PDA

View Full Version : VHT pitbull 45 head



ieme
16 april 2004, 21:52
Hallo,

Wie heeft ervaring met deze top?
Bevindingen?
Overige meningen?
http://www.vhtamp.com/products/images/new/forty-5-4.jpg

BLOK182
16 april 2004, 22:49
Heb em volgens mij zien staan bij Beyers, maar heb em niet getest, niet echt meteen een amp in mijn bruikbare straatje, denk ik :oops:

kokeleko
17 april 2004, 10:55
Beetje weinig kanalen niet waar?

Voor erbij of gaat de Draak toch weg Ieme? :D

josh.vandenberg
17 april 2004, 12:55
Dat is een hele gode versterker ,voor country ,blues en ook voor dynamische rock.Geen metalbak.Zeg tot rory gallagher z'n geluid vind je nix beters

Hoe duur zie je 'm staan?

josh.vandenberg
17 april 2004, 12:56
Dat is een hele gode versterker ,voor country ,blues en ook voor dynamische rock.Geen metalbak.Zeg tot rory gallagher z'n geluid vind je nix beters.Al die knopjes ,shift en zo heb je helemaal nix aan

Hoe duur zie je 'm staan?

ieme
17 april 2004, 13:08
Beetje weinig kanalen niet waar?

Voor erbij of gaat de Draak toch weg Ieme? :D
nah... de bedoeling is om em voor erbij te kopen!

Mithrandir
17 april 2004, 13:52
Voor erbij........zucht......eigenlijk zou ik me er niet over op moeten winden, maar vind je dat zelf nou ook niet vreselijk onzinnig?

LordRiffenstein
17 april 2004, 17:29
Voor erbij........zucht......eigenlijk zou ik me er niet over op moeten winden, maar vind je dat zelf nou ook niet vreselijk onzinnig?

Vind je jezelf geen ongelooflijke zeur??? :-?

Mithrandir
17 april 2004, 18:03
Nee hoor, dat valt echt wel mee. Ik vraag me af en toe alleen af waarom mensen zo ontzettend snel dingen kopen en altijd maar weer meer willen hebben en eigenlijk nooit tevreden zijn met wat ze hebben. Wat is nou echt de toegevoegde waarde van nog een versterker als je al een hele goeie versterker hebt waar je alles mee kan.

marc_o
17 april 2004, 18:05
Hetzelfde als met een pilsje in het cafe natuurlijk..


MEER MEER MEER MEER!!!!!!!!!!




en terecht

Mark S
17 april 2004, 18:07
Nee hoor, dat valt echt wel mee. Ik vraag me af en toe alleen af waarom mensen zo ontzettend snel dingen kopen en altijd maar weer meer willen hebben en eigenlijk nooit tevreden zijn met wat ze hebben. Wat is nou echt de toegevoegde waarde van nog een versterker als je al een hele goeie versterker hebt waar je alles mee kan.

dat is GAS, (hetzelfde als verliefdheid: krijg je vaak ook spijt van :-D )

hoofd
17 april 2004, 18:08
en uiteindelijk kots je alles er weer uit en met een glaasje water ga je pitten

Mithrandir
17 april 2004, 18:09
Tsja GAS..... :-?

maar goed, ik heb het topic verkloot nu, sorry. Ga maar weer verder over die pitbull.

Negative K3 fan
17 april 2004, 18:28
Hetzelfde als met een pilsje in het cafe natuurlijk..


MEER MEER MEER MEER!!!!!!!!!!




en terecht

bier en versterkers klopt niet helemaal.

want bier drink je om dronken aangeschoten te worden en hoe meer bier hoe aangeschotener en het is niet bij meer versterkers betere toon.

ik snap dat je meerdere versterkers wilt, maar ik ben het met mith eens dat 'erbij' een foute term is, helemaal als het gaat om het kopen van superdure dingen.

LordRiffenstein
17 april 2004, 19:05
ik snap dat je meerdere versterkers wilt, maar ik ben het met mith eens dat 'erbij' een foute term is, helemaal als het gaat om het kopen van superdure dingen.

