PDA

View Full Version : FV-50H



BartL
18 april 2004, 18:02
Ik ben op zoek naar een eenvoudig volumepedaal met een instelbaar minimum volume. Kan ik het beste een Boss FV-50H kopen en die in de effect-loop knallen? OF een ander merk?

Antal
18 april 2004, 19:03
Ik heb wel goede dingen gehoord over de ernie ball volume pedalen. Maar helaas zelf geen ervaring. Dus geen idee of ze beter zijn dan die boss

Lutz
18 april 2004, 19:15
hold your horses :-D


koop je een Onerr Guitar Volume 1 man !

ik heb het pedaal , het is spot goedkoop (67 euro) en HEEL stevig

enig nadeel, geen instelbaar minimum volume

Antal
18 april 2004, 19:28
Jij was zeker ook 1 van die genen hier op het forum dat bevriend was met de importeur ofzo....???

Lutz
18 april 2004, 19:42
Jij was zeker ook 1 van die genen hier op het forum dat bevriend was met de importeur ofzo....???

get ready for a moeilijk verhaaltje :-D


een internet kennis van mij kent die importeur persoonlijk en had mij onerr aangeraden

kheb het geprobeerd onder het motto €67 is niet veel geld,

kheb het besteld bij die importeur, 2 dagen later was het pakketje hier toegekomen en kheb geen enkele klacht over het pedaal & vind geen enkel min puntje

en kheb de site van onerr eens bestudeerd en de kans zit erin dat ik hun FX ook eens ga proberen

ik kan onerr wel aanraden voor volume pedalen ja

birt
18 april 2004, 20:02
ik ben die kennis en diegene die je bedoelde :D

skanky
18 april 2004, 20:38
Ik gebruik de FV-50h, het is gewoon een goed pedaal. Doet wat het moet doen en heeft een instelbaar minimum. Het pedaal is van kunststof dus als je gewend ben om op je pedalen te springen kan je beter een ernie ball nemen

Lutz
18 april 2004, 21:32
ik ben die kennis en diegene die je bedoelde :D


inderdaad

Antal
19 april 2004, 15:52
Hey bart, staat er nu 1 op marktplaats!

BartL
19 april 2004, 18:46
Ik ben op zoek naar een eenvoudig volumepedaal met een instelbaar minimum volume.

...enig nadeel, geen instelbaar minimum volume
:roll:






Toch bedankt voor de tip hoor :wink:

BartL
19 april 2004, 18:47
Hey bart, staat er nu 1 op marktplaats!
Dank. Net een bod uitgebracht...hopen dat ie nog niet verkocht is.
Ik HAAT het als mensen hun advertenties van verkochte producten niet weghalen :evil: