.

sash
20 april 2004, 15:36
Sorry guys, een vriend van me heeft gisteravond met de verkoper de deal gesloten. Ding is al weg.

Lucky
20 april 2004, 15:45
someone got sniiiiihiped...

:)

jpb
20 april 2004, 16:57
die wordt verkocht door jpb van dit forum. [....]

Yep :)

PeArLjAm
20 april 2004, 19:13
GVDGDVR krijg net een mail van die dude idd.. Ach ja.. kan gebeuren. He sas wie heeft hem dan gekocht?

sash
20 april 2004, 19:15
Mike Donkers, die van The Mellotones.

PeArLjAm
20 april 2004, 19:41
Mike Donkers, die van The Mellotones.

gunde je mij niet eens een koopje :(

Robbert
20 april 2004, 20:20
gunde je mij niet eens een koopje :(

Uhh... nee.

:razz:

sash
20 april 2004, 20:30
Mike Donkers, die van The Mellotones.

gunde je mij niet eens een koopje :(

Wat heb ik daar verder mee te maken?

PeArLjAm
20 april 2004, 22:12
Mike Donkers, die van The Mellotones.

gunde je mij niet eens een koopje :(

Wat heb ik daar verder mee te maken?

haha ja die reactie van je stond er echt zo van.. sorry..

dus ik dacht dat jij hem getipt had.. maar boeie hij is verkocht so be it.. volgende keer beter. Ben blij dat mike hem heeft ipv een of andere handelaar die hem weer doorverkoopt.

Quink
20 april 2004, 23:19
ipv een of andere handelaar die hem weer doorverkoopt.

Gezien de omloopsnelheid van een hoop spullen vallen ongeveer 3/4 van de forummers hieronder.

Of is het percentage hoger :???:

Speeddemon
21 april 2004, 00:00
ik vind t eigenlijk wel slecht, aangezien Yori wel de eerste was.
Kijk, t is wat anders als ie veel lager zou bieden, maar als ik een pedaal te koop aanbied voor XX, en iemand mailt me met "hee ik bied XX" dan heeft die persoon hem in principe (of er moet dezelfde avond nog iemand XX+20 bieden ofzo. :wink: )

BartL
21 april 2004, 00:28
ik vind t eigenlijk wel slecht, aangezien Yori wel de eerste was.
Kijk, t is wat anders als ie veel lager zou bieden, maar als ik een pedaal te koop aanbied voor XX, en iemand mailt me met "hee ik bied XX" dan heeft die persoon hem in principe (of er moet dezelfde avond nog iemand XX+20 bieden ofzo. :wink: )
+1

Zo heb ik eens een pedaaltje verkocht aan iemand. Ik vroeg X, hij bood X. Een paar uur later bood er iemand X+5 :) ...tsja, pech voor hem EN mij...

Lucky
21 april 2004, 07:13
ik vind t eigenlijk wel slecht, aangezien Yori wel de eerste was.
Kijk, t is wat anders als ie veel lager zou bieden, maar als ik een pedaal te koop aanbied voor XX, en iemand mailt me met "hee ik bied XX" dan heeft die persoon hem in principe (of er moet dezelfde avond nog iemand XX+20 bieden ofzo. :wink: )

+1

sash
21 april 2004, 20:13
ik vind t eigenlijk wel slecht, aangezien Yori wel de eerste was.
Kijk, t is wat anders als ie veel lager zou bieden, maar als ik een pedaal te koop aanbied voor XX, en iemand mailt me met "hee ik bied XX" dan heeft die persoon hem in principe (of er moet dezelfde avond nog iemand XX+20 bieden ofzo. :wink: )

Gaat meer om makkelijkheid voor die persoon. Die man wilde niet verzenden, wat Yori eigenlijk wel wilde en hij wilde een foto zien. De ander ging em gewoon ophalen op goed vertrouwen en was dus voor die man makkelijker.
Voor alle duidelijkheid, ik gun het Yori wel, maar hij had wat makkelijker moeten zijn denk ik.

Ik heb pas die hals van die sixties classic strat verkocht, maar er stond geen foto online. Kreeg ik mailtjes van mensen die een foto van het logo, van het serienummer en van de stempels wilden.
Uiteindelijk verkocht aan iemand die dezelfde dag het geld nog overmaakte en ik kon em de volgende dag gelijk versturen. Voor mij ook veel makkelijker.