Ik denk dat Ieme met 'erbij' bedoelt, samen gebruiken met de Dragon, die Pitbull is toch wel een heel ander type versterker dan de Dragon. Je kan 'erbij' ook zien als, ach ja, ik heb het geld en nog wat plaats in mijn slaapkamer, die kan er nog makkelijk bij.

ieme
17 april 2004, 19:54
nee ik wil em echt voor de aanvulling op mn dragon, net als ik eerst mn vox ac30 erbij had zeg maar...
Maar zijn er hier mensen met ervaringen met deze amp?

lespaul57
20 april 2004, 12:14
Ik zoek ook een nieuwe amp. Ik heb een Bogner 4x12 kast en een G-Force. Verder heb ik een kleine 3500 euro uit te geven. De eisen die ik stel zijn: 3 kanalen. FX loop. volledig buizen. Losse top, Misschien midi schakelbaar. De G-force zal gebruikt worden voor de FX. De muziek die ik speel is: veel anouk, K's choise, Skunk Anansie, pink enzenz. Ik speel zowel clean, als vette rhythm en solo's. Ik ben nu aan het kijken voor een Bogner versterker (XTC) maar zijn er ook nog versterkers waar ik zeker naar moet gaan kijken en zeker niet naar moet kijken omdat ze niet de moeite waard zijn om te bekijken? Ik hoop snel iets te horen van jullie..

Mark S
20 april 2004, 12:33
Voor het bedrag wat jij te besteden hebt moet je zeker de Rivera Knucklehead Reverb (KHR-100) even checken, een absolute topper van clean tot stevige rock (incl. midi)

prijsindicatie >2200 en op www.rivera.com staan de specs en wat soundclips...

1 voordeel:als je het niks vind kan je 'm altijd nog bij mij kwijt :wink:

Baco
20 april 2004, 12:53
Ik zoek ook een nieuwe amp. Ik heb een Bogner 4x12 kast en een G-Force. Verder heb ik een kleine 3500 euro uit te geven. De eisen die ik stel zijn: 3 kanalen. FX loop. volledig buizen. Losse top, Misschien midi schakelbaar. De G-force zal gebruikt worden voor de FX. De muziek die ik speel is: veel anouk, K's choise, Skunk Anansie, pink enzenz. Ik speel zowel clean, als vette rhythm en solo's. Ik ben nu aan het kijken voor een Bogner versterker (XTC) maar zijn er ook nog versterkers waar ik zeker naar moet gaan kijken en zeker niet naar moet kijken omdat ze niet de moeite waard zijn om te bekijken? Ik hoop snel iets te horen van jullie..
3500 euro? Man, dan moet je zeker de Engl SE gaan testen (en kopen in Duitsland)! Massa's klankmogelijkheden EN MIDI schakelbaar. De laatste versterker die je zal kopen :razz: Met zijn 2 Tube Driver circuits (bypasst de pre-amp) is die gewoon oneindig uitbreidbaar. Had graag mijn JMP-1 nog gehad, dan kon ik die er ook eens voor hangen. Ben benieuwd wat dat zou zeggen. Superversterker!

marc_o
20 april 2004, 13:06
Hetzelfde als met een pilsje in het cafe natuurlijk..


MEER MEER MEER MEER!!!!!!!!!!




en terecht

bier en versterkers klopt niet helemaal.

want bier drink je om dronken aangeschoten te worden en hoe meer bier hoe aangeschotener en het is niet bij meer versterkers betere toon.

ik snap dat je meerdere versterkers wilt, maar ik ben het met mith eens dat 'erbij' een foute term is, helemaal als het gaat om het kopen van superdure dingen.

Wacht maar tot je later groot bent en centjes verdient, dan wil ik je nog wel eens horen...

marc_o
20 april 2004, 13:08
Ik zoek ook een nieuwe amp. Ik heb een Bogner 4x12 kast en een G-Force. Verder heb ik een kleine 3500 euro uit te geven. De eisen die ik stel zijn: 3 kanalen. FX loop. volledig buizen. Losse top, Misschien midi schakelbaar. De G-force zal gebruikt worden voor de FX. De muziek die ik speel is: veel anouk, K's choise, Skunk Anansie, pink enzenz. Ik speel zowel clean, als vette rhythm en solo's. Ik ben nu aan het kijken voor een Bogner versterker (XTC) maar zijn er ook nog versterkers waar ik zeker naar moet gaan kijken en zeker niet naar moet kijken omdat ze niet de moeite waard zijn om te bekijken? Ik hoop snel iets te horen van jullie..

