PDA

View Full Version : wireless



Frankiefrank2
18 april 2004, 21:37
test

Frankiefrank2
18 april 2004, 21:39
okeej,

Ik heb sinds kort een akg wms 80 gekocht.
Maar nu hij verander mn toon behoorlijk veel,
mn clean geluid word ineens een stuk warmer, en breiiger .
met distortion merk je niet echt veel verschil, maar als ik eerst wireles doe en dan met dfraadje op een clean geluid, is het echt teveel verschil, het is niet meer helder. is dit normaal?

ten 2e als je een tikje geeft op het zendertje hoor je een soort ruis een zanderig geluid. is dat ook normaal?

groeten frank

Bouke
18 april 2004, 22:57
Hey,

Ik heb op mijn WMS40 op zowel de zender als de ontvanger een gainknopje zitten. Als je die beiden ietsje terugdraait, wordt het dan beter voor jou? Geef je iets minder hot signaal door. Misschien werkt 't.

Groets,

Bouke

Frankiefrank2
19 april 2004, 11:53
Neej werkt niet helaas,
Het geluid blijft hetzelfde.
Wat doet de pt 40 dan met jou geluid?? verneukt ie het of blijft het het zelfde??

Zou je het anders een willen testen door gewoon clean te spelen en dan met een snoertje en dan het verschil??
alvast bedankt

Frank

Bouke
19 april 2004, 12:36
Hey,

Er gebeurt niet zo veel met mijn geluid in negatieve zin. Ik wissel regelmatig als ik weer eens ben vergeten mijn batterijen + reserves op te laden :D. Er is wat verschil, maar naar mijn idee heb ik dat redelijk weggewerkt met de gain knoppies (iets meer gain gegeven voor mijn sound) en dat werkt voor mij uitstekend. Het minimale verschil (als het al negatief is) weegt voor mij niet op tegen de voordelen van draadloos spelen (veiligheid en vrijheid).

Ik ben niet een 100% tone-nerd dus misschien verklaren de echte freak mij voor gek. Boeit me echter niet echt 8-)

Groets,

Bouke

Frankiefrank2
19 april 2004, 13:09
Ik ben ook geen tone freak, maar dit verschil is te erg