PDA

View Full Version : Millionaire en onze gestolen snoer en gitaarstandaard!



steeph
25 maart 2002, 18:07
Pas op voor Millionaire!

Vorig jaar hebben wij in Rdam opgetreden met de belgische millionaire. Nadat wij klaar waren moesten zij hun spullen opbouwen. Mijn standaard met Gibson gitaar hadden ze voor het makkelijke even tussen het publiek gezet (!!!???) en vanonze andere gitarist hebben ze zn standaard en van de bassist een snoer gejat! Met andere woorden...Beter dat ze het heel erg goed gaan doen en heel beroemd worden, want dan is het alleenmaar stoer om dit verhaal te vertellen!

sleep_to_saturate
25 maart 2002, 18:29
Die cover van Sonic Youth is echt vet die ze spelen.. heheh.. :smile:
Maar bedankt voor de waarschuwing, ik denk alleen niet dat ik ooit naast ze op het podium zal staan. Maar mocht het gebeuren zal ik er op letten.. en een snoer van hen jatten :wink:

steeph
26 maart 2002, 10:30
Beter! Jat dan ook direct ff een gitaar standaard en zet zn gitaar op een plek waar je niet wil dat je gitaar neergezet wordt!

dirkw83
26 maart 2002, 11:14
Hehe, ja, voor zulke dingen is deze rubriek wel zinvol, dat is wel waar op zich.

Ic3gl0vE
14 juli 2002, 15:25
stuur die band naar een of ander vies duister blackmetal optreden waar ze alle clichés waarmaken en Millionaire slachten ipv een geit :evil:

nickelwound
14 juli 2002, 19:36
Op Werchter heeft Tim van Hamel van Millionaire zijn eigen gitaar (Fender Tele) verrot geslagen in het drumstel wegens frustratie. Ze hadden namelijk technische panne en konden maar een half uur spelen in plaats van een uur.

Fluffy
16 juli 2002, 01:34
hahahaha LOL :grin:

Ic3gl0vE
16 juli 2002, 13:58
wat een kneuzen, jammer gewoon
als je techinische problemen hebt helpt het niet om je gitaar te mollen (duhh)

sebass
16 augustus 2002, 01:58
Waarschijnlijk waren het toch gejatte spullen. Hij was zijn bewijsmateriaal aan het vernietigen. Haha.

BLOK182
16 augustus 2002, 11:42
lol

Ic3gl0vE
6 november 2002, 20:47
o yeah :mad:

Dries
22 november 2002, 16:41
De gitarist heeft (of nog steeds) in een gitaar winkel gewerkt! Dat ie daar maar gaat jatten.

Ic3gl0vE
1 januari 2003, 18:39
Maar over die standaard en dat snoer.. Van die dingen kun je niet altijd weten of ze nou van jou zijn of niet. ik weet het niet hoor maar misschien ging het per ongeluk

RaNk
1 januari 2003, 19:48
Of misschien zijn ze er zelf nieteens mee vandoor gegaan. Kijk uit wie je beschuldigd. En ruim altijd je eigen zooi gewoon op ook al is de volgende band al aan het opbouwen. Met een band van 4 man is er altijd wel iemand die de spullen in de gaten kan houden.

Dude
3 januari 2003, 01:31
let inderdaad beter op je spullen amn, geen medelijden met je ofzo hoor,

als jij je les paul onbeheerd achterlaat tijdens iets groots is het je eigen schuld als die weg is

Pöl
23 juni 2003, 21:06
Altijd eerst gitaren in de koffers en de auto in, bij elk optreden!
Versterkers en zo versleur je niet zo onopgemerkt....
Snoeren, effecten en statieven worden idd heel veel gepikt...

Ik probeer altijd alles op het podium in flightcases te stoppen, en ik hoop dat er nooit iets wordt gestolen... :cry:

De Teng
25 juni 2003, 18:41
Ik heb wel degelijk medelijden met je, je bent je Gibson kwijt!

Maar waarom neem je op zijn minst je instrument niet mee van het podium af? Op zich is dat niet het ergste natuurlijk, maar dat er niemand iets heeft gezien... ook maar achteraf lullen, misschien in een vlaag van onbezorgdheid, maar ik liet me mijn plankje niet vernachelen. Hoe dan ook. Opruimen dus. :D

nirvana
17 juli 2004, 19:56
Zij hebben het toch maar mooi gemaakt met of zonder stelen. Tim Van Hammel (de frontman van millionaire) speelt nu samen met josh van de queens of de stoneage in EAGLES Of DEATH METAL

Svenson
6 augustus 2004, 21:00
Wel jammer van dat drumstel waar hij zijn tele insloeg...

michielv
10 december 2004, 13:22
Maar over die standaard en dat snoer.. Van die dingen kun je niet altijd weten of ze nou van jou zijn of niet. ik weet het niet hoor maar misschien ging het per ongeluk

Mja, nou, ik weet dondersgoed welke spullen van mij zijn en welke niet. Maar ja, ik ben ook van het type dat zijn eigen spullen inpakt en liever niet heeft dat een ander dat voor me doet. De paar keren dat ik iemand vertrouwd heb heeft me dat toch wel het nodige gekost, geen mega bedragen maar wel vervelend wanneer je de volgende (zon)dag weer moet spelen en je mist een stekkerdoos, kabel enz. Zie dat maar weel snel te regelen wanneer de winkels dicht zijn :(

Dat soort dingen gaan nooit per ongeluk maar door desinteresse.....

RS-Rik
8 april 2005, 23:43
Ik zou iets met graffitie of iets heel opvallends op mn case doen, slingers of balonnen er op tapen ofzo, dat valt wel op als iemand ermee aan de haal gaat.

RS-Rik
8 april 2005, 23:48
Ik zou iets met graffitie of iets heel opvallends op mn case doen, slingers of balonnen er op tapen ofzo, dat valt wel op als iemand ermee aan de haal gaat.

angus
28 mei 2005, 18:29
Een kennis van me zat een jaarenhalf geleden in hetzelfde repetitiekot als dat van Millionaire. Zij moesten net optreden, gaan hun spullen opladen. Als ze de volgende ochtend terugkwamen, bleek hetgeen er nog stond van Millionaire allemaal gestolen te zijn. Veeel vintage...

grtzz

robert-gitarist
29 mei 2005, 16:29
Ik heb mijn naam etc. op me 2 gitaarrekken gegrafeerd.
Dus ik weet donders goed wat dan van mij is en wat niet.
Gitaar snoer is bij gelabelt,gewoon z'n sleutelhanger dingetje aangemaakt.

Kortom gewoon nummeren ofzo en gewoon opvallende dingen bedenken.

Maar echt klote voor je,ze jatten tegenwoordig alles wat los en vast zit.

Snuiter
2 juni 2005, 14:56
Zou het niet gewoon zo zijn dat de beste mensen per ongeluk een snoer en standaard gebruikt hebben, gezien het voor zover ik weet sympathieke lui zijn. Puike band ook.

FirMz
3 augustus 2005, 18:10
Spijtig dat ik dit hoor, maar ik kan je moeilijk niet geloven.

Hoewel ik millionaire een fantastische band vind en ze echt byzondere en vernieuwende muziek maken walg ik soms van hun doeningen. In Intervieuws zitten ze er vaak zo high als iets bij en ik heb het niet over een jointje roken. Toen ze live speelde op de Gentse feesten hier had Vanhamel een band om zijn rechter elleboog, wat ook alleen maar vermoedens doet oprijzen.

Echt kut :(

stefke_m
1 maart 2006, 17:58
Spijtig dat ik dit hoor, maar ik kan je moeilijk niet geloven.

Hoewel ik millionaire een fantastische band vind en ze echt byzondere en vernieuwende muziek maken walg ik soms van hun doeningen. In Intervieuws zitten ze er vaak zo high als iets bij en ik heb het niet over een jointje roken. Toen ze live speelde op de Gentse feesten hier had Vanhamel een band om zijn rechter elleboog, wat ook alleen maar vermoedens doet oprijzen.

Echt kut :(

Lol, dream on

Sora
1 maart 2006, 20:59
Spijtig dat ik dit hoor, maar ik kan je moeilijk niet geloven.

Hoewel ik millionaire een fantastische band vind en ze echt byzondere en vernieuwende muziek maken walg ik soms van hun doeningen. In Intervieuws zitten ze er vaak zo high als iets bij en ik heb het niet over een jointje roken. Toen ze live speelde op de Gentse feesten hier had Vanhamel een band om zijn rechter elleboog, wat ook alleen maar vermoedens doet oprijzen.