Sla zeeeeer zeker de Diezel Herbert niet over als je toch gaat shoppen. Dat zou doodzonde zijn. Naar mijn mening een van de topversterkers!

BLOK182
20 april 2004, 13:13
En probeer met ff een Diezel VH4, als je toch bezig bent, ik vond em erg gaaf :wink:

Mark S
20 april 2004, 15:22
Had graag mijn JMP-1 nog gehad, dan kon ik die er ook eens voor hangen!

dit meen je toch niet?

Baco
20 april 2004, 18:52
Had graag mijn JMP-1 nog gehad, dan kon ik die er ook eens voor hangen!

dit meen je toch niet?

Gewoon bij wijze van test hoor, valt aan geen kanten te vergelijken met die SE, dat weet ik maar al te goed, dus lang zou hij toch niet blijven. Nee, gewoon om wat met die Tube Driver circuits te experimenteren aangezien ik nu niet echt een pre-amp liggen heb om mee te testen. Heb hier ergens een PSA-1 zien rondhangen...

BLOK182
20 april 2004, 19:40
Hey, ehm, Baco dude, stond die Engl van je weer te koop? :o :o :o

Baco
20 april 2004, 20:04
Hey, ehm, Baco dude, stond die Engl van je weer te koop? :o :o :o
Inderdaad, die heeft even te koop gestaan, maar niet omdat ik er niet tevreden over was hoor. Hij blijft, dat is zeker :D

BLOK182
20 april 2004, 20:10
Ik schrok al man :) Nja, als we een paar maandjes verder waren geweest, hadden we allicht zaken kunnen doen :wink:

Baco
20 april 2004, 20:55
Ik schrok al man :) Nja, als we een paar maandjes verder waren geweest, hadden we allicht zaken kunnen doen :wink:
Tja, die SE zou ik echt niet meer kunnen missen. Zou met tijd misschien wel 2 2x12 cabs willen aanschaffen. Anders zet ik gewoon nog een 4x12 en schakel ik die in stereo op mijn muziekkamer in wording (zijn huis aan het bouwen, bijna klaar om te verhuizen :D , vandaar de eventuele verkoop van mijn Engl :oops: )
Nee, die half stack en mijn Deans zullen een mooi nieuw verblijf hebben :-D

lespaul57
21 april 2004, 07:56
Ik heb de ENGL SE al geprobeerd. Dit is idd een super versterker maar niet mijn smaak. Ik heb nu ook even op ee Guytron zitten spelen icm een Ubershall en dat was wel echt mijn geluid. Dat is ook de reden dat ik erg veel richting de XTC ga. Gewoon omdat ik dit echt mijn geluid vind. Misschien dat ik mijn G-Force ook nog wel weg doe en ga voor een paar losse pedalen, maar dat zie ik eigenlijk nog wel als ik zover ben. Ik gebruik om eerlijk te zijn eigenlijk alleen wat reverb, chorus en delay.

lespaul57
21 april 2004, 07:56
Ik heb de ENGL SE al geprobeerd. Dit is idd een super versterker maar niet mijn smaak. Ik heb nu ook even op ee Guytron zitten spelen icm een Ubershall en dat was wel echt mijn geluid. Dat is ook de reden dat ik erg veel richting de XTC ga. Gewoon omdat ik dit echt mijn geluid vind. Misschien dat ik mijn G-Force ook nog wel weg doe en ga voor een paar losse pedalen, maar dat zie ik eigenlijk nog wel als ik zover ben. Ik gebruik om eerlijk te zijn eigenlijk alleen wat reverb, chorus en delay.

