PDA

View Full Version : voor de bassistjes



SiNiSTRaL
14 april 2004, 16:29
dit lijkt me niet duur ;)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3717040864&ssPageName=ADME:X:ON:NL:2

frenske
14 april 2004, 16:46
Dat het hoogste bod is laag is, betekend heus niet dat de bas voor die prijs weg gaat! En dat lijkt me ook sterk dat deze dan ook voor 153 euro weg gaat.
Why the hell ben je de hele tijd naar bassen kijken en feedback vragen als je toch geen geld heb om hem te kopen!

SiNiSTRaL
14 april 2004, 17:15
hehe :)
ik denk: deel deze ff mede
en die andere kwam een beetje heel veel verzendkosten achteraf bij omdat ie um zonodig verzekerd moest verzenden...

en ontopic: denk idd dat ie nog wel stijgt, maar superveel?...

Semafoor
14 april 2004, 19:38
Ik gok dat deze niet boven de 250 euro komt, we zullen het zo zien :). Onbekend maakt onbemind, zeker als het om internetveilingen gaat.
Van snipen zal je hier weinig last hebben denk ik. Dat heb ik wel een keer zelf meegemaakt toen ik dacht een mooie 500 watt hybride versterker met 2 2x10's virtueel binnen te hebben. Totdat 3 minuten voor het einde er 14 (!) Duitsers overheen boden waardoor de prijs steeg van 1000 naar 1500 euro dacht ik.

SiNiSTRaL
14 april 2004, 20:23
idd, ik probeerde er net nog aan te komen, maar lukte nie, mof had hogere maxbid en heb geen zin om weer een gast te mailen dat t nie doorgaat omdat t verzenden te duur wordt :D
heb n leuke stagg fusionbass in natural colour voor 109 vandaag op ebay gekocht, vind ik eigenlijk wel netjes zat voor een gitarist die voor de fun ff een bass erbij wil om mee te gooien ;) (of moet ik opassen wat ik heir zeg? ;) )

Bastijn
15 april 2004, 14:22
heb n leuke stagg fusionbass in natural colour voor 109 vandaag op ebay gekocht, vind ik eigenlijk wel netjes zat voor een gitarist die voor de fun ff een bass erbij wil om mee te gooien ;) (of moet ik oppassen wat ik hier zeg? ;) )

nee hoor, Stagg's zijn om mee te gooien......

Eternal Despair
15 april 2004, 15:52
hahaha

stukkie laminaat, met een bezemsteel eraan geschroeft, met vervolgens daar weer 4 snaren over te spannen klinkt net zo :razz:

Bigfoot414
15 april 2004, 15:59
Ik vertrouw dat Ebay toch niet zo. Als er ergens een vintage Gibson LP staat aangeboden voor €250, is het een uur later meestal al vertienvoudigd.

hurrum
15 april 2004, 16:30
Ik vertrouw dat Ebay toch niet zo. Als er ergens een vintage Gibson LP staat aangeboden voor €250, is het een uur later meestal al vertienvoudigd.

Dat is toch precies het principe van eBay...
Iemand biedt iets aan met een startprijs, dan gaan mensen daarop bieden tot het bedrag dat ze er voor over hebben.
Als zo'n gibson veel geld waard is, dan wordt de prijs idd snel hoger.

frenske
15 april 2004, 17:47
Er zitten ook oplichters bij! Is dat ook de bedoeling van E-bay?
Persoonlijk ben ik geen voorstander om voor instrument te betalen die je nog nooit in je handen heb gehad!

Bastijn
15 april 2004, 19:02
ik kan me ook wel voorstellen dat de aanbieder onder een andere naam meebiedt, om de prijs op te drijven. maar dan ben je echt een schurk.

SiNiSTRaL
15 april 2004, 19:53
idd.....moet ie wel meerdere mail adressen hebben, maar met hotmail e.d is dat tegenwoordig zo gedaan....
ik heb ook weleens meerdere accounts gehad, had ik een affilliate program voor op mijn site, voor elke click+aanmelding via mijn banner kreeg ik 3,50, dus ik vanachter een proxy elke keer dolfijn.nl mailadressen aanmaken en nieuwe accounts aanmaken, 65 euro verdiend voor ze me doorhadden en eraf trapten, geld wat ik had mocht ik houden...