Lucky
21 april 2004, 22:36
Voor alle duidelijkheid, ik gun het Yori wel, maar hij had wat makkelijker moeten zijn denk ik.


dat vindt ik onzin!
als je bezig bent en deal te vormen ener komt een makkelijkere optie voorbij dan is het niet echt "gentleman-like" om je eerste klant af te poeieren.
niet netjes!

Lucky
21 april 2004, 22:37
Voor alle duidelijkheid, ik gun het Yori wel, maar hij had wat makkelijker moeten zijn denk ik.


dat vindt ik onzin!
als je bezig bent en deal te vormen ener komt een makkelijkere optie voorbij dan is het niet echt "gentleman-like" om je eerste klant af te poeieren.
niet netjes!

tenslotte betaald hij er geld voor en hoeft hij niet gepasseerd te worden omdat hij om eenfoto vraagt of zoiets.

Quink
21 april 2004, 22:51
als je bezig bent en deal te vormen ener komt een makkelijkere optie voorbij dan is het niet echt "gentleman-like" om je eerste klant af te poeieren.
niet netjes!
tenslotte betaald hij er geld voor en hoeft hij niet gepasseerd te worden omdat hij om eenfoto vraagt of zoiets.

Ik weet niet hoe e.e.a. precies is gegaan, maar als ik de topic goed lees is er gevraagd om een foto. Ben je op dat moment al bezig "een deal te vormen"? :???: Of er geld voor word betaald is dan nog maar zeer de vraag toch? Als er dan iemand komt die zegt, hier heb je de poen, dag, heeft die verkoper groot gelijk lijkt me als hij hem verkoopt. Een klant is iemand die iets bij je koopt, iemand die om meer informatie vraagt is een geďnteresseerde, of potentiële koper zo je wil.

(Als er iets gezegd is in de trant van: als uit de foto blijkt dat hij netjes is wil ik hem wel kopen, is het een andere zaak uiteraard).

Lucky
21 april 2004, 22:57
Ik had zelf denk ik hoe dan ook, toch even gemailed van "joh, heb je nog interesse want ik heb een ander die erg geďnter.... etc etc"
ook al was het slechts een vraag om foto...

en er is natuurlijk altijd de kans dat ze tegen elkaar op gaan bieden :)

Speeddemon
21 april 2004, 23:04
(Als er iets gezegd is in de trant van: als uit de foto blijkt dat hij netjes is wil ik hem wel kopen, is het een andere zaak uiteraard).
Yori's liefde voor vintage spul kennende, zal dat WEL t geval zijn.

Sash, ik vind t onzin dat je zegt "dat Yori makkelijker had moeten zijn".
Die verkoper had makkelijker moeten zijn door geen problemen te hebben met verzenden. Als zo'n pedaal 30 jaar overleeft (Script Logo's zijn van early/midden '70s), kan die een ritje gesmijt met de TPG ook nog wel overleven (mits enigzins fatsoenlijk verpakt natuurlijk).

Als er nou morgen een Tychobrache Octavia te koop staat op marktplaats voor 250 euro (gangbaar is geloof ik $600+), met in de tekst "gebruikssporen maar werkt verder o.k." zonder foto, ga je mij niet vertellen dat je dan ook een fotootje wil zien.

Speeddemon
21 april 2004, 23:04
plaats die shit, kutgitaarnet. :evil:

Quink
21 april 2004, 23:12
Ik had zelf denk ik hoe dan ook, toch even gemailed van "joh, heb je nog interesse want ik heb een ander die erg geďnter.... etc etc"
ook al was het slechts een vraag om foto...

en er is natuurlijk altijd de kans dat ze tegen elkaar op gaan bieden :)

Ja, je hebt ergens wel gelijk, maar stel dat er meerdere mensen om info gaan vragen? En ik moet zeggen, ik vind vragen om een foto toch iets anders dan het uitbrengen van een (serieus) bod. Als meneer A om een foto vraagt, en meneer B mailt / belt en zegt kan ik dat ding vanavond komen bekijken, als hij goed is neem ik hem mee, moet je als verkoper dan tegen B zeggen, ja sorry, eerst even vragen of A nog interesse heeft, kun je ook over twee dagen? Laten we wel wezen, het zal niet de eerste keer zijn dat een potentiële (via internet) koper iets helemaal te gek vindt, totdat het op daadwerkelijk betalen aankomt. Dan hoor je er ineens niets meer van.

