PDA

View Full Version : Waar bouwpaketten kopen?



Daniël_san
11 april 2004, 17:56
Waar kan je bouwpaketten kopen? Weet iemand een winkel in Noord-Holland?

Daniël_san
14 april 2004, 14:57
iemand???????????

Kjiratsiekoedel
14 april 2004, 16:17
nee, weet ik niet in NH

wel:
warmoth.com
voxhumana.nl

michielv
19 april 2004, 20:37
www.rockinger.de heeft volgens mij ook bouwpakketten, anders stel je iets samen uit hun catalogus? Afgezien van hun 5 minuten bouwpakketten dan (dat zijn gewoon gitaren die nog wat afgesteld moeten worden. Op zich ook leuk natuurlijk maar dat zoek je waarschijnlijk niet?)

Maar waarom wil je per se een bouwpaket? Want in dat soort dingen wordt altijd ergens bezuinigd en dat is een beetje zonde van je geld. Kun je beter kwaliteitsspullen kopen waar je nog veel plezier van hebt als de gitaar af is. Zet je een wereldgitaar in elkaar, zijn de pups bagger....

Daniël_san
20 april 2004, 17:55
omdat dat als enige mag van mun vader, hij zegt dat ik het niet kan om alles los te kopen ofzo :???: (omdat k 13 ben) Maar k heb op een gitaar gespeeld (ook bouwpakket) en die was nou niet bepaald slecht vond ik :wink:

Kjiratsiekoedel
20 april 2004, 18:09
is gauw duurder dan gewoon het orgineel. of je moet hele rare wensen hebben. is het nog wel echt bouwen???

Daniël_san
20 april 2004, 20:05
hij heeft toendertijd 1200 GULDEN gekost. Er zit floyd rose op en Bill Larwens (ist goed gespeld?) pickups.

michielv
26 april 2004, 13:20
Poeh, ja, als het niet mag van je vader houdt het al snel op. Tenminste, ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik zeg dat je vader geen gelijk heeft ;)

Overigens: de bouwpakketten van Rockinger bestaan uit dezelfde spullen als die ze los verkopen dus als je bij een betrouwbare zaak koopt zou dat gewoon moeten lukken.

Daniël_san
26 april 2004, 21:19
ja die gitaar is ook van rockinger spullen gemaakt :lol: Maar k heb mun pa omgepraat :-D :-D :-D :-D :-D :lol: :-D

michielv
13 mei 2004, 14:32
En nu mag je losse onderdelen kopen of?

Daniël_san
13 mei 2004, 18:03
ja :-D Nu ben ik blij :-D Maar ik ga beginnen in de herfst vakantie omdat ik dan erg goedkoop hout kan krijgen bij een kennis. (een stuk mahonie voor 45 ofzo) En ik dan dus ook meer geld heb

Shaggy
1 juni 2004, 05:05
die holowbody stratbody's zien er veelbelovend uit bij warmoth ..

Daniël_san
20 juni 2004, 17:48
nou ik ga nog ff wachten met die gitaar k ga nu (echt hoor) een versterker bouwen. Een Fender Twin 6G8. Ik krijg hulp van mun oom en ik heb al uitgerekend dat ik er 160 euro aan kwijt ben. Dat is volgens mij ook erg weinig. (k heb resthout geregeld voor de buitenkant)

Annuh
25 juni 2004, 16:24
op http://www.manchesterguitartech.co.uk/kitsforsale.html kan je kit kopen. Dit bedrijf zit in Great Brittain maar verscheept wel naar nederland. Ze hebben bouwpakketten van:

- Telecaster (125 pond + verscheep kosten naar NL)
- Stratocaster (125 pond + verscheep kosten naar NL)
- Gitaar met archtop body (155 pond + verscheep kosten naar NL)

en vul ook eens Saga guitar kit in op google.nl
Als je een Les Paul bouwpakket wil vul dan Saga Les Paul guitar kit in.

Alsje :D

Daniël_san
25 juni 2004, 16:51
TNX k ga Cker naar dat bouwpakket kijken :-D :-D