PDA

View Full Version : Yes, ik heb weer een custom besteld!



gerrekat
14 april 2004, 19:44
:-D :-D :-D Sorry hoor maar werd wel weer eens tijd.....

gerrekat
14 april 2004, 19:45
Ik heb besloten omdat mijn trans cherry V zo fucking lekker speelt en klinkt dat ik nog een V wil en daar ik net twee DEANs heb afgetoten kan dat wel weer!

Ik heb een custom besteld en net de eerste aanbetaling gedaan dit was mijn inspiratie!

http://www.deanguitars.com/userpics/lib2/CUSTOMVref.jpg


Dit zijn de specs:

V body shape
Natural AAAA flame maple top (5/8” thick)
Natural back and neck
Series II headstock (groter dan de standaard Headstock zoals gebruikelijk op 1979-1981 deans)
Abalone Block inlays en DEAN logo inlay op de headstock
Singleply body en neck binding in black
3 piece quartersawn soft V profile set in neck
one piece honduras mahogany body
Tone Pro’s hardware ALL black
Natuurlijk string thru body design

Bridge PU: Zebra DiMarzio X2N
Neck PU: Zebra DiMarzio PafPro

En om het af te maken signed by Dean Zelinsky

Zo kan niet wachten, helaas verwacht ik weer een lange levertijd, vorige keer zeiden ze 3 maanden en werden het er 7!

Ik ga in de tussentid een ESP Viper standard of een LTD Viper 1000 deluxe kopen (ben er hard mee bezig!) moet nog effe kijken, maar zal wel een Viper 1000 deluxe worden.
Het is me nu toch ondanks dat het in de USA veel goedkoper si toch effe te kostbaar om een ESP standard te laten overkomen, er zitten altijd weer van die verrekte extra kosten aan!
Die Deluxe zijn hier nog enigszins betaalbaar in Duitsland te krijgen en hebben behoorlijk respectabele specs!

Anders Destium
14 april 2004, 20:03
Felici dan maar weer :lol:

Het lijkt me een ontzettend vette gitaar, maar zou je geen natural binding willen?

En is het wel noodzakelijk om nu voor tussendoor een nieuwe gitaar te kopen als je nog van alles hebt staan :wink:

gerrekat
14 april 2004, 20:07
Daar weet jij alles van Anders HAHAHHAHA...ja inderdaad en nu kan het nog over 7 maanden zitten we met de hypotheek....ik wil voor die tijd nog een ENGL SE kopen en dan is het schluss!

Natural binding...hmmmmm....nee, ben toch wel vastberaden over dat zwart maar het is wel een cool idee...hoe staat het met je flame maple veneer?

Sliver
14 april 2004, 20:10
netjes :-D

THW
14 april 2004, 20:54
felici

Mithrandir
14 april 2004, 21:19
Zozo, dat doet maar. Cool hoor :cool:

gerrekat
14 april 2004, 21:37
Thanx yup, heb er twee verkocht wat oudere met tremolo's daar speelde ik toch nooit op, vanwege de trems....

Dus ja dan moet er toch weer wat vervangen worden....tja GAS he, zeker als je iedereen om je heen threads ziet posten van ik heb ene neiuwe gitaar zus een nieuwe gitaar zo HAHAHHA dan gaat het toch kriebelen!

Heb effe over een SG custom, supreme oid gedacht maar die zijn toch effe te klassiek voor me..


Er is niemand hier he die een ESP Viper heeft? of wel...ik weet dat Jos een EC-1000 gehad heeft en er is nog iemand met een EC!

BLOK182
14 april 2004, 21:38
Dude, jij houdt ook niet op he :wink: Zal wel weer supervet worden, jou zo kennende qua gitaren 8-)

Anders Destium
14 april 2004, 21:43
Even pesten hoor met natural binding :razz:

http://www.magdonmusic.com/guitarsPics/bigPics/CURWAPFNA3Wb.jpg

Binnenkort weet ik als het goed is hoe duur deze specifieke gitaar is...

Josdevos
14 april 2004, 21:47
Kheb m'n EC nog hé, en ga ze wsch niet wegdoen.
Een Viper 1000 kan je voor €900 hebben in Duitsland nu...

