PDA

View Full Version : Domme vraag: Wie zijn dit???



jpb
18 april 2004, 21:58
http://www.thefenderforum.com/finalframes/frameset.htm
Links is Eric Clapton, maar wie zijn de heren in het midden en rechts???

Mark S
18 april 2004, 22:00
:???:

Javaca
18 april 2004, 22:04
http://www.thefenderforum.com/base.htm
Jimi Hendrix, SRV, en Jeff Beck.

hexxxus
18 april 2004, 22:04
:-?

Mark S
18 april 2004, 22:05
:o

zou hij echt niet weten dat die kerel links Mark Knopfler is?

Mithrandir
18 april 2004, 22:06
Nooit geweten dat Eric Clapton vroeger een negertje was.

X-Pensive Wino
18 april 2004, 22:11
Nooit geweten dat Eric Clapton vroeger een negertje was. :-D :-D :-D

jpb
18 april 2004, 22:24
http://www.thefenderforum.com/base.htm
Jimi Hendrix, SRV, en Jeff Beck.
Ja, dat leek mij eerst ook, maar die hoofden lijken helemaal niet op SRV en Beck; heel andere gezichten kijk maar eens. Speelde Jeff Beck tele's??? Weer wat geleerd. En links is natuurlijk Eric Clapton niet; het is z'n broer...

Funkblaster
18 april 2004, 22:42
Heeft eric clapton ook zo´n michael jackson metamorfose gehad?

Stitch
18 april 2004, 22:51
OMG :???:

ieme
18 april 2004, 23:05
die middelste is dat niet die gast van guns n roses, brian may ofzo? :razz:

Mithrandir
18 april 2004, 23:07
Nee man, dat is Yngwie fucking Satriani

sash
18 april 2004, 23:07
Misschien nog dommere vraag, maar gaat dit over effecten?

ieme
18 april 2004, 23:07
Nee man, dat is Yngwie fucking Satriani
of toch santana?

Mithrandir
18 april 2004, 23:09
Misschien nog dommere vraag, maar gaat dit over effecten?
Nee, maar het topic staat er nu toch, dus waarom daar geen misbruik van maken. JPB weet ondertussen toch wie het wel zijn.

We gaan toch niet de moraalridder uithangen Sas :P

Antal
18 april 2004, 23:13
Speelde Jeff Beck tele's???

In z'n vroege periode wel. Die linker is trouwens echt wel EC. EC=God. Die kan dus alle gedaantes aannemen..... :roll:

Maareuh.... wat heeft dit met effecten te maken?

sash
18 april 2004, 23:24
We gaan toch niet de moraalridder uithangen Sas :P

Jah ik dacht, misschien kan ik Eelco ff nadoen :D

Mitch
18 april 2004, 23:55
Kijk 's aan, het Effecten Forum begint weer te leven !
Bedankt hè, Hans !

Maar eh.......Beck ? Da's toch een bandje, geen gitarist :D

Lucky
19 april 2004, 06:47
....

hmmmmm Hans?.... onze Hans.....vreselijk jammer...
zou jong nog.....
wie weet wat je allemaal nog had kunnen betekenen.

:cry:

jpb
19 april 2004, 09:18
Misschien nog dommere vraag, maar gaat dit over effecten?
Nee, gaat niet over effecten, maar af en toe een off-topic is goed voor het groepsproces :roll:

Bigfoot414
19 april 2004, 11:37
Die SRV-gast staat elke maandag voor mn deur te toeteren, in zn rijdende supermarkt.

Lucky
19 april 2004, 16:15
Misschien nog dommere vraag, maar gaat dit over effecten?
Nee, gaat niet over effecten, maar af en toe een off-topic is goed voor het groepsproces :roll:

dt blijkt :D

Mitch
19 april 2004, 19:54
Ach, het deed zeker pijn dat -ie SRV ontkende :D

Javaca
19 april 2004, 20:30
http://www.thefenderforum.com/base.htm
Jimi Hendrix, SRV, en Jeff Beck.
Ja, dat leek mij eerst ook, maar die hoofden lijken helemaal niet op SRV en Beck; heel andere gezichten kijk maar eens. Speelde Jeff Beck tele's??? Weer wat geleerd. En links is natuurlijk Eric Clapton niet; het is z'n broer...

Ik heb gekeken naar de gitaar.
Beck speelt op de tele-gib, een door Seymour Duncan gemodificeerde tele.
Die middelste is volgens mij toch echt SRV ik ken niemand anders die in zulke kleding loopt met zo'n gitaar.

Rock_and_Roll
20 april 2004, 17:54
Kijk 's aan, het Effecten Forum begint weer te leven !
Bedankt hè, Hans !

Maar eh.......Beck ? Da's toch een bandje, geen gitarist :D

Hiermee wordt Jeff Beck bedoeld. Speelde onder andere in "The Yardbirds" samen met Eric Clapton en Jimmy Page. Later zijn Beck en Clapton uit de band gestapt. De band vormde zijn naam om in "the new Yardbirds" en toen het contract erop zat hebben de muzikanten de naam om gezet naar "Led Zeppelin".

En wie de andere muzikanten waren hoef ik je denk ik toch niet uit te leggen!!!!

alhambra
20 april 2004, 19:25
Die linker is toch Skabouter ????















Tja alle negers lijken op elkaar toch ?

Mitch
20 april 2004, 21:50
Kijk 's aan, het Effecten Forum begint weer te leven !
Bedankt hè, Hans !

Maar eh.......Beck ? Da's toch een bandje, geen gitarist :D

Hiermee wordt Jeff Beck bedoeld. Speelde onder andere in "The Yardbirds" samen met Eric Clapton en Jimmy Page. Later zijn Beck en Clapton uit de band gestapt. De band vormde zijn naam om in "the new Yardbirds" en toen het contract erop zat hebben de muzikanten de naam om gezet naar "Led Zeppelin".


