PDA

View Full Version : The holy quest for a pedalboard



Theije
15 april 2004, 14:29
Test

Theije
15 april 2004, 14:30
Ik ben nu al een hele tijd op zoek naar een pedalboard maar heb nog niks kunnen vinden dat aan mijn eisen voldoet.
Alle fabrieks boards die ik heb gezien zijn of te uitgebreid (stroomvoorziening en alles ingebouwd) of ze zijn spuug lelijk.
Maar ik heb ook niet zo'n zin om zelf te gaan doe het zelfen :)

Ik zoek exact zoiets:
http://members.lycos.nl/theije/Pedalboard001.jpg

Heeft iemand nog tips wat betreft merken die ik wellicht over het hoofd heb gezien of weet iemand een bedrijf dat pedalboards maakt en hier geen vermogen voor vraagt?
Mijn dank is wederom groot :D

Metoshade
15 april 2004, 15:18
Je kunt ook een flightcase laten bouwen waar je alles mooi in kan drukken. Dan kun je zelf de maten aangeven en zelf bepalen hoe je de boel gaat indelen. Dat kost dan wel iets van 200 a 250 euro als je een goede case wilt laten bouwen, maar dan heb je ook iets. Ik doe het ook op die manier en dat bevalt me prima. Dubbelzijdig klitteband, hardstikke netjes.

Lucky
15 april 2004, 16:45
Je kunt ook een flightcase laten bouwen waar je alles mooi in kan drukken. Dan kun je zelf de maten aangeven en zelf bepalen hoe je de boel gaat indelen. Dat kost dan wel iets van 200 a 250 euro als je een goede case wilt laten bouwen, maar dan heb je ook iets. Ik doe het ook op die manier en dat bevalt me prima. Dubbelzijdig klitteband, hardstikke netjes.


Helemaal mee eens.

plus.... klep erop en je loopt er mee weg alsof het een koffertje is!

andy
15 april 2004, 16:50
En ik heb nog wel een adresje in Groningen.
@ Theije, als je interesse hebt in een te bouwen case, stuur me dan maar een PM.

ReinoutV
15 april 2004, 20:15
Zelf laten bouwen is heel handig. Precies de maten die jij wil hebben. Heb ik ook gedaan: geen spijt van gehad.

OT: wat een vage instelling van die Boss equalizer...???

Rooligan
16 april 2004, 08:30
...

OT: wat een vage instelling van die Boss equalizer...???

Veel laag, middem en hoog; maar niets er tussenin! 8-)

Phyrexian
12 mei 2004, 12:24
Zo'n pedalboard als op die foto wil'k dus ook. Je ziet ze vaak, met die hendels aan de zijkanten. Zit er dan een deksel bij om erop te plaatsen?

BramVersteeg
12 mei 2004, 18:41
Het zit in een soort koffer. Je pedalboard leg je daar in. Als je de koffer open maakt trek je je pedalboard er zo uit.
Volgens mij is het helemaal niet zo moeilijk om zelf zoiets te maken. Ik zit er ook aan te denken om m'n eigen amp+effecten in case te bouwen.

Rectifier
13 mei 2004, 00:06
Een kennis van me maakt ook zulk soort flightcases op maat.

Mocht je interesse hebben stuur me dan effe een PM.

zjanke
15 mei 2004, 17:49
Mijn koffertje zat vol tot vorige week en toch heb ik nog een GE7 gekocht (hij werkt prima hoor Bart!), dus vanmiddag voor 75€ materiaal gehaald, 2 uur werken nu past alles weer. binnenafmetingen 80 x 30.

Hoeft niet zo duur te zijn, ik zal eens kijken of ik morgen een fotootje kan toevoegen.