BLOK182
14 april 2004, 21:47
ANDERS JIJ KLOOTZAK!!! Met zo'n foto's krijg ik nooit een Diezel bij mekaar gespaard :-D

gerrekat
14 april 2004, 21:55
Da's geen binding das gewoon een top zonder binding....

Gaaf, maar (PS Newcastle- PSV 1-1) nog steeds niet echt mijn modellen die PRS'en, laatst wel op twee gespeeld ze spelen niet verkeerd, maar de stock PU's vind ik niet je van het mag wel wat heter van mij!

ga je hem kopen Anders...LOL vind hem mooier dan die Blauwe (ook niet verkeerd) die je hebt!

PS een Diezel komt bets wel eens gebruikt ergens voor € 2000 kun je een VH-4 hebben!

gerrekat
14 april 2004, 21:56
Kheb m'n EC nog hé, en ga ze wsch niet wegdoen.
Een Viper 1000 kan je voor €900 hebben in Duitsland nu...


Verkoop je hem nu niet meer Jos? zou geintereseerd kunnen zijn!

schaap
14 april 2004, 21:56
Jammer dat je weer voor de zebra-pups gaat :P
Maar klinkt verder weer erg stoer :cool:

Anders Destium
14 april 2004, 22:28
Da's geen binding das gewoon een top zonder binding....

Gaaf, maar (PS Newcastle- PSV 1-1) nog steeds niet echt mijn modellen die PRS'en, laatst wel op twee gespeeld ze spelen niet verkeerd, maar de stock PU's vind ik niet je van het mag wel wat heter van mij!

ga je hem kopen Anders...LOL vind hem mooier dan die Blauwe (ook niet verkeerd) die je hebt!

PS een Diezel komt bets wel eens gebruikt ergens voor € 2000 kun je een VH-4 hebben!

Ik vind dat wel cool staan (zeker bij zulke kleuren), dan blijkt nog duidelijker dat het écht het hout is :wink:

Die specifieke gitaar is een Limited Edition met Rosewood neck, dat zal ook wel weer schelen natuurlijk. Winkels mogen niet de prijs melden op hun site, dus je moet altijd melen... Het zal er hoogstwaarschijnlijk op neer komen dat ik 3 Ibbies de deur uit moet doen om deze ene te kunnen betalen (ik ben toch van plan om in te krimpen, ik geloof er niets van alleen :oops: ) Als ik de prijs van deze weet zullen de meeste andere gitaren meevallen :lol: Ik heb ook deze op het oog, en die heb ik voor in totaal E1500 (all-in) thuis staan 8-)

http://elderly.com/images/vintage/30U/30U-11720_front.jpg

Ik ben eigenlijk ook met een schuin oog aan het kijken naar een Peavey 5150. Engl of op de andere toer een Line6 of Vox modeling amp voor thuis.

PS Newcastle - PSV 2-1 :-? Ik ben een Ajacied (kom uit de rook van Amsterdam oorspronkelijk), maar ik zou het wel leuk vinden als PSV door zou gaan. Alleen met hoe ze spelen gaat dat niet zo lukken :x

Anders Destium
14 april 2004, 22:30
Da's geen binding das gewoon een top zonder binding....

Gaaf, maar (PS Newcastle- PSV 1-1) nog steeds niet echt mijn modellen die PRS'en, laatst wel op twee gespeeld ze spelen niet verkeerd, maar de stock PU's vind ik niet je van het mag wel wat heter van mij!

ga je hem kopen Anders...LOL vind hem mooier dan die Blauwe (ook niet verkeerd) die je hebt!

PS een Diezel komt bets wel eens gebruikt ergens voor € 2000 kun je een VH-4 hebben!

