PDA

View Full Version : ben ik nou kippig?



nicoverduin
6 april 2004, 22:43
Ik had toch net nog een antwoord gegeven op de zelfbouw champ, en nou zie ik het hele onderwerp niet meer? Is ie verwijderd?
NIco

Antal
6 april 2004, 22:46
Dat gebeurd regelmatig hierzo... Ik ben ook een heel topic over m'n wahpedaal mods kwijt. Soms verschijn het topic ook vanzelf weer. :???:

Ik heb een vermoeden dat het gebeurd als er posts binnen een topic verwijderd worden. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

hoofd
6 april 2004, 22:52
Idd, gebeurt als er een bericht verwijderd wordt. Een topic vind je terug door te zoeken naar je laatst geplaatste berichten via je profiel, als je dan een reactie plaatst of iets doet is ie er weer.

Antal
6 april 2004, 22:58
Kunnen ze dat niet fixen ofzo.... :-?

nicoverduin
6 april 2004, 23:01
hij is weer terug.
Nico

andy
7 april 2004, 00:40
Idd, gebeurt als er een bericht verwijderd wordt. Een topic vind je terug door te zoeken naar je laatst geplaatste berichten via je profiel, als je dan een reactie plaatst of iets doet is ie er weer.

Gewoon in je profiel het topic aanklikken helpt ook. Staat het er meteen weer. Heb ik al vier keer moeten doen met het meeting onderwerp in off topic. Irritant, maar je went er aan.

Al
7 april 2004, 11:31
Kunnen ze dat niet fixen ofzo.... :-?

Ik heb gitaarnet regelmatig op de hoogte gesteld van de nukken. Lukt me soms ook niet een bericht er op te krijgen. Lijkt er op dat we het er mee moeten doen. Lange berichten voor de zekerheid eerst in een tekstverwerker schrijven.

Al

nicoverduin
7 april 2004, 12:40
De optie van andy werkte. Andy nog bedankt voor de tip! Daarna flitste elk bericht gelijk goed. Ik ben los.... maar het werkt in ieder geval.
Nico