PDA

View Full Version : The Darkness



THW
16 april 2004, 21:38
test

THW
16 april 2004, 21:38
ik heb ff gezocht en er zijn nog niet zo veel forums over The Darkness
Dus hierbij:
ik zelf vind hun muziek heel erg goed
Vooral omdat ze "old school" doen in hun eigen stijl :)
Ik heb tot nu toe nog niet zoveel slechte dingen over ze gehoord behalve dan dat ze lelijk zijn.......MAAR dan is het voorrecht van een rockgitarist! :-D

nou ik heb mijn deel gezegd, nu ben ik wel benieuwd:
Wat vinden jullie van ze?

waix
16 april 2004, 21:44
ze zijn lelijk :razz:



ik vind de meeste werk van hun wel goed

Pilitev
16 april 2004, 21:59
Goeie muziek, het rocked! Vooral hun nieuwe single 'Love is only a feeling', mooi veel gitaar. Alleen de zanger vind ik minder :( , dat gegier wordt je niet goed van, maargoed het is beter dan het deathmetal gegrom. Wel raar alle artiesten van nu gieren en grommen alleen maar
:-? . Ik zie dat een beetje als een manier om te verbergen dat je eigenlijk niet echt kunt zingen, en het dan maar op deze manier doet.

schaap
17 april 2004, 14:30
Ik vind die zang juist tof, vooral in Love is only a feeling, dan heb je van die zang-harmonieen, en daar ben ik gek op :cool:

Voidhead
17 april 2004, 15:10
kvind love is ony a feeling juist een beetje een slap nummer, doet me niet echt iets.
daarentegen vind ik I believe in a thing called love, Growing on me en Black shuck wel goede nummers, rocked idd hard. Christmas time was ook wel goed.

Vette gitaar heeft die gast trouwens, die LP Custom alpine white... :o

waix
17 april 2004, 16:28
Die zanger heeft trouwens wel altijd van die vage pakjes aan.

thijsov
17 april 2004, 18:22
hehe.... :-D

verder vind ik het een meesterlijke band, zolang ze zichzelf maar niet te serieus nemen.

(hier was toch al een topic over eens, of was dat bassie forum???)

Mark S
18 april 2004, 10:29
De band heeft een hoog 'Spinal Tap' gehalte maar muzikaal staat het als een huis, die gasten kunnen echt wel wat...

maisy
18 april 2004, 12:03
Die zanger heeft trouwens wel altijd van die vage pakjes aan.

hoezo? :roll:

http://www.thedarknessrock.com/images/scarletpage/gypsy/IMG_1167.jpg

Fuhgawz
18 april 2004, 14:32
Zoiets neem je toch niet serieus!? :roll:

waix
18 april 2004, 15:30
moet er toch niet aan denken als je s'avonds over straat loopt en die gozer tegenkomt :razz:

Bigfoot414
19 april 2004, 12:42
Je zou dan eerder denken dat zo iemand recht uit de tijdmachine van de jaren '70 komt :-D