PDA

View Full Version : YES ik hem hem besteld......jajaja geen verassing maar toch!



gerrekat
14 april 2004, 19:35
Mijn nieuwe Custom V!

Ik vind mijn trans Cherry V zo lekker spelen dat ik nog een V wil...ik heb net twee DEANs afgestoten dus dat moet wel kunnen!

Ik ga gelijk voor een custom order....

dit was iig mijn inspiratie!

http://www.deanguitars.com/userpics/lib2/CUSTOMVref.jpg


Mijne wordt alleen een V met de volgende specs!

Natural AAAA flametop
Natural back en neck
Black series II Headstock (effe groter als degene op de foto alleen verkrijgbaar op customs)
Singleply black body en neck binding
Abalone block inlays en DEAN logo inlay in the headstock
Honduras Mahogany back
Threepiece quartersawn set-in neck met soft V profile
Ebony fretboard met dunlop jumbo frets
Tone Pro's hardware all BLACK
Natuurlijk String Thru Body design.

Bridge PU Zebra DiMarzio X2N
Neck PU Zebra DiMarzio PafPro

Signed by Dean Zelinsky om het af te maken.


Maar ja dat zal wel weer effe wachten worden, heb net de eerste betaling gedaan, ze zeggen 3 maanden maar vorige keer zijn het er ook 7 geworden!

Ik ben verder keihard op zoek naar een ESP Viper standard of een ESP/LTD Viper 1000 deluxe, die moet mijn lust naar nieuwe gitaren even stillen totdat de nieuwe V komt...wil wel eens zo'n ding proberen, met EMG's, ik hield er eigenlijk nooit van zeker de lead tone niet.
Maar laatst speelde ik op een Jackson Soloist met EMG 81's en dat klonk erg goed over een ENGL SE (zal de amp ook wel aan bijgedragen hebbe, en de EMG's waren gemod naar 18V ipv 9V dat schijnt ook veel te schelen!)
waarschijnlijk zal het wel een Viper 1000 deluxe worden die zijn hier iets schappelijker dan de standards, en ik heb effe geen zin in dat gezeik vanuit de USA, en zo'n standard wordt met alle shit erbij toch notg best duur....