PDA

View Full Version : Europe Tuck Andress Style



Harald
7 april 2004, 14:31
http://www.gitaarspel.nl/lifeline/mp/europe.mp3

Een solo arrangement van Europe van Santana, geinspireerd door Tuck Andress, maar dan anders.

OVerigens altijd al een van mijn favoriete Santana nummers.

rien
7 april 2004, 23:56
geweldige uitvoering.

klasse.. zoals altijd

Rien

Bas Gitaar
8 april 2004, 00:32
Gitaarspel van Grote klasse

Robbert v.d. Hanenberg
8 april 2004, 01:47
Heel dynamisch gespeeld! Mooi!!

Stratman70
8 april 2004, 15:03
Dit bevat dus alle elementen waaraan een mooi gitaarstuk moet voldoen: techniek, gevoel, dynamiek. Dit is werkelijk Kunst en muzieK met een grote K.

Klasse!!!!! Wil ik graag meer van horen!

Harald
9 april 2004, 08:22
Bedankt, dat kikkert wel even op zo!

Bosch
9 april 2004, 09:52
Erg strak en tof om te luisteren! Echt, de feel is daar!

Gaat voort en vermenigvuldig uw mp3's!

Shaggy
15 april 2004, 11:18
Mooi gedaan man,

je blijft ook redelijk goed op maat dat alleen is al is best moeilijk zonder metronome .. heb je dat gespeeld met je alhambra??

Harald
16 april 2004, 17:31
Thanks,

dit is op mijn jazz-gitaar gespeeld. Een Shine SHC941 (Die worden door Huub Boel geimporteerd) Opgenomen op een Roland VS880, via een Boss ME10 en een acoustic exciter (kan even niet op het merk komen, groen kastje) Verder niet al te veel aandacht aan de mix besteed, de bassen hadden wel iets minder gekund.

Kon deze gitaar door een lakfout wat goedkoper meenemen, en qua geluid voor wat ik doe veel geschikter dan de beduidend duurdere Epiphone Broadway.

sunday violence
19 april 2004, 13:39
wauw! dit is echt goed. ik ben helemaal gaan santana fanaat maar dit vind ik mooi, lekker strak gespeeld en mooie toon. ken je roy buchanan, die heeft een nummer, Dual Soliloquy, dat doet me hier erg aan denken.

Harald
24 april 2004, 12:33
Nee ken het nummer niet, maar Roy Buchanan is niet de minste om (als gitarist dan ) mee vergeleken te worden. Wat ik me herinner is een geweldige frasering en toon. Thanks