PDA

View Full Version : WSC pu's



Sir Peckerkäse
11 april 2004, 21:19
ik zie op vox dat deze elementen lekker goedkoop zijn, is het nogwat?

green_day
11 april 2004, 21:22
het zijn meer elementen voor mensen die geen geld willen uitgeven aan dure duncans of dimarzio's. Eigelijk meer replacement pickups voor een beginners gitaar. Ze zijn niet super ofzo[/i]

Mitch
11 april 2004, 21:52
Ik kan me herinneren dat deze vraag een keer eerder voorbij is gekomen en dat destijds de ervaring was dat ze letterlijk gezien moesten worden als vervanging van matige pick ups. De gebruikers vonden het niet echt verbetering van hun geluid geven.

gerrekat
13 april 2004, 08:11
ik zie het nut niet echt in van die dingen, waarom iets matigs vervangen met iets matigs....

JvD.
13 april 2004, 08:22
ik zie het nut niet echt in van die dingen, waarom iets matigs vervangen met iets matigs....

als het niet meer werkt =]

gerrekat
13 april 2004, 09:49
ja da's waar, maar ja je kan beter 1 goede PU kopen dan twee matige....

Sir Peckerkäse
13 april 2004, 20:58
scheurt die super distortion van wsc goed?

green_day
13 april 2004, 21:29
scheurt die super distortion van wsc goed?

als je een goed scheur element voor niet té veel wilt moet je eens naar bill lawrence kijken. Sinistral heeft er geloof ik een. En op die site zijn ze behoooorlijk goedgeprijst!

Bins
13 april 2004, 21:33
Zoek anders gewoon op de 2e hands markt voor SD of Dimarzio's. 2e hands pickups klinken hetzelfde als nieuwe. Verder sluit ik me bij Gerrekat aan: crap vervangen met crap = doelloos.

Kjiratsiekoedel
13 april 2004, 21:39
ik heb een WSC paf pro of zo iets, maar die komt in mijn zelfbouw, en als die goed werkt maar het element bevalt me niet, dan ga ik die wel vervangen.