Lucky
21 april 2004, 23:26
tja, questie van managen en bellen en erachteraan gaan. soms is dat lastig.
Ik heb ook eens twee weken aan de telefoon gehangen met een of andere knaap die alles moest weten over de ds1 die ik te koop had staan. en dat terwijl ik met mijn andere hand andere geďntereseerden aan het afhouden was.... Daar krijg je koppijn van.
Uiteindelijk ben ik het feit dat ik er nu al zoveel tijd aan besteed had gaan gebruiken als argument voor hem om de knoop door te hakken.

BartL
21 april 2004, 23:27
Jup, ik laatst met mijn Boss ds-1. Een Belg wilde hem graag hebben en zou het geld de volgende dag nog overmaken. We zijn ondertussen 4 weken verder. Mjah, hij is al verkocht :)

PeArLjAm
21 april 2004, 23:30
ja ik vind het gewoon lullig, vooral als ie voor 80 is verkocht. Ik heb die verkopers gevraagd om foto's omdat ik het pedaal op zou moeten halen bij hem. Als hij hem wilde versturen had ik het geld op goed vertrouwen gewoon overgemaakt. Bovendien heb ik hem nog gemaild dat ik hem gewoon wilde kopen, dat ik zo snel mogelijk bij hem langs wilde komen om het pedaal op te halen. Krijg ik als mail terug (nadat ik hem gebeld en 2x gemaild had) 'sorry hij is verkocht'... beetje triest. Natuurlijk weet ik wel dat ik wettelijk helemaal geen overeenkomst had met die dude, maar als ik dingen verkoop (wat ik vaak genoeg heb gedaan) dan behandel ik mijn potentiele kopers zo goed mogelijk. Jammer dat het omgekeerd blijkbaar niet altijd zo werkt.


trouwens die opmerking van Sash... 'Yori je had wat makkelijker moeten zijn' vind ik eeerrrggg triest. Ik had je hoger ingeschat.

Speeddemon
21 april 2004, 23:43
trouwens die opmerking van Sash... 'Yori je had wat makkelijker moeten zijn' vind ik eeerrrggg triest. Ik had je hoger ingeschat.
Mr. Heavy Metal already addressed that! 8-)
Pathetic blues-lovers... no sense of decency. :lol:

nu ik je verhaal nog gedetailleerder hoor vind ik t helemaal geen stijl meer van die verkoper. Je ging akkoord met z'n vraagprijs, je wilde langskomen (ook moeite lijkt me zo!), maar wilde wel graag een foto zien (heel begrijpelijk, aangezien een pedaal uit '74 mogelijk meer te lijden heeft gehad dan ééntje uit '98).

Wat dat betreft kan er nog best wat verbeterd worden aan t hele marktplaats-systeem, zonder dat men Ebay-achtige prijzen moet dokken.

Als ik een pedaal verkoop en op de post doe, mail ik de koper de zelfde avond nog met t tracking number en het webadres van tracktrace. Ik moet de eerste nog tegenkomen die zegt "slecht verpakt, slechte service".
Wat dat betreft zou ik wel graag een soort feedback systeem willen zien op marktplaats.

Robbert
22 april 2004, 00:01
Ondanks dat ik het Yori het pedaal wel gunde, geldt voor marktplaats het recht van de sterkste.


Ik heb ongetwijfeld ook wel eens een pedaal bij iemand voor de neus weg gekaapt, maar ík ben niet degene die daarmee hoeft te leven. Zoals eerder gezegd: de verkoper heeft zijn principes, hij verkoopt dus zijn regels.
En die zijn duidelijk anders dan de mijne.

Een tijdje terug zag ik dat Luca ook interesse had in die Ibanez FL305 flanger, waarna de verkoper contact met mij opnam. Ik heb toen aan Luca gevraagd of zijn interesse serieus was, dan was ik bereid het pedaal te laten schieten.


Dit alles kun je natuurlijk niet verwachten van de uiteindelijke koper, hij heeft zijn bod gedaan en verkoper ging akkoord.
Ook is dit Sash op geen enkele wijze aan te rekenen.

Jammer dat de verkoper lak aan principes heeft, maar was misschien ook in dringende geldnood. Who knows?


Zure hap, maar de volgende keer misschien beter ;)

Mitch
22 april 2004, 00:14
Ik word ook af en toe gek van Marktplaats. Willen mensen weer niet via de site bieden, alleen via de mail omdat ze bang zijn overboden te worden. Ik zal zelf ook altijd eerst bieders via de site op de hoogte brengen van biedingen via mail. Of ze me geloven moeten ze zelf weten, maar ik wil ze niet passeren.
Gisteren had ik ook een bod van 110 via de site en één van 120 via de mail. Eerst die andere gozer mailen: geen interesse meer. Prima, dan verkopen voor 120. Klaar.

