PDA

View Full Version : bekering tot een rack



Quad user
16 april 2004, 21:57
test

Quad user
16 april 2004, 21:57
Ha allen,
Ik heb me net geregistred en wil even met jullie de rack historie met jullie delen.

Ik ben begonnen met een eigen gebouwde versterker gebaseerd op het Lab L5 ontwerp en die heeft mijn vele jaren trouw gediend.

Daarna een jcm900 met diverse fx doosjes ervoor. Voor de muziek die ik toen maakte was dat niet goed. Te veel tapdansen en dus kwam MIDI in beeld.

In die tijd kwam ik ook de website van tubefreak ( Maarten) tegen en dus was voor mij de digitech 2101 , de heilige graal. Via Ebay heb ik een Artist aangekocht en een mesa studio preamp. Gebruik makend van de eindtrap van de jcm erg bruikbaar. MS 8 van nobels voor het switchen met MIDI via de digitech.

Daarna een JSH MS-8 ( Ja maarten ze worden nog steeds gemaakt :-))
voor het schakelen en een quad.

Is dit herkenbaar voor jullie rack heads :-)



Quad

Quad user
16 april 2004, 21:58
Ha allen,
Ik heb me net geregistred en wil even met jullie de rack historie met jullie delen.

Ik ben begonnen met een eigen gebouwde versterker gebaseerd op het Lab L5 ontwerp en die heeft mijn vele jaren trouw gediend.

Daarna een jcm900 met diverse fx doosjes ervoor. Voor de muziek die ik toen maakte was dat niet goed. Te veel tapdansen en dus kwam MIDI in beeld.

In die tijd kwam ik ook de website van tubefreak ( Maarten) tegen en dus was voor mij de digitech 2101 , de heilige graal. Via Ebay heb ik een Artist aangekocht en een mesa studio preamp. Gebruik makend van de eindtrap van de jcm erg bruikbaar. MS 8 van nobels voor het switchen met MIDI via de digitech.

Daarna een JSH MS-8 ( Ja maarten ze worden nog steeds gemaakt :-))
voor het schakelen en een quad.

Is dit herkenbaar voor jullie rack heads :-)



Quad

Quad user
16 april 2004, 21:59
Ha allen,
Ik heb me net geregistred en wil even met jullie de rack historie met jullie delen.

Ik ben begonnen met een eigen gebouwde versterker gebaseerd op het Lab L5 ontwerp en die heeft mijn vele jaren trouw gediend.

Daarna een jcm900 met diverse fx doosjes ervoor. Voor de muziek die ik toen maakte was dat niet goed. Te veel tapdansen en dus kwam MIDI in beeld.

In die tijd kwam ik ook de website van tubefreak ( Maarten) tegen en dus was voor mij de digitech 2101 , de heilige graal. Via Ebay heb ik een Artist aangekocht en een mesa studio preamp. Gebruik makend van de eindtrap van de jcm erg bruikbaar. MS 8 van nobels voor het switchen met MIDI via de digitech.

Daarna een JSH MS-8 ( Ja maarten ze worden nog steeds gemaakt :-))
voor het schakelen en een quad.

Is dit herkenbaar voor jullie rack heads :-)



Quad

Quad user
16 april 2004, 21:59
het werkt niet ech

Quad user
16 april 2004, 22:00
het werkt niet ech

skabouter
17 april 2004, 02:16
het probleem is juist dat het te goed werkt. 6x is wat overdadig :o

Mark S
17 april 2004, 09:37
hey quad user,

ondanks dat je een foutmelding krijgt is je post toch toegevoegd (ligt aan een fout in het forum, zal eens worden gefixt hopen we....).Je kan controleren of je post is toegevoegd door even terug te gaan naar het onderwerp en met F5 de laatste pagina van het draadje opnieuw op te vragen.

en o ja.....welkom trouwens!

srv-man
17 april 2004, 09:41
Kwestie van wennen, als je eenmaal de gebreken van het forum kent is het geen enkel probleem meer.

On-topic: voor de rack-o-fiel is het zeer herkenbaar, zeg maar gerust een neverending story, je blijft op zoek naar de heilige graal, totdat je alles hebt gehad en weet dat die niet bestaat.
Maar je hebt een mooi rack, nu nog een mooie eindtrap bij je MESA (2:90, 395 oid), dat zal nog heel wat uitmaken.

Quad user
17 april 2004, 11:35
Tja, sorry voor de 6 posts, kan ik ze nog deleten?

Goed, om een lang verhaal kort te maken. setje is nu

rack1
* Samson PB11
* DTR tuners
* JHS ms-8
* Behringer untralink pro
* Digitech 2101 versie 3.0 met extra processor kaart
* Quad.

Rack2
* Studio preamp
* Mesa 2:90
* AKG wireless.

2 zelfbouw boxen met celestion h120 speaker.

Diverse switch boxes en nobels ms-4.

Het lijkt veel op wat tubefreak had voor dat hij die nieuwe preamp had.
foto http://www.gap-software.com/rack/rack.html