Echt kut :(

Die gasten zitten echt niet aan de drugs hoor ;) (drank en weed is iets anders natuurlijk :D )

almarvk
1 maart 2006, 21:10
Die gasten zitten echt niet aan de drugs hoor ;) (drank en weed is iets anders natuurlijk :D )

wiet is gewoon drugs hoor

Sora
1 maart 2006, 21:48
wiet is gewoon drugs hoor
in mijn ogen niet! :p

vasnd
1 maart 2006, 22:22
wiet is gewoon drugs hoor

roken ook, als je alleen naar de wet kijkt

wietse
1 maart 2006, 23:14
wiet is gewoon drugs hoor

en alcohol is de meest verslavende harddrug die er is, en nog legaal ook.

sickpunk
2 maart 2006, 13:19
in mijn ogen niet! :p

moet je wat aan je ogen laten doen, denk je niet?

De Beer
2 maart 2006, 14:20
en alcohol is de meest verslavende harddrug die er is, en nog legaal ook.iemand nog een bakkie koffie....qua verslaving hebben we aan cafeïne wordwide een winnaar!

Het is maar net wat er maatschappelijk geaccepteerd wordt.

JCG
2 maart 2006, 18:56
iemand nog een bakkie koffie....qua verslaving hebben we aan cafeïne wordwide een winnaar!

Het is maar net wat er maatschappelijk geaccepteerd wordt.

Naja, het is ook minder schadelijk dan andere verslavende middelen.
Ik heb nog nooit van iemand gehoord die een hoer werd om zijn dagelijkse bakkie koffie te krijgen. Jij wel?

vasnd
2 maart 2006, 19:34
ik heb wel eens afkickverschijnselen gehad van cafeïne, maar dat krijg je ervan als je een tray bullit(red bull) opdrinkt in 5 dagen. en daarna stopt

blech, dat lust ik dus nu echt niet meer

X-Rated
3 maart 2006, 01:33
ik heb wel eens afkickverschijnselen gehad van cafeïne, maar dat krijg je ervan als je een tray bullit(red bull) opdrinkt in 5 dagen. en daarna stopt

blech, dat lust ik dus nu echt niet meer

Dat is mij gelukt in 48 uur!!! Reken maar dat dat verslavend is :|

vasnd
3 maart 2006, 13:26
in 48 uur, dan heb je echt wel hartkloppingen

Joey Handsome
4 maart 2006, 18:52
in 48 uur, dan heb je echt wel hartkloppingen

dan ben je ook echt stom bezig. In Frankrijk is er wel eens iemand overleden omdat ie in een te korte tijd een tray pep geleegd had. Daarnaast is al die cafeine ook desastreus voor je nieren. Kan me overigens ook niet voorstellen dat je je er echt beter op gaat voelen.

vasnd
5 maart 2006, 14:11
nee maar het is dan gewoon door verslaving en meestal ook iets met wedstrijden.

maar zon gast die toen ook een tray in een week ophad had toen vrijdag nog redelijk wat zitten zuipen, normaal staat ie erg sterk op zijn benen

maar moeite dat ie had met overeind blijven

hoofd
5 maart 2006, 14:42
Ik heb nog nooit van iemand gehoord die een hoer werd om zijn dagelijkse bakkie koffie te krijgen. Jij wel?

Heeft misschien ook met de prijs en verkrijgbaarheid te maken??

JCG
18 maart 2006, 01:26
Heeft misschien ook met de prijs en verkrijgbaarheid te maken??

Denk eerder aan het verschil van ontwenning verschijnselen tussen bijvoorbeeld heroine en caffiene.
Ik heb nu al 6 dagen geen koffie op, natuurlijk heb ik wel zin in een lekker bakkie. Maar het is niet zo dat ik de hele dag alleen maar aan koffie kan denken. Maar als ik verhalen hoor van junkies zijn ze de hele dag bezig met hun verslaving.

Joey Handsome
18 maart 2006, 14:22
Denk eerder aan het verschil van ontwenning verschijnselen tussen bijvoorbeeld heroine en caffiene.
Ik heb nu al 6 dagen geen koffie op, natuurlijk heb ik wel zin in een lekker bakkie. Maar het is niet zo dat ik de hele dag alleen maar aan koffie kan denken. Maar als ik verhalen hoor van junkies zijn ze de hele dag bezig met hun verslaving.