Sash, ik vind je wel een beetje flauw naar Yori toe. Oké, het gaat om je grote voorbeeld Mike, maar zoals je nu een beetje zit te katten is het net of je vind dat Yori zo moeilijk deed.

Los daarvan: ik vind vragen om een foto eerlijk gezegd sowieso al erg: die moet er gewoon ZIJN. Amateuristische verkoper...

Robbert
22 april 2004, 00:24
Los daarvan: ik vind vragen om een foto eerlijk gezegd sowieso al erg: die moet er gewoon ZIJN. Amateuristische verkoper...

Indeed. Wanneer ik op Ebay of Marktplaats verkoop, zet ik er een foto op óók om mijzelf in te dekken als verkoper.

Speeddemon
22 april 2004, 00:26
Los daarvan: ik vind vragen om een foto eerlijk gezegd sowieso al erg: die moet er gewoon ZIJN. Amateuristische verkoper...
+111111!



Ook is dit Sash op geen enkele wijze aan te rekenen.
't is 'm WEL aan te rekenen dat ie vind dat Yori moeilijk doet, terwijl juist de verkoper degene was die moeilijk deed

sash
22 april 2004, 00:45
Jezus ik krijg ineens een flame ketting reactie over me heen... damn...

Ik wil er nog wel ff op reageren.

Ik ben het met jullie eens dat het niet netjes is als iemand een koper die eerder was afpoeierd wordt omdat iemand anders een makkelijkere transactie biedt, maar vaak is dit wel het geval in de praktijk. Natuurlijk geld ook dit alleen als er sprake is van een deal. Een mailtje met 'ik ben geinteresseerd, maar ik wil nog wel ff een foto zien' is nog geen deal.

Nogmaals, ik verwijt Yori niks en dat ik het em niet zou gunnen is nog grotere onzin, maar het is gewoon wel zo dat je in zo'n geval als dit gelijk moet zeggen "VERKOCHT!". Verdere details bespreken of annulering van een koop is dan nog altijd mogelijk natuurlijk.
Vaak kan je door alleen de ad al te lezen zien hoe zo'n verkoper is. Staat er wel of geen foto bij, hoe is de beschrijving, hoe hoog is de prijs etc.

Verder heeft Lucky ook helemaal gelijk dat een mailtje van de kant van de verkoper met van 'hey ik heb een andere koper, ben je nog geinteresseerd' wel op z'n plaats zou zijn, maar ook dit is ver te zoeken in de praktijk.

@Seymour Paul: Dat Mike mijn grote voorbeeld is heeft hier verder weinig mee te maken. Zou een beetje unfair zijn niet?

@Speeddemon: Ik vind je reactie in je laatste post wel een beetje kinderachtig dat ik ineens zomaar Yori zou aanvallen. Yori is geen moeilijke gozer en we hebben onderling wat spullen aan elkaar verkocht en dat is allemaal vlekkeloos verlopen.
Dat de verkoper moeilijk doet kan ik zelf ook nog wel inschatten. Daarom moet je in zo'n geval ook geen, voor de verkoper, moeilijke vragen stellen.
Ik ga ook niet zeggen 'eigen schuld dikke bult', want zo is het natuurlijk helemaal niet.

Robbert heeft wel een goed punt door te zeggen dat voor Marktplaats het recht van de sterkste geld. Evenals voor eBay (wie kan het langst wakker blijven) of gitaarmarkt.

En nogmaals, ik snap niet waar iedereen zich ineens zo druk om loopt te maken. Dat pedaal is allang verkocht...

Speeddemon
22 april 2004, 01:21
Sash, zoals Yori al aangaf, hij was meer dan "hoi ik ben wel geinteresseerd". Dat soort mailtjes krijg ik zelf genoeg, en vervolgens hoor je er nooit meer wat van.

Maar zelfs in je laatste bericht lijkt t alsof je denkt dat Yori puur in die 'ben wel geinteresseerd" categorie viel.
En DAAR knelt de kous. (en ook bij t feit dat de verkoper moeilijk doet om niet te willen verzenden).

Neem nou bijvoorbeeld Ieme. Die komt uit Friesland en had een tijd geleden een CE-2 te koop, maar wilde niet verzenden. Als ik dat pedaal had gewild, had ik mooi 4 uur heen en 4 uur terug (vanuit Prinsenbeek/Breda) kunnen reizen. Niet alleen ben ik een dag kwijt, als ik t om zou rekenen naar mijn normale uurloon van 8,73, ben ik een dikke 70 euro kwijt. Stel dat ik geen OV zou hebben, whoppa, treinkaartje van 50 euro d'r bij.