Ik vind dat wel cool staan (zeker bij zulke kleuren), dan blijkt nog duidelijker dat het écht het hout is :wink:

Die specifieke gitaar is een Limited Edition met Rosewood neck, dat zal ook wel weer schelen natuurlijk. Winkels mogen niet de prijs melden op hun site, dus je moet altijd melen... Het zal er hoogstwaarschijnlijk op neer komen dat ik 3 Ibbies de deur uit moet doen om deze ene te kunnen betalen (ik ben toch van plan om in te krimpen, ik geloof er niets van alleen :oops: ) Als ik de prijs van deze weet zullen de meeste andere gitaren meevallen :lol: Ik heb ook deze op het oog, en die heb ik voor in totaal E1500 (all-in) thuis staan 8-)

http://elderly.com/images/vintage/30U/30U-11720_front.jpg

Ik ben eigenlijk ook met een schuin oog aan het kijken naar een Peavey 5150. Engl of op de andere toer een Line6 of Vox modeling amp voor thuis.

Ik ben een beetje het topic aan het overnemen :oops: Ik hou al op!

PS Newcastle - PSV 2-1 :-?

gerrekat
14 april 2004, 22:31
Denk je dat Zwarte PU's beter zouden staan...die had ik in eerste instantie wel besteld...maar herzien...

gerrekat
14 april 2004, 22:33
Da's geen binding das gewoon een top zonder binding....

Gaaf, maar (PS Newcastle- PSV 1-1) nog steeds niet echt mijn modellen die PRS'en, laatst wel op twee gespeeld ze spelen niet verkeerd, maar de stock PU's vind ik niet je van het mag wel wat heter van mij!

ga je hem kopen Anders...LOL vind hem mooier dan die Blauwe (ook niet verkeerd) die je hebt!

PS een Diezel komt bets wel eens gebruikt ergens voor € 2000 kun je een VH-4 hebben!

Ik vind dat wel cool staan (zeker bij zulke kleuren), dan blijkt nog duidelijker dat het écht het hout is :wink:

Die specifieke gitaar is een Limited Edition met Rosewood neck, dat zal ook wel weer schelen natuurlijk. Winkels mogen niet de prijs melden op hun site, dus je moet altijd melen... Het zal er hoogstwaarschijnlijk op neer komen dat ik 3 Ibbies de deur uit moet doen om deze ene te kunnen betalen (ik ben toch van plan om in te krimpen, ik geloof er niets van alleen :oops: ) Als ik de prijs van deze weet zullen de meeste andere gitaren meevallen :lol: Ik heb ook deze op het oog, en die heb ik voor in totaal E1500 (all-in) thuis staan 8-)

http://elderly.com/images/vintage/30U/30U-11720_front.jpg

Ik ben eigenlijk ook met een schuin oog aan het kijken naar een Peavey 5150. Engl of op de andere toer een Line6 of Vox modeling amp voor thuis.

Ik ben een beetje het topic aan het overnemen :oops: Ik hou al op!

PS Newcastle - PSV 2-1 :-?


Shit ja...


ik heb er op een gespeeld met een rosewood neck speeld lekker maar niet heel veel anders dan de normale mahogany neck...was meer mooi om te zien..


Moet zeggen dat de neckjoint van PRS wel iets eleganter had mogen zijn van mij...mooier afgerond...maar verder bets mooi spul.....

Zo je bent helemaal over van Ibanez naar PRS HAHHAHA

Negative K3 fan
14 april 2004, 22:40
Dit zijn de specs:

V body shape leuk
Natural AAAA flame maple top (5/8” thick) ook leuk, bnen je er al uit wat voor flame het wordt? die flame op je blueburst custom vond ik wel erg koel, beetje van die fijne streepjes...
Natural back and neck leuk
Series II headstock (groter dan de standaard Headstock zoals gebruikelijk op 1979-1981 deans)he he he... zijn dat niet de allergrootste?
Abalone Block inlays en DEAN logo inlay op de headstockverbetering ten opzichte van mop (je andere custom)
Singleply body en neck binding in black waarom in black op een rosewood/ebony toets, kun je beter een randje esdoorm om gooien (de nek dan) dat is pas lijpe shit!
3 piece quartersawn soft V profile set in neckesdoorn neem ik aan?
one piece honduras mahogany bodysweet!
Tone Pro’s hardware ALL black wat kun je daar nou ove rzeggen :)
Natuurlijk string thru body design duh :)