lespaul57
21 april 2004, 08:00
Ik heb de ENGL SE al geprobeerd. Dit is idd een super versterker maar niet mijn smaak. Ik heb nu ook even op ee Guytron zitten spelen icm een Ubershall en dat was wel echt mijn geluid. Dat is ook de reden dat ik erg veel richting de XTC ga. Gewoon omdat ik dit echt mijn geluid vind. Misschien dat ik mijn G-Force ook nog wel weg doe en ga voor een paar losse pedalen, maar dat zie ik eigenlijk nog wel als ik zover ben. Ik gebruik om eerlijk te zijn eigenlijk alleen wat reverb, chorus en delay.

ieme
27 april 2004, 19:25

ieme
27 april 2004, 19:26
Maar back to topic, niemand heeft hier de VHT45 bespeeld?

Droffie
7 mei 2004, 13:18
Ik zoek ook een nieuwe amp. Ik heb een Bogner 4x12 kast en een G-Force. Verder heb ik een kleine 3500 euro uit te geven. De eisen die ik stel zijn: 3 kanalen. FX loop. volledig buizen. Losse top, Misschien midi schakelbaar. De G-force zal gebruikt worden voor de FX. De muziek die ik speel is: veel anouk, K's choise, Skunk Anansie, pink enzenz. Ik speel zowel clean, als vette rhythm en solo's. Ik ben nu aan het kijken voor een Bogner versterker (XTC) maar zijn er ook nog versterkers waar ik zeker naar moet gaan kijken en zeker niet naar moet kijken omdat ze niet de moeite waard zijn om te bekijken? Ik hoop snel iets te horen van jullie..

Moet die amp ook nog goed klinken? Dat mis namelijk in je eisenpakket. Als dat niet zo belangrijk is zou ik als ik you was de Line6 modelletjes eens nader bekijken. Geen sound, maar wel lekker veel opties.

Droffie
7 mei 2004, 13:18
Ik zoek ook een nieuwe amp. Ik heb een Bogner 4x12 kast en een G-Force. Verder heb ik een kleine 3500 euro uit te geven. De eisen die ik stel zijn: 3 kanalen. FX loop. volledig buizen. Losse top, Misschien midi schakelbaar. De G-force zal gebruikt worden voor de FX. De muziek die ik speel is: veel anouk, K's choise, Skunk Anansie, pink enzenz. Ik speel zowel clean, als vette rhythm en solo's. Ik ben nu aan het kijken voor een Bogner versterker (XTC) maar zijn er ook nog versterkers waar ik zeker naar moet gaan kijken en zeker niet naar moet kijken omdat ze niet de moeite waard zijn om te bekijken? Ik hoop snel iets te horen van jullie..

Moet die amp ook nog goed klinken? Dat mis namelijk in je eisenpakket. Als dat niet zo belangrijk is zou ik als ik you was de Line6 modelletjes eens nader bekijken. Geen sound, maar wel lekker veel opties.

wimmeltje
16 mei 2004, 20:48
Ik zoek ook een nieuwe amp. Ik heb een Bogner 4x12 kast en een G-Force. Verder heb ik een kleine 3500 euro uit te geven. De eisen die ik stel zijn: 3 kanalen. FX loop. volledig buizen. Losse top, Misschien midi schakelbaar. De G-force zal gebruikt worden voor de FX. De muziek die ik speel is: veel anouk, K's choise, Skunk Anansie, pink enzenz. Ik speel zowel clean, als vette rhythm en solo's. Ik ben nu aan het kijken voor een Bogner versterker (XTC) maar zijn er ook nog versterkers waar ik zeker naar moet gaan kijken en zeker niet naar moet kijken omdat ze niet de moeite waard zijn om te bekijken? Ik hoop snel iets te horen van jullie..

Moet die amp ook nog goed klinken? Dat mis namelijk in je eisenpakket. Als dat niet zo belangrijk is zou ik als ik you was de Line6 modelletjes eens nader bekijken. Geen sound, maar wel lekker veel opties.


lezen is ook niet jou sterkste kant he?? Ik begrijp wel wat hij bedoelt en naar welke sound hij opzoek is.

Kijk eens naar een ENGL SE of VHT Ultra Lead, Bogner XTC.