Verzenden=5,50 en 10-20 minuten van je tijd.

I rest my case.

Lucky
22 april 2004, 11:23
Neem nou bijvoorbeeld Ieme. Die komt uit Friesland en had een tijd geleden een CE-2 te koop, maar wilde niet verzenden.

bizar!

:???: :???: :???:
of is het een andere CE-2 dan die ene die hij aan mij verzonden heeft....

ieme
19 mei 2004, 19:41
Neem nou bijvoorbeeld Ieme. Die komt uit Friesland en had een tijd geleden een CE-2 te koop, maar wilde niet verzenden.

bizar!

:???: :???: :???:
of is het een andere CE-2 dan die ene die hij aan mij verzonden heeft....

Ik wil em niet naar onbekenden sturen, maar ik had al eerder zaken met Lucky gedaan en wist dat t oké was!

sash
19 mei 2004, 19:48
Iemand met 1229 posts op dit forum, die iedereen ook kent is niet onbekend denk ik...

Dirk_Hendrik
19 mei 2004, 19:56
+1 sash, +1.......

Het hele ding van online gebruiken om je stuff te verkopen is dat je een "beetje" vertrouwen zult moeten hebben. Met een onberkende is dat nog enigzins tricky (hoewel mijn slechtste ervaringen bij de post zitten en niet bij de verkopers) maar iemand die je al maanden of jaren online tegenkomt?
Wou niet versturen? Hoe? Voor of na ontvangst betaling? Ik heb een goof gehad die me terug mailde dat hij wel een hoger bod had gehad maar dat die bieder wou dat hij em zou opsturen! (Stel je voor! Het gore lef!) Toen ik hem mailde dat ik dat ook verwachtte hoorde ik niets meer van em. En dat ging over A-dam-Hilversum. Tsja, een treinkaartje (+tijd) is duurder dan de post....

Antal
19 mei 2004, 20:25
Dat gezeur ook altijd met dat opsturen. Ja idd, je zal mensen een klein beetje moeten vertrouwen. Als ik iemand een bod mail zeg ik het er trouwens wel altijd gelijk bij als het opgestuurd moet worden. Maar als er een mogelijkheid is om het persoonlijk af te handelen dan zal ik dat altijd doen. Ben al wel voor pedalen naar Den Haag, Delft, Dordrecht en Rotterdam geweest. Maar als het veel verder is kost me dat echt te veel tijd.

Speeddemon
19 mei 2004, 20:33
Heb m'n OD-3 vandaag verkocht, nadat de koper me eerst voor t blok wilde zetten ('ja voor 1,50 minder kan ik een SD-1/TS-mod kopen, ga je hier onder zitten?') maar die vertrouwde me eerst blijkbaar niet, want die wilde dat ik EERST t pedaal opstuurde en DAN zou ie betalen.

Ja sorry, maar zo werkt t natuurlijk niet.
Daarbij, als je geld hebt overgemaakt, kun je het (met een rechtmatige claim) altijd nog terugboeken. Als ik een pedaal opstuur en geen geld terug zou zien, hoe kom ik in godsnaam dan aan t geld? "Ja meneer Postbank, hij heet Jantje Korteachternaam en woont ergens in Friesland.... zoeken jullie t uit?" :roll:

Daarom baal ik trouwens ook dat marktplaats niet zo'n ster/feedback-waardering hanteert zoals 2ehands.nl en Ebay.

Dan weten mensen tenminste "Remco is o.k. en verpakt z'n zooi super!" :wink:

Antal
19 mei 2004, 20:36
Remco, hebben we het hier over 1,50? Als in €1,50? Als in één euro en vijftig eurocent????

Waar gaat dat in hemelsnaam over :roll:

Speeddemon
19 mei 2004, 21:49
ja idd ik weet het. :-?

Mitch
20 mei 2004, 16:17
Kun je toch zeker twee Raketjes voor kopen op een mooie zomerdag :roll:

BartL
20 mei 2004, 16:23
Vertrouwen zal je toch moeten hebben in de mensen. Ik heb al meer dan 10 keer iets vooraf betaald & vooraf betaald gekregen. Het is tot nog toe goed gegaan.
Gisteren nog een aantal pedaaltjes bij iemand 'besteld' en een kaartje voor pinkpop mandag vooraf betaald...voor €30,- :razz: