PDA

View Full Version : mijn gear/mp3 site (nog niet helemaal af)



amon
15 april 2004, 22:45
eerst even dit

amon
15 april 2004, 22:45
en nu dit:

http://www.geocities.com/jasperserraris

nog (lang) niet af, moeten nog meer gitaren bij, dan nog versterker, drumstel, muziekfiletjes, een stukje over mezelf, wat dingen bij 'te koop' zetten, eigenlijk kun je alleen bij mn rg de ware bedoeling zien...
MAAR.... het langdurigste werk zit er al op, de lay-out. ik hoop volgende week klaar te zijn (misschien dan nog geen mp3-tjes).



opmerkingen/aanmerkingen/tips/mening is altijd welkom!

Kjiratsiekoedel
17 april 2004, 19:35
1. op de eerste pagina staat nog een verdwaalde html-code
"bg = 153-101-51
#e19c3f = 225-156-63
tekst = ffcc00 "

2. dat geocities popupje is bijzonder irritant

3. mooie vormgeving

4. misschien de foto's wat langzamer laten roteren of een keuzemogenlijkheid geven voor de foto's. ze gaan nu wat snel

5. zoals je zei: beetje leeg nog

amon
17 april 2004, 20:02
hehe, ja, die html-codes zijn de kleuren, die had ik even erbij gezet voor mezelf, is handiger onder het bouwen die meteen bij de hand te hebben.
ik ben druk bezig met het compleet maken en meer foto's van andere dingen, het zal alleen nog een weekje langer duren, omdat er andere dingen tussen gekomen zijn.
dat pop-upje van geocities is inderdaad super irritant, maar beter dan wat ik bij lycos (tripod) kreeg (een hele strook aan de rechterkant), kijk zelf maar:
http://members.lycos.nl/jasperserraris/JSR

Kjiratsiekoedel
18 april 2004, 18:50
ja, weet ik (ik heb lycos)

maar lycos gaat vanzelf weer weg en de strook zit altijd op één plaats. de geocities is midden in beeld en moet weg om de site goed te gebruiken.

ach... kiezen tussen twee kwaden.

heb je een html programma gebruikt hiervoor?

amon
18 april 2004, 19:05
nope, uit mn hoofd...
ik heb ooit eens iets met frontpage gemaakt (altans geprobeerd) maar het voorbeeld dat ik daar steeds te zien kreeg verschilde qua maten met het resultaat in een normaal browservenster. en ik vind het typen net zo makkelijk. en leuker ook lekker puzzelen en een half uur over een of ander iets denken en proberen tot het goed lukt...