Bridge PU: Zebra DiMarzio X2N ken ik niet...
Neck PU: Zebra DiMarzio PafPro waarom geen dimarzio air norton?


wow gerrekat, weer een custom... ik heb ff wat commentaar gegeven zoals alleen ik dat akn :)

gerrekat
14 april 2004, 22:54
Dit zijn de specs:

V body shape leuk
Natural AAAA flame maple top (5/8” thick) ook leuk, bnen je er al uit wat voor flame het wordt? die flame op je blueburst custom vond ik wel erg koel, beetje van die fijne streepjes...
Natural back and neck leuk
Series II headstock (groter dan de standaard Headstock zoals gebruikelijk op 1979-1981 deans)he he he... zijn dat niet de allergrootste?
Abalone Block inlays en DEAN logo inlay op de headstockverbetering ten opzichte van mop (je andere custom)
Singleply body en neck binding in black waarom in black op een rosewood/ebony toets, kun je beter een randje esdoorm om gooien (de nek dan) dat is pas lijpe shit!
3 piece quartersawn soft V profile set in neckesdoorn neem ik aan?
one piece honduras mahogany bodysweet!
Tone Pro’s hardware ALL black wat kun je daar nou ove rzeggen :)
Natuurlijk string thru body design duh :)

Bridge PU: Zebra DiMarzio X2N ken ik niet...
Neck PU: Zebra DiMarzio PafPro waarom geen dimarzio air norton?


wow gerrekat, weer een custom... ik heb ff wat commentaar gegeven zoals alleen ik dat akn :)


Ik heb gevraagd om een wat grovere Flame a la mijn V

http://www.deanguitars.com/timecapsule/123tcupdate/wildwest/00444TCVWILDWESTGTRS01b1sm.jpg


Maar dat blijft moelijk, geen enkele flametop is hetzelfde!

nee dat zijn niet de grootste dat zijn de 77-78 BFH (Big Fookin Headstocks) oftwel series I maar dat vind ik niet mooi meer!

Bij BLueburst vind ik MOP mooier en bij Natural Abalone...kom bij een blauwe gitaar moet je geen drukke Abalone inlays doen... :razz:

Geloof me black binding werkt heel goed op een ebony board mijn V heeft het ook, esdoorn binding? lijkt me niet geschikt materiaal om binding van te maken.....het gaat me met name om de bespeelbaarheid van de rounded binding over de frets dat speelt veel lekkerder dan een ongeboden hals!

Nee de hals van Mahonie dta vind ik mooier en beter qua klank al heeft het niet heel veel invloed, ik heb een vrij heldere bridge PU erin zitten dus geen esdoorn!

Tone Pros is het beste wat er te krijgen is, veel beter dan bijvoorbeeld GOTOH...

X2N is de heetste Passive PU die er is, met Blades, Chuck Schuldiner gebruikte ze altijd en die gozer van Symphony X ook, klinkt erg crunchy met een strakke low end!

Ik ben een fan van de Paf Pro, lekker warm...maar echt veel maakt het me niet uit ik gebruik in 95% alleen de bridge PU, maar de Paf Pro is een heerlijk element voor scheurene Bluesjes!


Cheers!

sash
14 april 2004, 23:00
Ik ben een Ajacied (kom uit de rook van Amsterdam oorspronkelijk),

5...4...3...2...1... JODEEEEEEEEEEEEEEN BOEEE!!!!!!!!



























:D

JV
14 april 2004, 23:01
mijn hardtailflame is nog wel een stukkie grover dan dat hoor ger

Anders Destium
14 april 2004, 23:10
Ik ben van plan mijn Jem, JPM en RG2820 te lozen, maar niet echt van harte natuurlijk. Het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen...

Ik vind PRS een geweldig merk, net als bij jouw Deans stralen de gitaren gewoon pure kwaliteit uit! Ik had ook niet gedacht een nek te vinden die lekkerder speelt dan de Vipernek van Ibanez :) Ik vind ze er ook super uitzien, er zijn ook veel meer kleuropties bij dan bij Ibanez. Omdat ik toch al gitaren heb met een floyd is dat geen must, een singlelocking trem of stoptail is gewoon mooier dan een floyd!

