PDA

View Full Version : Wahtte???



Javaca
8 april 2004, 22:07
Aangezien ik een leuk stapeltje poen tegemoet kan zien ben ik wat rond aan het kijken naar wat gear.


Nu zit ik te denken aan een Snarling Dog wahpedaal.

-Wat vinden jullie ervan? (de loftrompet van skabouter heb ik al gehoord)
-Wat zijn jullie ervaringen?
-Wat is een goed (betaalbaar) alternatief?


Ook zit ik te danken aan een Boss GX-700
-Wat vinden jullie hiervan?
-Wat zijn jullie ervaringen?
-Wat zijn goede alternatieven?

Het lijkt mij wel handig aangezien ik normaal nogal weinig geld heb om effecten te kopen. Alle boss-pedaaltjes schijnen er in te zitten?

harrie-beton
9 april 2004, 17:40
Ik weet niet welke kant je op wilt: kwaliteit of multi effect?

Wil je enkele (wah) of multi-effecten/vervormers en wat voor soort en kwaliteit wil je.

Als je een idee hebt: Hierna kan dit krachtige forum je geld opmaken.

Javaca
9 april 2004, 22:47
Het leek mij wel een aardige combi.

Ik heb normaal nogal weinig geld dus een multieffect lijkt mij erg handig. Maar ipv een autowah wil ik toch ook een losse "manual" wah.

Jeroenvanhulsteijn
10 april 2004, 19:27
ik heb vroeger een boss gx700 gehad. maar dat was misschien iets te ingewikkeld voor mij. ik had toendertijds een fender bassmann 70. ik was niet tevreden over de oversturings geluiden van de gx700. ook kostte me het teveel moeite om er een lekker phaser geluid uit te krijgen. de pitch shifter was ook niet meer dan adequaat. toch heb ik wel wat boss pedaaltjes gehad waar ik erg tevreden over was. behalve dan de overdrives en distortions, die hebben mij nooit kunnen bekoren. maar er zijn ook mensen die wel met het apparaat overweg kunnen en er blijkbaar goede resultaten mee krijgen. de jongen aan wie ik hem verkocht had er namelijk al 1ntje. nu hattie er 1 voor in de oefenruimte en 1 voor thuis.