PDA

View Full Version : Paul reed smith



erikvdh
16 april 2004, 20:31
Hi Allemaal,

Ik vroeg me af of iemand van jullie weet of er een imitatie merk van Paul Reed smith bestaat.
Zoals Squier van fender en epiphone van gibson, en olp van musixman enz.

Wie kan mij vertellen hoe dat merk heet, en of er een website van bestaat.

Alvast hartelijk bedankt.

Groeten van Erik.

The Bertman
7 oktober 2013, 18:31
Gefeliciteerd! Je hebt gereageerd op een bericht van negen jaar oud! Dat lijkt me een record. :seriousf:

vulvasonic
7 oktober 2013, 20:07
Gefeliciteerd! Je hebt gereageerd op een bericht van negen jaar oud! Dat lijkt me een record. :seriousf:
En daarmee is ie net een jaar te laat, want Erik is ongeveer een jaar geleden voor het laatst actief geweest op dit forum. :D

Stillborn
7 oktober 2013, 20:12
Zou ie ondertussen al een PRS nepperd gevonden hebben? :sssh:

budje
7 oktober 2013, 20:16
ik geloof dat ik weleens iemand langer als tien jaar heb zien reageren ;)

macwilliams
7 oktober 2013, 20:17
En daarmee is ie net een jaar te laat, want Erik is ongeveer een jaar geleden voor het laatst actief geweest op dit forum. :D

Geduld is een schone zaak maar na een jaar of acht was hij het meer dan, refresh page knop (F5?) was versleten. Is inmiddels een houtbewerkingscursus gaan volgen en bouwt nu zelf PRS kopieën......

steph
7 oktober 2013, 20:23
En daarmee is ie net een jaar te laat, want Erik is ongeveer een jaar geleden voor het laatst actief geweest op dit forum. :D

7 jaren lang elke dag gekeken of er een antwoord kwam...
Diep respect

vulvasonic
7 oktober 2013, 21:50
Geduld is een schone zaak maar na een jaar of acht was hij het meer dan, refresh page knop (F5?) was versleten. Is inmiddels een houtbewerkingscursus gaan volgen en bouwt nu zelf PRS kopieën......


7 jaren lang elke dag gekeken of er een antwoord kwam...
Diep respect
:seriousf:

Zou ie ondertussen al een PRS nepperd gevonden hebben? :sssh:
Had London City niet een Paul Reed Smith kloon? Of iets wat daar op leek?
Ze waren iig een stuk duurder dan hun strat- en tele modellen. Ergens rond de 6- of 7 honderd keiharde euro's.

Ach, wat heeft het voor zin? Erik heeft waarschijnlijk inmiddels allang een echte. :D

bat
7 oktober 2013, 21:52
Zijn laatste eigen topic uit 2012 maakt melding van het voornemen een echte te kopen... #1 (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?157529-PRS-CE-vs-Custom-series&p=2904076&viewfull=1#post2904076)

macwilliams
7 oktober 2013, 21:59
:seriousf:

Had London City niet een Paul Reed Smith kloon? Of iets wat daar op leek?
Ze waren iig een stuk duurder dan hun strat- en tele modellen. Ergens rond de 6- of 7 honderd keiharde euro's.

Ach, wat heeft het voor zin? Erik heeft waarschijnlijk inmiddels allang een echte. :D

Hij heeft zeven jaar heel zuinig geleefd en elke dag een euro in een spaarpot gedaan.
En nog eens drie euro voor elke week dat er geen antwoord op z'n topic kwam.
Is dus met z'n verjaardaggeld en spaarpot naar de winkel gegaan en heeft gezworen nooit meer op GN te verschijnen.

vulvasonic
7 oktober 2013, 22:03
Wel, in dat tpoic waar Bat mee kwam (Erik's laatste bijdrage aan dit forum) is te lezen dat hij naar 17 jaar (!!!) zijn droom in vervulling zag komen. Hij is er dus zelfs nog wat langer mee bezig geweest. :)

macwilliams
7 oktober 2013, 22:04
ik geloof dat ik weleens iemand langer als tien jaar heb zien reageren ;)

Praatte die zo langzaam of had die gewoon heel veel te melden?

macwilliams
7 oktober 2013, 22:06
Wel, in dat tpoic waar Bat mee kwam (Erik's laatste bijdrage aan dit forum) is te lezen dat hij naar 17 jaar (!!!) zijn droom in vervulling zag komen. Hij is er dus zelfs nog wat langer mee bezig geweest. :)

Dat is dan wel weer rete gaaf, volhoudend ook. :ok:

Mitch
7 oktober 2013, 22:30
Ghehe. Ik had ook na iets van 18 jaar nadat ik was begonnen met spelen mijn eerste echte honeyburst Gib LP Standard, totale droomgitaar als Jimmy Page/Slash/etc. fan. Helemaal te wauw...
En als ik het me goed herinner was het inderdaad London City die PRS kloons had, met allerlei extra inlegwerk er bij. Over the top zelfs. Maar uiteraard heeft PRS tegenwoordig zijn eigen instaplijn en die is heel niet verkeerd.

steph
7 oktober 2013, 22:54
Dat is dan wel weer rete gaaf, volhoudend ook. :ok:

Hij zit tegenwoordig op het PRS forum:grouphug:



denk ik...