Ik ben nog steeds Ibanezfan hoor, ik heb er nog steeds 5 als die 3 de deur uit zijn :oops: Er zijn een paar gitaren die ik echt niet weg wil: de 7-snaar, PGM en RX750. De andere twee krijg ik toch nooit meer verkocht :lol:

vinni
14 april 2004, 23:41
Nou...Gefeliciteerd dr met!

Inderdaad wel een strakke gitaar......ik heb gelukkig de laatste tijd minder last van GAS....sinds december vorig jaar niets meer gekocht...
Ach.....wat ik heb klinkt goed en ik merk nog steeds dat naarmate ik meer met mn spullen speel er meer uit kan halen. Doe ook telkens iets kleine bijstellingen. Zo ga ik toch weer aan mn pedalboard sleutelen. Kijken of ik mn stiller (minder ruis) kan krijgen. Wil ook nog andere buisjes in mijn Engltje...

Nee.....voorlopig geen nieuw hout in mn handen.

Moet jij ook eens doen ger.....kan je ook eens naar de Bahama's!

Groet,
Vinni

Baco
14 april 2004, 23:57
Proficiat man! Ben benieuwd hoe die er zal uit zien... De specs zijn alleszins veelbelovend :D
Ben ook eens benieuwd nr de levertijd, kwestie dat ik het een beetje weet tegen dat ik de mijne bestel (maar eerst wacht de afwerking van ons huis :wink: )

BramVersteeg
14 april 2004, 23:59
Ik ben wel blij om te lezen dat er hier steeds meer mensen door hebben dat Diezel gewoon dé versterker is :D (dit is een grapje voor de mensen die daar anders over denken). Wel stoere gitaar om even on-topic te blijven. Voor mij ook even geen gitaren erbij. Komt later wel weer.

gerrekat
15 april 2004, 06:43
Ik heb nog even hieraan gedacht die stond net gisteren in de private stash.....maar ik wil black hardware en series II HS HAHHAHAH

http://www.deanguitars.com/privatestock/stash13Apr/0300639TCVGN.jpg

NeeraDJ
15 april 2004, 08:31
Wow klinkt als een sustain monster! Die Natural top lijkt me verder wel cool. Je pup keuze is best wel goed moet ik zeggen alleen ik vraag me af of de X2N de Paf Pro niet zal overwelmen in de middenschakeling. Ga je er nog een split optie (push-pull/5way) bij doen? Dat is zeker aan te raden bij de Paf Pro voor heerlijke clean ups. Alleen die X2N is niet te splitten.

Of Tonepros nou beter is dan Gotoh daar ben ik niet zo zeker van. Die Locking Stoptails zijn bewezen niet heel veel efficienter te zijn namelijk. Misschien dat je er Locking Tuners op wilt zetten o.i.d. tenzij Tonepros echt heel goed zijn werk voor je heeft gedaan in het verleden.

Sorry dat ik me ermee bemoei, stemvastheid is echt één van mijn grootste prioriteiten bij een gitaar :)

gerrekat
15 april 2004, 08:54
Wow klinkt als een sustain monster! Die Natural top lijkt me verder wel cool. Je pup keuze is best wel goed moet ik zeggen alleen ik vraag me af of de X2N de Paf Pro niet zal overwelmen in de middenschakeling. Ga je er nog een split optie (push-pull/5way) bij doen? Dat is zeker aan te raden bij de Paf Pro voor heerlijke clean ups. Alleen die X2N is niet te splitten.

Of Tonepros nou beter is dan Gotoh daar ben ik niet zo zeker van. Die Locking Stoptails zijn bewezen niet heel veel efficienter te zijn namelijk. Misschien dat je er Locking Tuners op wilt zetten o.i.d. tenzij Tonepros echt heel goed zijn werk voor je heeft gedaan in het verleden.

