PDA

View Full Version : net wat nieuwe onderdelen besteld



Chris Wolstenholme
13 april 2004, 14:25
een paar nieuwe bartolini elementen voor in me yamaha RBX :)
deze bas moet het alternatief worden van mijn agressieve stingray :)
dat is hij nu al, maar ik ben niet zo te spreken over vooral het jazz element.

een p8S precision element en een 9JT bridge jazz 'humbucker' dus :)

bij musikproduktiv, wat me incl verzendkosten van hun meer dan 50E scheelt met vox humana waar ook nog verzendkosten overheen zouden moeten dan :)
hierna nog kijken voor een schaller 3d brug in het zwart en wat mij beteft is die af :)

Laus
7 mei 2004, 23:41
ik ben benieuwd of het lukt. zat er laatst aan te denken om mn humbuckers uit de thunderbird te vervangen met emg humbuckers.

Chris Wolstenholme
7 mei 2004, 23:42
het is op zich goed gelukt, killer sound, lekker warm en diep, maar voor zie ook het andere topic erover, want ik heb onderdeeltje over.

maar an sich raad ik het absoluut aan, als je diep en warm wil moet je echt barto's nemen, voor agressief en helderder seymour duncan...die ik in me andere bas heb :)

Laus
7 mei 2004, 23:52
op die site van mp kan ik geen wijs uit. welke humbickers zou ik moeten hebben...

Chris Wolstenholme
7 mei 2004, 23:57
Je kan het beste op de site van EMG ( hebben ze wel toch?? ) het typenummer van het element dat jij wil zoeken, en kijken of je die daar ook kan vinden.
Het is niet te doen om het op MP uit te vissen, want er staan alleen codenummers en verder amper omschrijvingen of plaatjes.
Andere optie blijft mailen/bellen, maar ik heb geen goede ervaring met de communicatie met MP :evil: in tegenstelling tot musicstore keulen, maarjah die hebben geen elementen :(