PDA

View Full Version : goede deal?



SiNiSTRaL
13 april 2004, 07:31
test

SiNiSTRaL
13 april 2004, 07:32
hello, ik heb net een bass gekocht via ebay (gezellig voor erbij ;) )
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3716710596&ssPageName=ADME:B:EOAB:NL:6
lijkt mij wel een goede deal....
wat vind u kenners ervan? ;)

iam
13 april 2004, 09:47
beetje veel voor een onbekend merk?

(edit: ok, ik ken er blijkbaar niet veel van :oops: )

The Mule
13 april 2004, 10:02
:o Of ik moet me gruwelijk vergissen, maar Spector is toch geen onbekend merk zeker? Is het een Amerikaan (zal wel niet) of een Koreaan? Zowiezo een goeie deal lijkt mij!

Zal waarschijnlijk de 'performance series' zijn:

http://www.spectorbass.com/images/performance/performer4_blackstainlrg.jpg

http://www.spectorbass.com/NewFiles/performanceseries.html

Zijn dan wel 'EMG-designed' elementen, maar met die listprice heb je het echt goed gedaan. Benieuwd wat er nou precies met de lak aan de hand is...



- leichte Kratzer auf der Vorderseite und Rückseite
- Wirbelkasten selbstlackiert

GEFELICITEERD!! :-D

Eternal Despair
13 april 2004, 10:25
ehehe spector onbekend.... lijkt me toch niet

lijkt me een leuke bas. helemaal voor zo'n mazzel prijsje :)

Bleak
13 april 2004, 11:24
vette shit :cool: neem hem mee naar de meeting!

Stijn
13 april 2004, 11:53
Hangt er nou een Hitler Jugend poster achter die bass? :-?

Venomer
13 april 2004, 11:57
Hangt er nou een Hitler Jugend poster achter die bass? :-?

Nee, je ziet dit:

http://www.jager.com/gui/main_logo_bottom.gif

(Ik hoop dat de link werkt...)

frenske
13 april 2004, 12:03
Ik denk dat het een poster van Jaegermeister is, net zo fascistisch!
De prijs is zeer goed. De nieuwe modellen Performance 4 schijnen toch iets minder te zijn dan de oudere modellen van NS-serie. Waarschijnlijk is het toch een ouder model, want de nieuwe serie bestaat nog niet heel lang.
In ieder geval de prijs is :-D
Nieuw prijs zal waarschijnlijk rond de 400 euro liggen. Gokje 399 euro.

AntY
13 april 2004, 14:19
goede prijs hoor :)

overigens kan t misschien zon tsjech zijn?

SiNiSTRaL
13 april 2004, 16:00
idd, met die emg hz dingen doet ie me aan een ReBop denken, die staat bij feedback voor 899, dat zijn wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele vette deal zijn ;)

SiNiSTRaL
13 april 2004, 16:02
*edit: volgens mij hebben die ReBop dingen geen witte nut...

SiNiSTRaL
13 april 2004, 17:43
naja boeit nie, de goedkoopste 4 string die ik van dat merk kan vinden heeft een list price van 520 oid, dus tis hoe dan ook een verdomd nette koop :D

frenske
13 april 2004, 18:47
In de UK kan je de goedkoopste voor 239 pounds kopen, dat is zo'n 340 euro. Dus dat moet ff teleurstellend zijn.
Geen idee wat een wirbelkasten is, maar als het de ruimte is met de kabels kan dit duiden op een actief systeem en dus hebben we eerder te maken met een oudere versie van Q4 dan de Performance serie.

Ching ching!

SiNiSTRaL
14 april 2004, 10:05
voor 350 issie van 1 van jullie.... ;) das dan toch wel schappelijk ofnie?

Shaggy
14 april 2004, 16:17
Spector is redelijk onbekend maar ze schijnen goeie basjes te maken (moet wel voor dat prijs) .. in ieder geval heb je EMG;s erin dat alleen al kost je tegen de 200 euro ..

conclusie => goeie koop

btw => zijn dat emg single coils? als dat zo is zal het wel jazzbass achtig gaan klinken

Shaggy
14 april 2004, 16:17
Spector is redelijk onbekend maar ze schijnen goeie basjes te maken (moet wel voor dat prijs) .. in ieder geval heb je EMG;s erin dat alleen al kost je tegen de 200 euro ..

conclusie => goeie koop

btw => zijn dat emg single coils? als dat zo is zal het wel jazzbass achtig gaan klinken

SiNiSTRaL
14 april 2004, 16:27
ja, ik heb alleen net nie genoeg geld om m hierheen te krijgen enzo (ben maar arme scholier) dus t feest gaat nie door...
als iemand hier belangstelling heeft mag ie um van mij hierheen halen :)

Chris Wolstenholme
14 april 2004, 16:39
en dan kan je niet ff ergens wat lenen? :o


dat is zonde

Venomer
14 april 2004, 17:10
ja, ik heb alleen net nie genoeg geld om m hierheen te krijgen enzo (ben maar arme scholier) dus t feest gaat nie door...
als iemand hier belangstelling heeft mag ie um van mij hierheen halen :)

Dat is weer een negatieve feedback erbij voor SiNiSTRaL!

Je had toch ook vantevoren kunnen bedenken dat het niet zou lukken?

Semafoor
14 april 2004, 19:39
Spector is redelijk onbekend maar ze schijnen goeie basjes te maken (moet wel voor dat prijs) .. in ieder geval heb je EMG;s erin dat alleen al kost je tegen de 200 euro ..

conclusie => goeie koop

btw => zijn dat emg single coils? als dat zo is zal het wel jazzbass achtig gaan klinken

Het zullen de emg-hz's wel zijn, dat is de budgetversie van emg (maar goed, geen dramatisch slecht spul).

AntY
14 april 2004, 23:29
niet budget. de passieve versie.

Surferboy
15 april 2004, 07:24
niet budget. de passieve versie.

Wel budget, ze worden volgens mij net als de Bartolini MK1's in Korea gemaakt........

Eternal Despair
15 april 2004, 09:51
ja, ik heb alleen net nie genoeg geld om m hierheen te krijgen enzo (ben maar arme scholier) dus t feest gaat nie door...
als iemand hier belangstelling heeft mag ie um van mij hierheen halen :)

in de advertentie staat trouwens dat hij niet eens bereid is om hem naar een ander lands als duitsland te zenden.....

Versand nur nach: Deutschland