PDA

View Full Version : Lessen in Zoetermeer?



semt-x
18 april 2004, 21:49
Vroeger heb ik les gehad bij Coda in Zoetermeer. Kreeg daar les van Waldi.

Nu is die zaak weg, waarschijnlijk failliet.
Weet iemand een goed adres voor gitaarlessen in Zoetermeer?

Of weet er iemand toevallig wat er met die Waldi is gebeurt?

Bedankt!

moretel
19 april 2004, 04:25
Was Waldi de eigenaar ?
Die frobelt wat met stichtingen met muziek voor gehandicapten en treedt vnl. akoustisch op.
Ik heb les bij Marcel Singor, ligt een beetje aan de stijl die je wilt spelen, Marcel is een echte rock gitarist, hij geeft prive les (20 euro/uur)

InternEd
22 april 2004, 17:25
Weet iemand een goed adres voor gitaarlessen in Zoetermeer?
Als 't ook Delft mag zijn, weet ik 'r nog wel een.

Groeten, Ed.

rocker_71
17 oktober 2006, 22:16
Even een oud topic reanimeren :).

Ik zoek ook les in Z-meer, vooral blues georienteerd.
Heb Singor een paar maanden geleden geld, toen zat ie vol en nu ben ik zijn nummer kwijt...:(

rickert
18 oktober 2006, 15:34
CKC Zoetermeer, Kim Wijsbeek en Sjaak van Vugt geven daar les. Ook zijn er zat particuliertjes te vinden in Zoetermeer. Ik doe het soms als hobby, maar dan alleen echte beginners, want ik ben zelf ook nog geen gitaargod.

rocker_71
19 oktober 2006, 13:56
CKC Zoetermeer, Kim Wijsbeek en Sjaak van Vugt geven daar les. Ook zijn er zat particuliertjes te vinden in Zoetermeer. Ik doe het soms als hobby, maar dan alleen echte beginners, want ik ben zelf ook nog geen gitaargod.

Ik heb op de CKC website (http://www.ckc-zoetermeer.nl/) ook wel gekeken, maar vond het erg duur (meer dan 1000 euri per jaar). Dat is helaas te veel voor mij. Dus ben ik dan aangewezen op de groepslessen en heb dan eerlijk gezegd geen idee wat ik dan kan verwachten. Kom ik dan in een bluesklasje ofzo? En zijn die docenten ook een beetje into blues/rock? Wie heeft er ervaring met gitaarles op het CKC?
Wat wel gaaf is aan CKC is natuurlijk dat je snel in contact komt met andere muzikanten, lijkt me.

Oh ja: hoe zit het met leeftijd. Zitten er meer 30ers, of ben ik dan de enige? :hippie:

rickert
19 oktober 2006, 23:16
Ik heb op de CKC website (http://www.ckc-zoetermeer.nl/) ook wel gekeken, maar vond het erg duur (meer dan 1000 euri per jaar). Dat is helaas te veel voor mij. Dus ben ik dan aangewezen op de groepslessen en heb dan eerlijk gezegd geen idee wat ik dan kan verwachten. Kom ik dan in een bluesklasje ofzo? En zijn die docenten ook een beetje into blues/rock? Wie heeft er ervaring met gitaarles op het CKC?
Wat wel gaaf is aan CKC is natuurlijk dat je snel in contact komt met andere muzikanten, lijkt me.

Oh ja: hoe zit het met leeftijd. Zitten er meer 30ers, of ben ik dan de enige? :hippie:

Mja je zal in een groepsles niet alleen blues krijgen. Ik heb nu de mazzel dat ik dat wel heb :soul: omdat het de rest nix uitmaakte. En er zitten ook ouderen op les hoor, letten ze altijd wel op. En privéles is duur ja, maar dat komt ook omdat de gemeente daar niet aan meebetaalt geloof ik. De docenten zijn beide wel te porren voor een potje blues, zekerweten. Het vervelende is dat je wel op het volgende seizoen moet wachten, gaat per schooljaar. Verder zit er in Meerzicht nog een goedkopere muziekschool, als je wilt kan ik daar wel de info over vragen bij een vriendin van me.

moretel
24 oktober 2006, 12:07
Even een oud topic reanimeren :).

