PDA

View Full Version : Vintage Ibanez



GuitarMaster
8 april 2004, 15:06
Ik heb hier nog een oude ibanez concord staan, hij ziet er precies hetzelfde uit als model 652 van deze site: http://vintage-ibanez-museum.de/akustik.htm, alleen is t dan een 6-snaar.
Weet iemand wat ie ongeveer waard is, ik heb echt geen idee.
Hij klinkt en speelt trouwens echt fantastisch :)

John P
9 april 2004, 11:47
Je hebt waarschijnlijk een 752; die kostte toentertijd zo'n 450 DM. Ik denk, dat hij nu, als hij netjes is, zo'n 200/300 euro moet opbrengen. Vergeet niet, dat de gitaren toen van massief hout waren gebouwd in deze prijsklasse. Kom daar nu eens om! Je mag blij zijn als er een massief bovenblad op zit.

John P
9 april 2004, 11:48
Je hebt waarschijnlijk een 752; die kostte toentertijd zo'n 450 DM. Ik denk, dat hij nu, als hij netjes is, zo'n 200/300 euro moet opbrengen. Vergeet niet, dat de gitaren toen van massief hout waren gebouwd, in deze prijsklasse. Kom daar nu eens om! Je mag blij zijn als er een massief bovenblad op zit.

John P
9 april 2004, 11:48
Je hebt waarschijnlijk een 752; die kostte toentertijd zo'n 450 DM. Ik denk, dat hij nu, als hij netjes is, zo'n 200/300 euro moet opbrengen. Vergeet niet, dat de gitaren toen van massief hout waren gebouwd, in deze prijsklasse. Kom daar nu eens om! Je mag blij zijn als er een massief bovenblad op zit.

John P
9 april 2004, 13:30
Het forum doet wel erg raar, zeg!

waayer
12 april 2004, 10:46
heb precies de zelfde staan ook een 6 snaar vind hem wel goed spelen
ooit eens gekocht voor een leuk prijsje. zou hem ook nooit wegdoen
want hij klinkt beter als mijn andere acoustische gitaren.
maarja dat zegt waarschijnlijk meer over die andere gitaren dan over de ibanez