PDA

View Full Version : nieuw topic



BramVersteeg
7 april 2004, 00:47
test :evil:

BramVersteeg
7 april 2004, 00:49
ligt het nou aan mij of komen hier nooit meer nieuwe berichten(lees nauwelijks)?? Maar goed. Mijn vraag was: Ik heb een midi-footcontroller nodig. Deze gebruik ik tijdelijk want ik weet dat ik later een andere ga kopen. Ik dacht aan die van behringer van 150 pleuri ofzo. Iemand suggesties of aanbiedingen??

LordRiffenstein
7 april 2004, 07:20
ligt het nou aan mij of komen hier nooit meer nieuwe berichten(lees nauwelijks)?? Maar goed. Mijn vraag was: Ik heb een midi-footcontroller nodig. Deze gebruik ik tijdelijk want ik weet dat ik later een andere ga kopen. Ik dacht aan die van behringer van 150 pleuri ofzo. Iemand suggesties of aanbiedingen??

Ik denk dat met wat geluk je 2de hands ook bv de Midimate of the Yamaha controller voor een dergelijke prijs kan vinden, misschien een Roland FC-200? Allemaal degelijke toestellen en het hangt er natuurlijk van af WAT je ermee wil doen.

BramVersteeg
7 april 2004, 18:35
Nou, ik wil op den duur een all access of iets dergelijks kopen. Voor nu heb ik even een midi-controller nodig om m'n diezel te sturen. Verder niks moeilijks. Ik heb wel ergens een behringer gezien voor 110. Kan ik m'n herbie toch ook wel mee sturen?

BLOK182
7 april 2004, 18:39
Ja daarmee zal het wel lukken. Diezel zelf heeft trouwens ook mooie midicontrollers, is dat niks? Wel geen idee wat ze kosten trouwens.

skabouter
8 april 2004, 01:00
diezel kennende nogal veel. een behringer zal tussentijds een prima oplossing zijn, die je zonder (veel) verlies weer van de hand kan doen tegen de tijd van intrede van de All Acces. (die van 110 dus)

skabouter
8 april 2004, 01:14
ligt het nou aan mij of komen hier nooit meer nieuwe berichten(lees nauwelijks)???

ja, vind ik ook wel jammer. ik lees graag over racks, en zie ook graag pics. maar maandag heb ik een rack-update. al 2 keer eerder ook, maar ik wachtte even met posten. maandag komt er dus een 3 dubbele rackupdate, met pics :)

BramVersteeg
8 april 2004, 03:21
bedenkt mensen! En ik wacht af skabouter. :)