PDA

View Full Version : Aarde probleem, maar waar?



P
12 april 2004, 14:23
test

P
12 april 2004, 14:23
Ik heb net mijn gitaar geshield met aluminium shieldingtape, maar ik heb nog steeds een lichte ruis, die verdwijnt als ik de tape, mijn brug, mijn snaren oid aanraak, maar het wordt erger als ik mijn switch aanraak. De switch zit echter wel geaard op de brug. De ruis is wel op et overdrive kanaal van m'n versterker, maar daar zou hij in principe niet hoeven ruisen. Waar zit het probleem??

wietse
12 april 2004, 15:50
dit probleem hadden we gisteren met een optreden ook , de zanger helemaal in paniek dacht dat z'n nieuwe strat stuk was :-D , bleek mee te vallen was de groep waar de versterkers op aan waren gesloten die had slechte aarde.

P
13 april 2004, 17:58
Maar dat is hier zeker niet het geval.....

Kjiratsiekoedel
13 april 2004, 20:03
heb je volgens www.guitarnuts.com geshield??

P
13 april 2004, 21:49
Het probleem is opgelost! Geen ruis meer...niet zelfs een beetje met de Big Muff open of 3e kanaal van m'n versterker. Ik dus weer blij. Ik heb de output even goed geshield en m'n switch op een ander plaast geaard. Er waren toen wa kleine problempjes, maar die waren zo opeglost. Alleen ben ik bang dat ik brakke poss heb gekocht. Ze draaien erg losje en heel soms kraken ze ook. Misschien toch maar een keer goeie in zetten. Iemand een idee? CTS ofzow?