Sorry dat ik me ermee bemoei, stemvastheid is echt één van mijn grootste prioriteiten bij een gitaar :)


Ik gebruik al die schakelopties toch niet, ik gebruik of mijn brug of mijn nek, zelden de middenoptie, zelfs de nek gebruik ik zelden.
Der X2N's zijn trouwens wel te splitten als je het zou willen....maar ik hecjht dara weinig waarde aan, een gesplitte humbucker klinkt toch nooit als een single coil!

ik kan me voorstellen dat je al die opties in zo'n superstrat zet, maar ik zou het toch nooit gebruiken...

Tone Pro's is beter, een stuk duurder ook, Gotoh zie je al op goedkopere gitaren, Gotoh is niet slecht hoor in tegendeel, echt veel verschil is er niet, het zit in het precisie gietwerk en de afwerking een tone pro tune o matic bridge heeft ook een extra borging op de schroeven die je body ingaan.



@JV in de private stash sectio op de DEAN pagina staan enkele ZEER exclusieve exotic top hardtails op het moment heel erg mooi!

BS
15 april 2004, 09:55
Toen ik mijn TOM bridge moest kiezen voor mijn custom shamray twijfelde ik ook tussen gotoh en tonepros. In overleg is het toen gotoh geworden ze zeiden zelf dat het de veel hogere prijs eigenlijk niet waard was en hebben me fotos gestuurd van een tonpros set en op de onderkant daarvan staat gewoon Gotoh Japan lol. Dat van die 2 extra borgingsringen klopt overigens wel. Heb de 100$ verschil nu ergens anders voor gebruikt :D.

Maar goed op mijn LTD EC-1000 zit ook tonepros en het is een prima set dat wel.

Mooie gitaar wordt dat weer Gerrekat :) alleen dat wachten is idd kut ik moet ook nog een week of 20 voor ie klaar is ..... :(

Negative K3 fan
15 april 2004, 10:24
Ik heb nog even hieraan gedacht die stond net gisteren in de private stash.....maar ik wil black hardware en series II HS HAHHAHAH

http://www.deanguitars.com/privatestock/stash13Apr/0300639TCVGN.jpg

wow, lekkere flame!

LordRiffenstein
15 april 2004, 10:30
Ik ben wel blij om te lezen dat er hier steeds meer mensen door hebben dat Diezel gewoon dé versterker is :D

De echte vraag is, WAARVOOR is het DE versterker :-D

gerrekat
15 april 2004, 10:40
Ik heb nog even hieraan gedacht die stond net gisteren in de private stash.....maar ik wil black hardware en series II HS HAHHAHAH

http://www.deanguitars.com/privatestock/stash13Apr/0300639TCVGN.jpg

wow, lekkere flame!


ja da's een mooi topje, ik ben zelf gek van flametops!


Zijn er nog liefhebbers van Spalted maple??


http://www.deanguitars.com/exotic_ml_v_z/images/v_natural_big.jpg



http://www.deanguitars.com/usalib/carlinoMar2004/0310666TCVSM.jpg


:evil: :evil: :evil:

Negative K3 fan
15 april 2004, 10:51
gvd stop it, waarom doe jij eigelijk geen spalted?

gerrekat
15 april 2004, 10:57
Vind spalted meer kunst dan rock 'n roll....heel gaaf maar nauwelijks metal, zou er niet snel op spelen, meer aan de muur hangen omdat ik het mooi vind....die V met die gevlamde spalted top is echt supervet!

fred dons
15 april 2004, 10:58
tonepros zijn inderdaad gewoon gotoh's :razz: met dat verschil dat je hem vast kunt zetten (ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn brug blijft meestal wel zitten als ik er op speel :wink:

alleen als je alle snaren er gelijk afheb is er een kans dat de brug er af valt als je ermee gaat rennen

gerrekat
15 april 2004, 10:59
Vind spalted meer kunst dan rock 'n roll....heel gaaf maar nauwelijks metal, zou er niet snel op spelen, meer aan de muur hangen omdat ik het mooi vind....die V met die gevlamde spalted top is echt supervet!

gerrekat
15 april 2004, 11:01
de TonePro's die ik op mijn TC's heb zijn geen Gotoh's althans dat staat er niet op....voor zover ik weet worden ze in een andere fabriek gemaakt..

Ik heb er iig noyg nooit van gehoord dat het Gotoh's zouden zijn of omgekeerd, ze lijken uiterljk wel veel op elkaar!


http://www.tonepros.com/

JV
15 april 2004, 12:36
hmm, ik vind die exotic top in de private stash toch niet zo heel erg mooi.

http://home.planet.nl/~vos09950/deanb.jpg
misschien geen master grade, maar ik heb toch liever zo'n heerlijk grove flame als dit, zeker op zo'n gitaar

gerrekat
15 april 2004, 12:41
Mooie top zeker weten...maar ik hou toch wel van iets fijner....

gerrekat
15 april 2004, 12:44
Dit is ook een mooie finish!

http://www.deanguitars.com/hardtail/images/violinburst.jpg


heb er nog over gedacht om daar een V van te laten maken!

fred dons
15 april 2004, 13:38
staat inderdaad niet (meer) op de site dat het goto's zijn, dit stond er in het begin wel op toen gotoh nog een betere naam had dan tonepros

tonepros heeft zelf geen fabriek en heeft Gotoh gevraagd de brug te maken met als extra de imbus om hem vast te zetten (voor de rest is het hun standaard nashville brug)
Op zich niets verkeerd mee Gotoh maakt goede hardware alleen vind ik het persoonlijk te veel geld om een losse tonepros brug te kopen (als
hij al geinstalleerd is heb ik er natuurlijk geen problemen mee :wink: )

Nevermore
17 april 2004, 11:21
Heb net mijn Tonepros Tune-o-matic brug binnen, en hij gaat deze week op mijn LTD 7 string. Ze zijn inderdaad niet goedkoop maar gelukkig stuurde de fabriek me ook een tailpiece mee terwijl ik die niet besteld had omdat de snaren gewoon de body ingaan :-D Verkoop ik de tailpiece wel weer.

gerrekat
18 april 2004, 11:47
De ML waar ik mijn custom op gebaseerd heb:


WOOHOOOO VETTTTTTT!


http://i3.ebayimg.com/03/i/01/ae/82/07_1_b.JPG


http://i19.ebayimg.com/03/i/01/ae/bd/12_1.JPG

http://i16.ebayimg.com/03/i/01/af/46/4d_1.JPG


http://i15.ebayimg.com/03/i/01/ae/ee/dc_1.JPG


http://i24.ebayimg.com/03/i/01/ae/a2/8e_1.JPG

Swan
18 april 2004, 11:52
doet me denken aan:
(al vind ik deze veel mooier)
http://members.cox.net/wtoliver/w_toliver1.jpg
http://members.cox.net/wtoliver/w_toliver2.jpg

SiNiSTRaL
18 april 2004, 12:02
neck through kelly uit mahogany?
:D
die headstock doet me aan ken lawrence denken...

gerrekat
18 april 2004, 12:24
Nou die vind ik duidelijk minder! heb de kelly altijd een bastaard vorm gevonden, een heel enkele keer zit er eens een tussen die ik wel mooi vind op basis van finish of bindings ofdzo, een zwarte kelly met witte bindings kan wel mooi zijn maar alleen als er een ebony fretboard opzit!

Die Headstock is gruwelijk lelijk zeg geef mij de ouderwetse Jackson Headstock maar, neck thru is wel mooi, maar niet nodzakelijk voor mij...

Ibanez
18 april 2004, 12:29
Ik ben van plan mijn Jem, JPM en RG2820 te lozen, maar niet echt van harte natuurlijk. Het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen...


:o hoeveel?

Swan
18 april 2004, 12:39
neck through kelly uit mahogany?
:D
die headstock doet me aan ken lawrence denken...


mja en hij heeft geen bevels maar bindings etc....k vind de headstock er wel bijpassen raar genoeg, terwijl ik hem op de nieuwe soloists erg lelijk vind

gerrekat
18 april 2004, 12:45
http://i13.ebayimg.com/03/i/01/a8/84/14_1.JPG


die vind ik nu wel aardig....

ben???
18 april 2004, 19:41
ik hou van kellys :)