PDA

View Full Version : Metal Master, kopen of niet



Richwoodje
7 april 2004, 21:05
test

Richwoodje
7 april 2004, 21:08
Ik ben een beginnende gitarist, en ik kan nu voor 30 euro een Metal Master pedaal kopen (2ehands), die origineel $130 kost (op een site gezien)
Dit ding heeft volgens de verkoper 4 jaar in de kast gestaan, en 1 jaar is hij ook echt gebruikt
de vraag... doen of niet (ik kan em nog bezichtigen ook, die gast woont in Castricum, misschien 9 km van m'n huis)

foto:
http://namm.harmony-central.com/WNAMM02/Content/DigiTech/PR/Metal-Master.jpg

Mark S
7 april 2004, 22:28
doen lijkt me alhoewel ik deze niet ken maar wel de HotRod uit dezelfde X-series en die was gewoon goed...

Mithrandir
7 april 2004, 22:33
Hij zal echter nog niet 4 jaar in een kast liggen, ze zijn pas 2 jaar (iets minder) op de markt als ik met niet vergis. Maar 30 euro lijkt me geen slechte prijs om hem gewoon eens te proberen.

Sowieso altijd eerst proberen, bij hem thuis ofzo, neem als het even kan eigen gitaar en versterker mee.

Richwoodje
7 april 2004, 22:36
eigen gitaar mee? waarom dat?

Mithrandir
7 april 2004, 22:39
Om te horen hoe het pedaal klinkt met jouw gear, of overdrijf ik nu een beetje?

Fuhgawz
7 april 2004, 22:42
Inderdaad, sowieso eerst testen. Als het ding werkt zoals het hoort meteen kopen! Ik weet zeker dat als je hem meteen op marktplaats zet meer dan de 30 euro kunt vangen die je voor hebt betaald, waarschijnlijk zelfs het dubbele maar pin me daar niet op vast ;)

Mark S
7 april 2004, 22:48
Inderdaad, sowieso eerst testen. Als het ding werkt zoals het hoort meteen kopen! Ik weet zeker dat als je hem meteen op marktplaats zet meer dan de 30 euro kunt vangen die je voor hebt betaald, waarschijnlijk zelfs het dubbele maar pin me daar niet op vast ;)

idd..die hotrod (die inmiddels het veld heeft moeten ruimen) ging grif weg voor €75,-

BartL
7 april 2004, 23:04
Om te horen hoe het pedaal klinkt met jouw gear, of overdrijf ik nu een beetje?
Nope, dit is zeker niet overdreven. Ik ben mijn Fender ook gaan testen met mijn eigen versterker. Dan weet je precies hoe het gaat klinken en weet je waar je aan toe bent!

Trocar
8 april 2004, 00:33
Op de site van Digitech staat demo's van alle pedalen uit de X-series. Kan je alvast een impressie krijgen. En die 9 km vallen ook wel te reizen om hem even te proberen!

Mitch
8 april 2004, 00:34
Je zei zelf al in een ander topic: leuk verhaal, maar effecten moet je horen hè ? :razz:

Richwoodje
8 april 2004, 09:38
Je zei zelf al in een ander topic: leuk verhaal, maar effecten moet je horen hè ? :razz:

ik haat het als ik op m'n woorden wordt teruggepakt :-D
tis wel zo ja, :) Ik had alleen het gevoel dat ik dan niet serieus genomen wordt, als ik daar met m'n Park-versterkertje en mijn Richwoodje aan kom lopen :razz:

idno
8 april 2004, 09:52
dan ga je toch gewoon op de fiets 8-) of met de auto :wink: :razz: :razz: :D :-D

pikasso
8 april 2004, 10:27
Voor € 30,- direct doen.
Zeker met een Richwood gitaar en Park versterker komt het je geluid ten goede.
En anders neem ik hem wel over voor € 35,- :lol: :lol: :lol:

Richwoodje
8 april 2004, 10:37
Voor € 30,- direct doen.
Zeker met een Richwood gitaar en Park versterker komt het je geluid ten goede.
En anders neem ik hem wel over voor € 35,- :lol: :lol: :lol:

IS ER WAT MIS MET MIJN GITAAR EN VERSTERKER DAN :evil:

ja, eigenlijk ook wel :cry: :wink:

pikasso
8 april 2004, 11:44
Niets om je voor je schamen.
Ik ben ook begonnen op minder goede gitaren.