PDA

View Full Version : Gas , en hoe kom je er vanaf !



Casey
10 april 2004, 23:14
Door een gitaar te kopen :P

Het Fender geluid miste ik wel nadat ik mijn Jap strat 3 jaar geleden verkocht , ik heb op m'n Ibanez JS wel een coil splitter maar dat klinkt toch ff anders , dus ......... lekker zoeken en testen .
Een Fender Stratocaster AM dlx model 2004 is het geworden :-D
Hij speelt en klinkt ganz geil en precies wat ik zocht .

http://community.webshots.com/user/caseytappy

PS,
Anders Destium ( ook een Strat fan :D ) ging hem gratis voor me Relicen zij ie , met een auto en trekhaak of zo ............mwah ik zie wel hoe ie word , hij zei dat ie het vaker had gedaan dus dat zal wel goed komen :D

Daniël_san
10 april 2004, 23:22
mooi gitaartje k loop ook al een tijdje naar die dingen te kwijlen :cool: :oops:

sash
10 april 2004, 23:57
Mooi ding man!

Maareuh... Vintage reissues moet je relicen. Standards en Deluxes moet je mooi laten!

Casey
11 april 2004, 00:11
Mooi ding man!

Maareuh... Vintage reissues moet je relicen. Standards en Deluxes moet je mooi laten!

Je denkt toch niet dat ie echt aan de trekhaak gaat ?
:-D

Anders Destium
11 april 2004, 00:15
Volgens mij is een nieuwe gitaar eerder een teken van GAS dan een remedie :D

Felici :)

Over dat relicen moeten we eerst maar eens een goed gesprek hebben, ik heb laatst ook mooie torch-plaatjes gezien namelijk :lol:

Casey
11 april 2004, 00:29
Ik zie dat ze dan toch in prijs stijgen na een goeie behandeling :

http://www.artguitars.com/guitars/fracturecaster.htm

Anders Destium
11 april 2004, 00:38
Ik ben de laatste tijd wel redelijk into severe modding, wie weet ga ik mijn Washburn binnenkort wel echt in vuur en vlam zetten :lol:

Casey
11 april 2004, 18:14
Probeer het dan eerst ff uit op die PRS van je :D , zou zonde zijn om die Washburn te verneuken !

green_day
11 april 2004, 21:17
Mooi ding man!

Maareuh... Vintage reissues moet je relicen. Standards en Deluxes moet je mooi laten!

nee man gitaren moet je laten relicen door de tijd, gitaarspelen totdat de lak er af pleurt. Niet schuren.

Erg mooie gitaar! (ondanks dat ik het niet zo heb op rood)
Veel plezier er mee

amon
11 april 2004, 22:43
ik heb ook jaren terug geskateboard, een vriend van me shuurde de onderkant altijd weg, zodat het net leek alsof hij veel gegrind had...
is een beetje te vergelijken met relicen; (ik vind dat) moet door gebruik komen, niet door schuurpapier.

maargoed, ik weerhoud je niet, tis jouw gitaar, maar wel een mooi ding

Casey
11 april 2004, 22:57
Lui , er word helemaal niks ge-relict , dat was maar een geintje .
Op die foto's lijkt ie rood maar hij is eigenlijk oranje mettalic met een beetje rode gloed er door heen , mijn peen en uien camera'tje wil dat niet snappen en flitst alleen maar rooie foto's .
Zal er eens een met dag licht proberen .

SiNiSTRaL
11 april 2004, 22:59
Vintage reissues moet je relicen. Standards en Deluxes moet je mooi laten!
je moet sowieso een gitaar heel laten, ik snap echt nietw elke grafmongool het heeft bedacht dat relicen...no offence tegen jou, maar wie er als eerste op gekomen is: kijk, deze oude gitaar is verneukt, als ik mijn nieuwe gitaar nu ook eens verpest, dan lijkt ie oud...en dat is natuurlijk veel beter....
je moet er maar op komen....zal wel een of andere hooligan of iets anders met een iq van 12,5 geweest zijn...

Anders Destium
11 april 2004, 23:05
>Casey

Weet je het zeker?

Ik zit vol inspiratie, mocht je het aandurven :razz: :lol:

Casey
11 april 2004, 23:17
Jij wil te graag :-D

Quink
12 april 2004, 10:13
Gefeliciteerd, mooie gitaar. Die slagplaten vind ik ook zeer mooi.

En gefeliciteerd met het geen GAS meer hebben. Dus, helemaal geen GAS meer. Je hoeft geen leuk pedaaltje meer, gitaartje voor een spotprijsje, betere versterker, of gewoon een voor extra soundjes. Nope, geen GAS meer voor jou.......

http://smile.smilies.nl/1562.gif

sash
12 april 2004, 12:50
Vintage reissues moet je relicen. Standards en Deluxes moet je mooi laten!
je moet sowieso een gitaar heel laten, ik snap echt nietw elke grafmongool het heeft bedacht dat relicen...no offence tegen jou, maar wie er als eerste op gekomen is: kijk, deze oude gitaar is verneukt, als ik mijn nieuwe gitaar nu ook eens verpest, dan lijkt ie oud...en dat is natuurlijk veel beter....
je moet er maar op komen....zal wel een of andere hooligan of iets anders met een iq van 12,5 geweest zijn...

Nee dat was waarschijnlijk iemand die in zag dat er dik geld mee verdiend kon worden.