Ik ben net gestopt met mijn caffeine verslaving, de eerste dag ging het wel. De tweede werd ik koortsachtig en krijg ik koude rilling afgewisseld met het gevoel dat ik in de woestijn lag. De derde begon ik echt last te krijgen van braken en diaree terwijl ik als een zielig hoopje in de hoek lag te bibberen. Zo ging het dagen achtereen, nu is het over, ik ben weer koffie gaan drinken.

tomazz
18 maart 2006, 16:44
Pas op voor Millionaire!

Vorig jaar hebben wij in Rdam opgetreden met de belgische millionaire. Nadat wij klaar waren moesten zij hun spullen opbouwen. Mijn standaard met Gibson gitaar hadden ze voor het makkelijke even tussen het publiek gezet (!!!???) en vanonze andere gitarist hebben ze zn standaard en van de bassist een snoer gejat! Met andere woorden...Beter dat ze het heel erg goed gaan doen en heel beroemd worden, want dan is het alleenmaar stoer om dit verhaal te vertellen!

Jongen wat voor huilebalk ben jij eigenlijk, en waarom kom je daar nu pas mee aanzetten als het vorig jaar gebeurd is. Trouwens vind je het niet wat laag van jezelf dat je hen beschuldigt zonder bewijzen? Als je het dan toch zo zeker bent waarom heb je dan gewoon geen aangifte gedaan bij de politie lijkt me logischer dan na een half jaar die gasten wat zwart te maken op een forum vind je niet? Sorry normaal geef ik geen zo'n reacties maar dit vind ik wel wat laag bij de grond.

guhlenn
18 maart 2006, 17:00
hahah een fan?

Verslaving word tegenwoordig gekenschetst als een sociaal fenomeen, en daarom valt koffie er niet onder (je moet wel heel veel drinken om van je uitkering je koffieverslaving niet te kunnen onderhouden). MAar de ontwenningsverschijnselen zijn er wek degelijk (hoofdpijn in het wekend na het uitslpaen anyone? ongerelateerd aan zuipen dan he...)

En de meest verslavende drug is , jawel, nicotine. (je zou heroïne zeggen, but no... ) Hoera! :)

Joey Handsome
18 maart 2006, 17:31
hahah een fan?

Verslaving word tegenwoordig gekenschetst als een sociaal fenomeen, en daarom valt koffie er niet onder (je moet wel heel veel drinken om van je uitkering je koffieverslaving niet te kunnen onderhouden). MAar de ontwenningsverschijnselen zijn er wek degelijk (hoofdpijn in het wekend na het uitslpaen anyone? ongerelateerd aan zuipen dan he...)

En de meest verslavende drug is , jawel, nicotine. (je zou heroïne zeggen, but no... ) Hoera! :)

pardon?

tien tekens

Trocar
18 maart 2006, 20:04
kenschetsen

[regelmatig werkwoord]

beschrijven wat voor soort mens iemand is
vb:je kunt haar kenschetsen als een aardig en hulpvaardig persoon
synoniem: karakteriseren
regelmatig werkwoord: ken-schet-sen ik kenschets
jij/u kenschetst
hij/zij kenschetst
wij/zij/jullie kenschetsen
ik/jij/u/hij/zij kenschetste
wij/zij/jullie kenschetsten
hij heeft gekenschetst

mensen te beschrijven]

Joey Handsome
18 maart 2006, 20:06
krijg nou wat, wordt dat woord ook in Nederland gebruikt of slechts in België?

Trocar
18 maart 2006, 20:07
Dit is een heel normaal Nederlands woord.

Joey Handsome
18 maart 2006, 20:11
Ga weg man, niet hier, niet hier in Haarlem en omstreken. Ik heb dat woord nog nooit, maar dan ook nog nooit in de krant gelezen, of op straat gehoord. Dat is absoluut niet een heel normaal woord.

Trocar
18 maart 2006, 20:13
Ga weg man, niet hier, niet hier in Haarlem en omstreken. Ik heb dat woord nog nooit, maar dan ook nog nooit in de krant gelezen, of op straat gehoord. Dat is absoluut niet een heel normaal woord.

