PDA

View Full Version : 4-4-4 by Noid



Noid
8 april 2004, 22:09
Hallo,

'k speel al meerdere jaren, soms wat enthousiaster, soms weer wat minder, maar met het improviseren van solo's wilde het niet zo goed vlotten. De laatste tijd gaat het beter. Maar ja, dat vind ik, dus daarom post ik hier maar eens een stukje (wat ik in 20 minuten heb bedacht en ingespeeld, ter idee van de tijd die het me heeft gekost), ik heb echt behoefte aan feedback om me verder te ontwikkelen.

http://members.home.nl/ziggy1/gitmuz/4-4-4.mp3

'k ben benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt,

Noid

Br@mbo
8 april 2004, 22:23
ziezo dude , hij staat er :D

over je track: als ik het goed hoor race je veelal de toonladder op en neer met wat variaties , als dit de bedoeling was : das eigenlijk niet echt origineel meer

als dat niet de bedoeling was : tja , probeer eens iets anders , voel je niet zo gebonden aan notenreeksen , speel iets meer op gevoel


voor de rest : de techniek beheers je duidelijk , dat hoor je zo , netjes gespeeld !!!

Bosch
9 april 2004, 10:17
Je kunt inderdaad horen dat je niet veel improviseert: je anticipeert niet op de change die komen gaat. Je draait idd je laddertjes af en af en toe is het gewoon goed vals.

Tip: probeer te denken/spelen in melodieen ipv (shred)licks. Verder mis ik in je spel beheersing: zowel de langzame als ook snelle stukken missen body. Anders gezegd: speel harder, vetter, arroganter of hoe je het noemen wilt. Als je een bend maakt, doe dat dan vol overgave zoals Malmsteen: werk aan je viberato!

Maar het was wel leuk om te luisteren hoor, dus gewoon blijven posten!

Br@mbo
9 april 2004, 11:17
hieraan (reactie van Wouter ) kun je zien dat ik maar een arme akkoestische kampvuurgitarist ben :p

Bosch
9 april 2004, 11:20
Haha nee man :D

jij was toch die potentiele serie-recidivist van het wurgen van openhaardblokken :wink: