PDA

View Full Version : Bleekpop



steeph
27 maart 2002, 15:59
Wie kent het jaarlijkse festival Bleekpop in de achterhoek? En wie kan mij er wat meer over vertellen?

Noctiis
27 maart 2002, 18:53
haha ik ga daar elk jaar heen en het is elk jaar vet relaxed (en gratis)!
Het is zon beetje de hele dag heerlijk in de zon zitten en lekker chillen op de bands die spelen (ook bij deathmetal bands ofzo, heerlijk relaxed hehe). En savonds als het donker is, staat echt iedereen helemaal te flippen en te dansen, meestal op een lekkere funk of ska band :smile:
Kortom, zeer zeker de moeite waard!

steeph
28 maart 2002, 11:34
aha...watvoor soort bands/muziek komen daar? We zijn nl gevraagd om daar op te komen treden maar ik heb er nog nooit van gehoord...maar het klinkt wel aangenaam...

Noctiis
28 maart 2002, 16:19
Het bandaanbod is elk jaar erg divers. Vorig jaar stonden Laternpoll (skatepunk), Virulent (deathmetal), Groovelectric (funk/rock), Merry Pierce (geenid, kwas patat halen, maar het is electro/pop), Iedereen zo jotje (nederska) en 7eleven (P-funk). Kijk voor meer informatie op http://www.jo-plutus.nl en dan bij Bleekpop.
En als je moet spelen, dan zal ik je wel zien daar! :smile:

steeph
28 maart 2002, 16:24
Lijkt me inderdaad wel grappig!

Noctiis
28 maart 2002, 18:38
echt het is een heel erg vet festival, zeker de moeite waard!

Ditmar
29 maart 2002, 20:50
Virulent, die komen uit Utrecht, toch ???

Hoe komen die gasten in de achterhoek terecht ????

Maar anyway, wel een aanradertje, zeker goeie deathmetal.

Noctiis
30 maart 2002, 11:13
ze hadden ook al eens op het metalfestival gestaan hier in Doetinchem (wat 2 of 3 keer per jaar word gehouden), en de organisatie vond het zo goed dat ze het nu in het zonnetje in de open lucht mochten proberen. Vervolgens hebben ze met spikes en al het springkussen naast het podium onveilig gemaakt :grin: