PDA

View Full Version : en weer 1 erbij



wietse
10 april 2004, 19:05
vandaag weer een gitaar erbij dit keer een japanse thinline tele kopie , kreeg een tip van een vriend dat een lampenwinkel toevallig ook een gitaar te koop had staan.
de gitaar is in erg goede staat ,en ondanks dat hij van multiplex is en voor de helft hol toch nog erg zwaar.
moest de bedrading effe herstellen (toon pot was afgekoppeld) en de jack socket vervangen.
speelt erg lekker hele lage actie en de intonatie is ook perfect.
klank valt me niet tegen ,wil wel lekker scheuren door de hals humbucker.
dit is dus nummer 23 van mijn verzameling ,was net een andere mij bekende verzamelaar voor had ook geen uur later moeten komen. 8-)
voor 120 euro vind ik het geen foute koop.(moest wel wat afdingen hij vroeg 145)
foto's op webshots album 3 al weer.

AART
10 april 2004, 19:16
leuk ding, wat bedoel je trouwens met lampen? buizen ofzo?

Mark S
10 april 2004, 19:16
mooi ding hoor (zoals alle tele's) alleen de kleur vind ik wat minder: doet me aan Ikea-laminaat denken :-?

wietse
10 april 2004, 19:20
leuk ding, wat bedoel je trouwens met lampen? buizen ofzo?
wat heb je thuis om na het donker wat licht in huis te hebben , kaarsen?
zulke lampen dus.
en de kleur ja,.... in het echt is hij donkerder bijna net zoals die oude mahonie meubels erg donker dus , de flits maakt hem wat lichter van kleur.

AART
10 april 2004, 19:30
naja, ik dacht ff aan belgen, die zeggen lampen tegen buizen, beetje vreemd toch dat je een gitaar koopt in een lampenwinkel.

wietse
10 april 2004, 19:35
is inderdaad wel wat vreemd , maar hij verkoopt voornamelijk lampen uit de 50er en 60er jaren en loopt daar werkelijk alle rommelmarkten voor af nog erger dan ik.
en als hij ergens geld in ziet neemt ie het mee heeft ook wel eens een USA Kramer gitaar voor m'n neus weggekocht voor 40 euro , ik bood hem 100 maar hij wou hem niet kwijt hij wist dat hij daar een dure gitaar had.
en laten we eerlijk zijn als je een gitaar erg goedkoop koopt dan is het gouden handel.

BLOK182
10 april 2004, 21:01
Gefeliciteerd met je thinline dude! Hoorde laatst nog een fender mex thinline, klonk wel erg gaaf zo'n ding!

Anders Destium
10 april 2004, 21:04
Ik dacht al, wat is het de laatste tijd stil aan het front :lol:

Felici, hij ziet er inderdaad erg cool uit!

sash
10 april 2004, 21:13
Mooi ding, mooi kleurtje, mooie prijs! Kan niet beter ;)

wietse
11 april 2004, 12:50
Ik dacht al, wat is het de laatste tijd stil aan het front :lol:

Felici, hij ziet er inderdaad erg cool uit!
stil?
koop nog wel eens wat maar dat is dan voor de handel niet mijn eigen collectie .
en als ik alles ga melden wat ik voor de handel koop houdt het nooit weer op.