Google:

Haarlems Dagblad (http://www.haarlemsdagblad.nl/Pagina/0,7100,10-1-6456--1599427-1488--,00.html)
... dat de verdachte als veelpleger wordt gekenschetst. ,,een allerlaatste kans
voor deze verdachte? ... 2005 Haarlems Dagblad. Alle rechten voorbehouden ...
www.haarlemsdagblad.nl/Pagina/ 0,7100,10-1-6456--1599427-1488--,00.html - 65k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache (http://72.14.203.104/search?q=cache:2eJDX1cbSIAJ:www.haarlemsdagblad.nl/Pagina/0,7100,10-1-6456--1599427-1488--,00.html+haarlems+dagblad+gekenschetst&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1) - Gelijkwaardige pagina's (http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=&q=related:www.haarlemsdagblad.nl/Pagina/0,7100,10-1-6456--1599427-1488--,00.html)

Joey Handsome
18 maart 2006, 21:00
oh mijn god...

Negative K3 fan
22 maart 2006, 17:42
hahah een fan?

Verslaving word tegenwoordig gekenschetst als een sociaal fenomeen, en daarom valt koffie er niet onder (je moet wel heel veel drinken om van je uitkering je koffieverslaving niet te kunnen onderhouden). MAar de ontwenningsverschijnselen zijn er wek degelijk (hoofdpijn in het wekend na het uitslpaen anyone? ongerelateerd aan zuipen dan he...)

En de meest verslavende drug is , jawel, nicotine. (je zou heroïne zeggen, but no... ) Hoera! :)

ik heb mensen in mijn omgeving harder zien gaan op koffie dan op coke en dat meen ik vrij serieus...

Joey Handsome
22 maart 2006, 18:08
ik heb mensen in mijn omgeving harder zien gaan op koffie dan op coke en dat meen ik vrij serieus...

Wat heb jij voor mensen in je omgeving? :???:

Tupelo
1 april 2006, 14:27
En wat voor coke drinken ze? :dontgeti:


:D

Johnny Thunders
2 april 2006, 16:30
Tja, als de coke te heet gezet is...

guhlenn
3 april 2006, 14:35
oh gast, laat je niet zo ken(schets)en. :D

terrasbeest
15 april 2006, 10:55
Jongen wat voor huilebalk ben jij eigenlijk, en waarom kom je daar nu pas mee aanzetten als het vorig jaar gebeurd is. Trouwens vind je het niet wat laag van jezelf dat je hen beschuldigt zonder bewijzen? Als je het dan toch zo zeker bent waarom heb je dan gewoon geen aangifte gedaan bij de politie lijkt me logischer dan na een half jaar die gasten wat zwart te maken op een forum vind je niet? Sorry normaal geef ik geen zo'n reacties maar dit vind ik wel wat laag bij de grond.

+ 1
Ik denk wel dat je als band aan andere dingen denkt als je moet gaan optreden, bovendien stellen die gasten hun gear niet eens zelf op. Diefstal is een strafrechterlijk vervolgbaar feit, waarvoor de dief zelf vervolgd wordt, of je zou moeten gaan bewijzen dat er medeplichtigheid is , of dat het in opdracht van hun ' baas' is gebeurd.
Ik ken die band niet eens, maar ik heb zelf op tientallen grote festivals gespeeld: tussen roadies is het altijd wat duwen en trekken, meestal blijft het vriendelijk, maar soms wordt het ' als je je nu niet rept dat je rommel hier weg is, gooi ik het bij het vuilnis'.
Trouwens met de grote acts-meestal met de grootste ervaring- heb je geen last, de kleintjes daarentegen zijn meestal zo vol van zichzelf dat ze geneigd zijn om eerst een feestje te bouwen, de rest wordt uit het oog verloren.
Waarschijnlijk eigen schuld ( dikke bult)

bogner
21 april 2006, 00:25
jemig steek een gitaar in je kont zeg... mn favo band afkraken..

dejohan
27 april 2006, 19:24
Wat zitten jullie nu te reageren op een topic dat al 5 jaar oud is?

Unicron
3 mei 2006, 17:02
hilarisch toch?

hendrix2
3 mei 2006, 22:38
Wat zitten jullie nu te reageren op een topic dat al 5 jaar oud is?
4 jaar... :roll:

Globetrotter
4 mei 2006, 02:12
Heb ze deze zondag nog gezien in den AB, heb wel nie de kans gehad om U snoer en staander terug te vragen, maar 't concert was wel de max. HARD dat die mannen geworden zijn sinds Josh Homme (QOTSA) hunne CD producete (just gespelt?)
Cheers,

Bart

dejohan
4 mei 2006, 13:07
4 jaar... :roll:


jaja wijsneus.