PDA

View Full Version : check: homemade soort rocknummer



dodoweirdo
8 april 2004, 22:08
ik speel alle instrumenten, ik "zing" en heb de drums (en alpen horn :wink:) zelf gesampled. Te vinden op http://foodnews.be/jurassicblur.mp3 (iets van een 2mb)


wa vind je er tot hiertoe van?

Mithrandir
8 april 2004, 22:38
Oeh, klinkt in de basis eigenlijk behoorlijk lekker, het is vrij simpel wat gitaar betreft, maar ik vind het wel muzikaal met een hele lekkere opbouw. En die alpen hoorn rulez :D

Noid
8 april 2004, 23:10
Leuk,

Doet me aan de Smashing Pumpkins denken (is dat ook de bedoeling?). Goede zang trouwens voor dit soort muziek.

slayurrr
8 april 2004, 23:21
Ja klinkt lekker man !... weinig op aan te merken (ik ga ook niet op details letten).

El Capitain
9 april 2004, 00:28
Hmm...lekker nummer inderdaad. Kan er eigenlijk weinig aan toevoegen dan dat het een lekkere compositie is. :)

spanky_franky
9 april 2004, 13:16
cool ! vet nummer!
goed gezongen ook!

doet me aan de lostprophets denken..

Br@mbo
9 april 2004, 14:08
klinkt zeer goed !!! mooie kwaliteit , een nummer dat zo op de radio kan , beetje Linkin'-Park-In-De-Vroegere-Jaren-Achtig

hoe heb je dat opgenomen ? mic via mengpaneel in je audigy ?

dodoweirdo
9 april 2004, 14:21
klinkt zeer goed !!! mooie kwaliteit , een nummer dat zo op de radio kan , beetje Linkin'-Park-In-De-Vroegere-Jaren-Achtig

hoe heb je dat opgenomen ? mic via mengpaneel in je audigy ?

mic naar audigy (zonder mengpaneel of derg) linkin park? :cry:

ik had eerder gehoopt op beckachtigere toestanden :)

thanks voor de feedback allemaal!

Br@mbo
9 april 2004, 15:09
wow , wist niet dat dat zo goed kon klinken !!! heb ik met mn domme kop natuurlijk weer al mn spaargeld uitgegeven voor mengpaneel en een record-geluidskaart :(

Mithrandir
9 april 2004, 15:44
Hahaha, ik hoorde ook een beetje linkin' park erin, maar wilde het niet zeggen :D Maar niet alleen linkin park hoor.

dodoweirdo
9 april 2004, 15:45
wow , wist niet dat dat zo goed kon klinken !!! heb ik met mn domme kop natuurlijk weer al mn spaargeld uitgegeven voor mengpaneel en een record-geluidskaart :(

ik ga binnekort ook een betere kopen hoor, maar het is perfect mogelijk goede opnamens te maken met audigy spul, je hebt alleen wat meer geduld, een goede computer en een goede mic (alhoewel dit bij mij nu wel niet echt het geval is) nodig.

Sicky61
18 april 2004, 21:56
lekker nummer(betekent bij mij dat er weinig op aan te merken is waar je wat aan zou hebben)....muziekanten zoeken en spelen maar!!!

BLOK182
18 april 2004, 22:24
Leuk gedaan dude, kliknt lekker, idd goeie kwaliteit!

Vich
19 april 2004, 22:53
Vet goed!

Bosch
27 april 2004, 18:19
Cool!

The Cure meets Nirvana talking about Stone Roses.

Knap gedaan!

AART
28 april 2004, 15:25
klinkt goed, niks op aan te merken idd

BartL
29 april 2004, 01:19
Linkin Park :???:

Ik vind dit vele malen beter, well done! :cool: