PDA

View Full Version : Zanger gezocht in Arnhem.



AART
11 april 2004, 22:01
Hallo daar,

Ik en een andere gitarist zijn op zoek naar een zanger(es) voor een punkband, het liefst tussen de 15 en 20 jaar. omgeving doetinchem tot arnhem. Genre: Pennywise, Bad Religion, Heideroosjes, Red Hot Chili Peppers, Lost Prophets, Lagwagon, (de goede nummers van)Nirvana, Green Lizard en nog meer andere punk en rock.

Mail als je interesse hebt, mail staat in profiel.

AART.

AART
19 april 2004, 14:15
Hmm, gitaristen vind je hier ontzettend snel, maar bassisten en drummers niet echt :( maarja :-(, geen bandervaring vereist en je hoeft zeker geen super ervaren speler te zijn, als je van bovengenoemde bands de nummers denkt te kunnen spelen is het best, we willen ook graag eigen nummers maken trouwens.

Bleak
19 april 2004, 14:18
Ik ken wel een bassist die graga in een band wil!

mail eens naar: rikoonk@hotmail.com

ikzelf heb al een band enzo...

AART
19 april 2004, 14:20
eindelijk, waar woont die ergens?

Primitive
19 april 2004, 15:35
in lochem :-D

AART
19 april 2004, 17:35
Waar ligt Lochem? :-D

Primitive
19 april 2004, 19:03
dicht bij zutphen

Bleak
22 april 2004, 11:22
30 km van doetinchem of zo :)

AART
22 april 2004, 20:01
ik zag het in de atlas vandaag met aardrijkskunde :-D

ninja jackdaw
11 juli 2004, 22:55
Hooi,

Mitch speaking. Ik ben bassist skateboarder parttime anarchist, en ik zoek een band om in te spelen. Ik woon in nieuw lekkerland, halfuurtje (met auto) af van rotterdam. Ik luister naar verschillende stijlenpunk rock.
Owjah ervaring: 7 maanden. Coveren eigen nummers maakt me niks uit. Heb zelf ook nog wel wat shit liggen.

Lateralus Mitch

Wat makkelijk dat plak knopje... kijk maar wat je ermee doet

AART
12 juli 2004, 17:48
Hooi,

Mitch speaking. Ik ben bassist skateboarder parttime anarchist, en ik zoek een band om in te spelen. Ik woon in nieuw lekkerland, halfuurtje (met auto) af van rotterdam. Ik luister naar verschillende stijlenpunk rock.
Owjah ervaring: 7 maanden. Coveren eigen nummers maakt me niks uit. Heb zelf ook nog wel wat shit liggen.

Lateralus Mitch

Wat makkelijk dat plak knopje... kijk maar wat je ermee doet

gast, ik zoek iemand rond anrhem of doetinchem, tenzij je elke week van nieuw lekkerland of all places naar arnhem wil, hebben we niks aan je.

AART
1 augustus 2004, 13:34
Ik heb nu genoeg bassisten die willen, zoek dus nu alleen nog een zanger....