Geweldig bedankt voor je uitleg. Laat mij jou nu uitleggen waar we smileys voor hebben. Deze voorzien ons van extra, non-verbale informatie. Als achter een serieuze vraag een dikke smiley staat, kun je er van uitgaan dat de vraag ironisch bedoeld was.
Zo ook in dit geval.

Overigens klopt je verhaal niet helemaal, de overgang van Yardbirds naar New Yardbirds was niet bepaald met dezelfde muzikanten :o
Om precies te zijn was Jimmy de enige die uit de Yardbirds kwam. Robert moest nog uit Noord Engeland geplukt worden, Bonzo moest nog van zijn bouwvakkersbaan afgeholpen worden......maar goed, waar hadden we het ook al weer over :razz:

BartL
21 april 2004, 00:32
Jack Beff...sorry melig moment :roll:

Rock_and_Roll
22 april 2004, 17:55
Kijk 's aan, het Effecten Forum begint weer te leven !
Bedankt hè, Hans !

Maar eh.......Beck ? Da's toch een bandje, geen gitarist :D

Hiermee wordt Jeff Beck bedoeld. Speelde onder andere in "The Yardbirds" samen met Eric Clapton en Jimmy Page. Later zijn Beck en Clapton uit de band gestapt. De band vormde zijn naam om in "the new Yardbirds" en toen het contract erop zat hebben de muzikanten de naam om gezet naar "Led Zeppelin".


Geweldig bedankt voor je uitleg. Laat mij jou nu uitleggen waar we smileys voor hebben. Deze voorzien ons van extra, non-verbale informatie. Als achter een serieuze vraag een dikke smiley staat, kun je er van uitgaan dat de vraag ironisch bedoeld was.
Zo ook in dit geval.

Overigens klopt je verhaal niet helemaal, de overgang van Yardbirds naar New Yardbirds was niet bepaald met dezelfde muzikanten :o
Om precies te zijn was Jimmy de enige die uit de Yardbirds kwam. Robert moest nog uit Noord Engeland geplukt worden, Bonzo moest nog van zijn bouwvakkersbaan afgeholpen worden......maar goed, waar hadden we het ook al weer over :razz:

Ik had inderdaad je ironische "uitspraak" niet begrepen. Verder wilde ik de geschiedenis van Zep niet te uitgebreid maken. De uitleg die jij gaf is een heel stuk vollediger.

Even een testje:
Wie heeft de naam Led Zeppelin bedacht? (is trouwens nooit bevestigd) :???: :roll: :lol:

Rock_and_Roll
22 april 2004, 17:57
Kijk 's aan, het Effecten Forum begint weer te leven !
Bedankt hè, Hans !

Maar eh.......Beck ? Da's toch een bandje, geen gitarist :D

Hiermee wordt Jeff Beck bedoeld. Speelde onder andere in "The Yardbirds" samen met Eric Clapton en Jimmy Page. Later zijn Beck en Clapton uit de band gestapt. De band vormde zijn naam om in "the new Yardbirds" en toen het contract erop zat hebben de muzikanten de naam om gezet naar "Led Zeppelin".


Geweldig bedankt voor je uitleg. Laat mij jou nu uitleggen waar we smileys voor hebben. Deze voorzien ons van extra, non-verbale informatie. Als achter een serieuze vraag een dikke smiley staat, kun je er van uitgaan dat de vraag ironisch bedoeld was.
Zo ook in dit geval.

Overigens klopt je verhaal niet helemaal, de overgang van Yardbirds naar New Yardbirds was niet bepaald met dezelfde muzikanten :o
Om precies te zijn was Jimmy de enige die uit de Yardbirds kwam. Robert moest nog uit Noord Engeland geplukt worden, Bonzo moest nog van zijn bouwvakkersbaan afgeholpen worden......maar goed, waar hadden we het ook al weer over :razz:

Ik had inderdaad je ironische "uitspraak" niet begrepen. Verder wilde ik de geschiedenis van Zep niet te uitgebreid maken. De uitleg die jij gaf is een heel stuk vollediger.

Even een testje:
Wie heeft de naam Led Zeppelin bedacht? (is trouwens nooit bevestigd) :???: :roll: :lol:

Mark S
22 april 2004, 18:08
Even een testje:
Wie heeft de naam Led Zeppelin bedacht? (is trouwens nooit bevestigd) :???: :roll: :lol:


volgens mij Keith Moon : We're gonna crash and burn!! daarmee verwijzend naar het legendarische ongeluk van de 'Hindenburg', de Zeppelin die crashte op 6 mei 1937 in Lakehurst NY.

maar zeker weten doe ik het niet...

andy
23 april 2004, 16:52
Ik weet het wel zeker, denk ik, hehehe. Keith Moon (the Who) kreeg een vraag over de nieuwe "superformatie" die toen nog geen naam had. Of dit orkest het ging maken. Moons antwoord was ongeveer zo: Deze band zal neergaan als een loden zeppelin. :-D

Rock_and_Roll
24 april 2004, 22:46
Zo moeilijk was die vraag dus niet!!!

andy
25 april 2004, 15:49
Zo moeilijk was die vraag dus niet!!!

Ach ik heb bijna alle platen van the Who EN Led Zeppelin. Makkie dus. :razz:

Mitch
27 april 2004, 20:14
Ja sorry, was het topic even kwijt :roll:
Andy was me voor ! Maar goed, R & R: we begrijpen elkaar en houden beiden van Led Zeppelin. Niets kan ons nog scheiden :D