Ik zoek ook les in Z-meer, vooral blues georienteerd.
Heb Singor een paar maanden geleden geld, toen zat ie vol en nu ben ik zijn nummer kwijt...:(


www.marcelsingor.com of op www.myspace.com/marcelsingor

via een mailtje kun je hem wel bereiken

Pentatonic
28 oktober 2006, 18:07
in Belgiië is het toch goedkoper hoor :p

ik betaal 126 euro voor een jaar notenleer (saai) en elektrische gitaar (blues, jazz, rock en funk gericht). vanaf volgend jaar komt daar ook nog samenspel bij en valt de notenleer weg :gitarist:

_Slash_
30 oktober 2006, 19:49
Wat jij zoekt is inderdaad privéles bij een docent.
Er zijn er wel een aantal in Zoetermeer.
Bijvoorbeeld Marcel Singor.
Kijk ff in de telefoongids ;)

Pais
30 oktober 2006, 19:57
Of vraag bij een muziekwinkel... Bij mn muziekwinkel kon ik een hele lijst krijgen met privedocenten van gitaar tot blokfluit, van percussie tot viool.
Meeste gitaar, though :)

death_leprosy
13 november 2006, 11:16
IK heb in zoetermeer een half jaar les gehad van Sjaak van vugt (ofzo) en nog zo'n zelfingenomen gitarist. Ze letten alleen op zichzelf en met 30 mensen is gitaarles g even ook erg moeilijk. Ze lieten het er gauw bij hangen. Groepslessen zijn niet echt ene goeie optie bij het CKC. De groepen zijn vrij groot. Prive is waanzinnig duur.

Ik ben voornamelijk acoustisch bezig en dan redelijk de spaanse kant uit. Misschien kunnen we elkaar iets leren ofzo...

Peter

rocker_71
13 november 2006, 12:44
IK heb in zoetermeer een half jaar les gehad van Sjaak van vugt (ofzo) en nog zo'n zelfingenomen gitarist. Ze letten alleen op zichzelf en met 30 mensen is gitaarles g even ook erg moeilijk. Ze lieten het er gauw bij hangen. Groepslessen zijn niet echt ene goeie optie bij het CKC. De groepen zijn vrij groot. Prive is waanzinnig duur.

Ik ben voornamelijk acoustisch bezig en dan redelijk de spaanse kant uit. Misschien kunnen we elkaar iets leren ofzo...

Peter

bedankt voor al jullie reacties!
Heb inmiddels een geschikte docent gevonden. Niet in Z-meer, maar in Den Haag. Het is trouwens Luca, geen onbekende op deze site (Lucky)

Ben tot nu toe erg tevreden over hem, is niet iemand die alleen op zichzelf let, maar juist heel veel op mijn spel.

Bedankt voor je aanbod Peter, maar de Spaanse kant ligt mij niet zo..

rickert
14 december 2006, 00:40
IK heb in zoetermeer een half jaar les gehad van Sjaak van vugt (ofzo) en nog zo'n zelfingenomen gitarist. Ze letten alleen op zichzelf en met 30 mensen is gitaarles g even ook erg moeilijk. Ze lieten het er gauw bij hangen. Groepslessen zijn niet echt ene goeie optie bij het CKC. De groepen zijn vrij groot. Prive is waanzinnig duur.

Ik ben voornamelijk acoustisch bezig en dan redelijk de spaanse kant uit. Misschien kunnen we elkaar iets leren ofzo...

Peter

Groepslessen zijn dus ECHT niet met 30 mensen tegelijk. Ik weet niet wat voor een les jij hebt gehad... Ik heb groepsles van Kim Wijsbeek en we mogen zelf kiezen wat we willen leren, en hij komt ook veel met ideeën. De groep waarin ik speel bestaat ui slechts 3 personen in plaats van jou 30 personen. Ik vind het CKC wel degelijk een goede oplossing.

Kuchiki
27 oktober 2008, 22:00
jongens, zijn er ook mensen die elektrische gitaarlessen volgen in zoetermeer? Het liefst in kleine groepen, en weet iemand wat de prijs hiervoor ong. is?

rocker_71
28 oktober 2008, 13:24
Zoals gezegd is het CKC wel wat.

http://www.ckc-zoetermeer.nl/cursussen/cursus?n=14674&g=muziek

EuroCinema
28 oktober 2008, 15:33
Geeft onze eigen future2future geen les?

basff
2 september 2011, 15:06
Om deze topic nieuw leven in te blazen: Sinds kort is er een serieuze optie om gitaarlessen te volgen bij:

Guitarmate (http://www.guitarmate.nl) voor gitaarlessen in Zoetermeer. Aan de Willem Dreeslaan 34

Flitser
3 september 2011, 00:49
Ik heb privé les op het CKC(20 minuten per week) voor 700 euro per jaar. Niet van mijn buurman, Kim Wijsbeek ;) Het is gewoon prima les en als je zelf veel initiatief toont zal je ook veel vooruitgang boeken.