PDA

View Full Version : nieuws droomgitarenwedstrijd



nirvana
16 april 2004, 20:52
Win je eigen handgebouwde bas of gitaar!

De einddatum is inmiddels verstreken. Op dit moment wordt de DroomGitaar 'Hall of Fame' samengesteld. Dit zijn alle inzendingen die in ieder geval in de prijzen vallen.

Iedere deelnemer die zijn emailadres heeft ingevuld krijgt hierover voor 22 april een e-mail.

Hierna wordt de publieksprijs bepaald en bepaalt de jury wie de hoofdprijzen winnen.

Sliver
16 april 2004, 20:53
eindelijk nieuws

Anders Destium
16 april 2004, 21:04
Komt er ook nog een handleiding voor de jurering?

Ik heb namelijk een stuk of 5 ontwerpen geselecteerd (voor de verschillende soorten inzendingen), en ik vraag me af of er een norm oid is!

Wel prettig dat er nieuws is :)

THW
16 april 2004, 21:05
heheh eindelijk laten ze zich van ze horen :)
het werd dan ook wel ns tijd :-?

Ik ben benieuwd wie er gaat winnen 8-)

ToTaL FaKe
16 april 2004, 22:19
ik ben ook beniewd wie er gaat winnen..
er zaten cker hele mooien bij!

Mitch
21 april 2004, 17:18
Vóór 22 april bericht betekent dus wel vandaag. Ben benieuwd !

iam
21 april 2004, 17:57
ik heb ook nog nix gekregen :(

niels_r
21 april 2004, 20:13
Het zal wel weer uitgesteld worden :D

Nee, ik verwacht dat morgen wel wat mailtjes worden verstuurd gaan worden. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat de vakjury de echte winnaars bekend gaat maken.

lupoloco
22 april 2004, 18:18
heb ook een mail gehad, moest een lijstje opstellen van 30 gitaren en terug opsturen ( al gedaan, en nee ben de bassisten niet vergeten :D , heb 10 basgitaren en 20 gitaren uitgekozen)

Anders Destium
22 april 2004, 19:12
Ik heb het meeltje ook gehad, maar ik heb hem anders geïnterpreteerd: Ik dacht dat de vakjury 30 ontwerpen zou gaan kiezen, en dat wij pas later moeten stemmen :-?

daron_kurt
22 april 2004, 19:49
Ik heb het meeltje ook gehad, maar ik heb hem anders geïnterpreteerd: Ik dacht dat de vakjury 30 ontwerpen zou gaan kiezen, en dat wij pas later moeten stemmen :-?

En ik geloof dat jij gelijkt hebt, Anders...

lupoloco
22 april 2004, 19:57
moeha
:D

iets te snel gelezen :D

Swan
22 april 2004, 20:04
ik heb ook n meeltje gehad

Javaca
22 april 2004, 21:27
Beste Droom(bas)gitaar deelnemer ,

De einddatum van de Droomgitaar ontwerp-wedstrijd is inmiddels ruim verstreken, en het plan was om tijdens Acoustic Strings in Raalte met de " vakjury" een voorselectie te maken, waarmee de " Droomgitaar Gallery" zal worden gemaakt.

Dit is er door omstandigheden niet van is gekomen, maar we hopen binnenkort de in totaal zo'n 30 ontwerpen van droomgitaren en droom-basgitaren on-line te kunnen zetten.

Deze 30 ontwerpen vallen in ieder geval in de prijzen en komen in de
"Droomgitaar Gallery".

We houden jullie op de hoogte.

groeten

GitaarNet