PDA

View Full Version : Eigen nummers eindelijk online!



BramVersteeg
8 april 2004, 12:35
Hehe, eindelijk 2 nummertjes die ik zelf heb geschreven online. Ik heb de gehele nummers geschreven en het meeste ingespeelt(drums en zang niet). Het is allemaal opgenomen op zo'n boss BR-11nogwatte home recordertje. Tips welkom graag!
www.bramversteeg.tk onder 'muziek' en daar onder mp3's.

Mark S
8 april 2004, 13:29
helaas brammetje, werkt voor geen meter...

Maiden Michiel
8 april 2004, 13:33
helaas brammetje, werkt voor geen meter...

+1

Martien
8 april 2004, 17:36
don't:begin is erg mooi, en daar vind ik de stem ietsie minder op zn plek, maar int refrein wel weer erg vet,
cool!

hatebreed: mooie baslijn en goede opname qualiteit, gitaar is ook vet, kvind alleen de stem die telang duurt gaat met zo'n gedistord effect ofzo wat minder, maar veder wel super vet :d
al met al super leuk :D

Martien
8 april 2004, 17:36
"de weg kwijt en weer gevonden"

BramVersteeg
8 april 2004, 19:02
Bedankt voor de reacties. De site werkt maar af en toe en dat over een uur kijken werkt dus ook niet. Graag even een berichtje in het gastenboek iemand??

spanky_franky
9 april 2004, 12:56
klinkt vet

Don`t is lekker..

de intro van hatebreed is cool! subtiele delay en vet basloopje.
alleen die gedistorte zang dat vind ik persoonlijk minder..
beetje te muse achtig ofzo?

BramVersteeg
9 april 2004, 22:58
Hatebreed is idd een beetje muse achtig. Is niet erg want ik vind muse erg goed. Het idee was om het couplet erg rustig en clean te houden maar dan erg chaotische zang. Vandaar de distortion. Dan bij het refrein zware distortion met weer cleane zang om het er uit te laten springen. Vandaar de keuze van de distortion. Hatebreed ga ik trouwens wel nog uitbreiden. Is nog niet helemaal naar wens.

Negative K3 fan
17 april 2004, 19:20
ik vind hatebreed een beetje een zwak muse aftreksel, dat komt onder andere omdat die zanger niet kan zingen.

muzikaal zat het eerste nummer een stuk beter in elkaar, muse is al zeurderig (positief vaak) maar dat van jouw (hatebreed) is té. maarja, die eerste was zeker leuk, helemaal als iemand anders het zou zingen. Ook goede opnames! Gitaartoon alleen wat minder.

BramVersteeg
18 april 2004, 15:30
Hmm, ik vind dat de zanger wel kan zingen maar dat is natuurlijk mijn mening. En een zwak muse aftreksel? Is muse dan ook niet een zwak radiohead aftreksel?? Er zitten wel invloeden van muse in maar een zwak aftreksel... Ik vind dat distortion gewoon gewoon vet. Verder niks mis met je comentaar maar dat is mijn mening. 1e nummer is idd wel beter. Heb ik ook langer op gezeten. De gitaartoon kwam niet helemaal door omdat het met goedkoop spul is opgenomen(lees: niet met goede studiospullen)

Sicky61
18 april 2004, 21:37
weer es wat anders dan al dat ingewikkelde gepiel......lijkt me een live bandje dit.
Lekker down wel 8-)

BramVersteeg
18 april 2004, 22:26
Dank je. Het is jammergenoeg nog geen liveband maar bijna geheel door mij ingespeeld. Nummers met moeilijk gepiel(voor zover ik dat zou kunnen) komen nog ooit.........denk ik.