PDA

View Full Version : Wat is de ultieme shred-gitaar?



arno
6 april 2004, 18:38
Op welke gitaar kun je het beste shredden?

BartL
6 april 2004, 18:40
Smaak, gevoel, voorkeur...blabla


edit: Ik kan het helemaal niet trouwens :)

gerrekat
6 april 2004, 18:43
een DEAN ML!

Negative K3 fan
6 april 2004, 18:53
hangt er vanaf wat voor shred, maarja, gewoon beetje standaard shred

gitaar met HH, of HSH configuratie (als je malmsteen ofzo wilt spelen dan natuurlijk drie single coils)

neck through voor optimale upperfret acces.

dunne, goed gevormde body voor zo goed mogelijke feel (ik denkj dat je met een JS achtige body dan wel een heel eind komt)

diepe cutaways

goed ophangbaar, want shredden doe je natuurlijk ook staand.

floyd rose natuurlijk

buzz feiten of earvana nut

goede 5 way element switch zodat je goed kunt wisselen in het midden van een brute solo

degelijke en goed gepositioneerde volume en toon knoppen voor swels en andere effectn

plectrum houder voor als je midden in je solo je plectrum kwijtraakt

meer snaren voor extra brute sweeps

jumbo frets/scalloped fretboard voor betere bends en makkelijke hammer ons/pull offs

en weet ik het niet meer

Rubenios
6 april 2004, 18:59
een DEAN ML!

nee

arno
6 april 2004, 19:12
OKe dank je, daar kan ik wat mee!

Het is idd voor beetje standaard shred. Ben nog niet gevorderd :lol:

BLOK182
6 april 2004, 19:15
Tja, voor "weinig" geld en goeie kwaliteit, dan is bijv een
Ibanez RG(2)550/(2)570 wel wat.

Negative K3 fan
6 april 2004, 19:28
Tja, voor "weinig" geld en goeie kwaliteit, dan is bijv een
Ibanez RG(2)550/(2)570 wel wat.

2e hands natuurlijk, maar een charvel model 4 ofzo is ook niet verkeerd.

Preacher
6 april 2004, 19:29
Hallo ik ben hier nieuw en zag dit onderwerp Weten jullie of de ESP KH-602 ook een goede shredder is? Ik kan er een kopen maar heb er nog niet op gespeelt.
Ik speel zelf nog niet zo snel maar ben t wel aan t leren en dan wil ik wel een snelle gitaar hebben voor als ik het kan begrijpen jullie?
Badankt vast.

Diedo
6 april 2004, 19:31
een goede gitarist kan op bijna elke gitaar wel snel spelen...

is dat zo´n kirk hammet geval? dan lijkt het me wel oke
elke superstrat is wel een goede shredgitaar...

RRRobin
6 april 2004, 19:53
kan iemand even een goede definitie van shredde geve? :roll: :D

BLOK182
6 april 2004, 19:59
een goede gitarist kan op bijna elke gitaar wel snel spelen...


hehe, klopt grotendeels, maar gisteren speelde ik over een Bogey stratkopietje, enne, ik ben niet meteen de sloomste gitarist around, maar daar kreeg ik echt amper een fatsoenlijke solo uit :-D

Anders Destium
6 april 2004, 20:02
wiedelewiedelewiedeldetrucjetrucjetrucjewiedele enz.

Het komt erop neer om zo snel en technisch mogelijk te spelen en de trukendoos constant open te gooien , en dat kan op vrijwel elke gitaar met een goede trem (dat is heel belangrijk, goedkope floyds vallen dan af). Zolang je een superstrat in je klauwen hebt met een original floyd, kahler of lo-pro kan er niets gebeuren, maar ook op andere gitaren is het mogelijk. Een gitaar kopen alleen vanwege het shredden is een beetje onzin, het is vooral belangrijk dat jij zelf de gitaar lekker vindt spelen!

Als je een goed 2ehands snelheidsmonster zoekt: Ibanez RG570, genoeg te krijgen en absoluut niet duur.

Bedenk wel dat je ook met een snelle gitaar nog steeds goed moet kunnen spelen om te kunnen beginnen met shredden :wink:

gerrekat
6 april 2004, 22:56
een DEAN ML!

nee

Kan je rustig een filmpje laten zien wat het tegendeel bewijst!

Preacher
6 april 2004, 23:23
Ja dat is zo'n kirk hammet gitaar. En natuurlijk zit de snelheid op de eerste plaats in je vingers maar een gitaar met kabels als snaren die 1cm boven de toets staan speelt niet echt snel denk ik.
Maar ik ben druk aan het oefenen op oud lor en wil straks wel een snellere gitaar.
Is het belangrijk om een neck thru body te hebben ipv een bolt on hals?
Ik dacht nl dat dit alleen invloed heeft op de sustain.
Ik heb hier geen ervaring mee.
Die KH heeft neck thru body.

BramVersteeg
7 april 2004, 00:10
Speel eens een tijdje op accoustische gitaar of op een......bogey??.... en oefen daar snelle shreds op. Pak dan een gemiddelde superstrat en kijk hoe snel en goed je speelt!

maarten
7 april 2004, 01:29
een DEAN ML!

nee

Kan je rustig een filmpje laten zien wat het tegendeel bewijst!

weetje wat, bij komende topics denken we jou reactie wel erbij. Wat uiteraard op "DEAN!" neerkomt.
spaar jij je ook steeds die moeite.











:wink:

Rubenios
7 april 2004, 08:49
een DEAN ML!

nee

Kan je rustig een filmpje laten zien wat het tegendeel bewijst!

jah van angelo... k kan er ook wel paar laten zien die nog erger zijn... op jackson

Iced Dragon
7 april 2004, 09:22
wat is de gangbare prijs voor een 2ehandse RG570?

gerrekat
7 april 2004, 11:55
een DEAN ML!

nee

Kan je rustig een filmpje laten zien wat het tegendeel bewijst!

weetje wat, bij komende topics denken we jou reactie wel erbij. Wat uiteraard op "DEAN!" neerkomt.
spaar jij je ook steeds die moeite.











:wink:


net alsof er hier niet meer mensen rondlopen die erg voorspelbaar zijn..... :roll:


Ik kan tenminste beweren dat ik een USA Jackson bezeten heb......

gerrekat
7 april 2004, 11:56
een DEAN ML!

nee

Kan je rustig een filmpje laten zien wat het tegendeel bewijst!

jah van angelo... k kan er ook wel paar laten zien die nog erger zijn... op jackson


ja en mijn vader is nog sterker dan die van jou!

birt
7 april 2004, 12:28
een DEAN ML!

nee

Kan je rustig een filmpje laten zien wat het tegendeel bewijst!

jah van angelo... k kan er ook wel paar laten zien die nog erger zijn... op jackson


ja en mijn vader is nog sterker dan die van jou!

:seriousf:

Rubenios
7 april 2004, 13:38
een DEAN ML!

nee

Kan je rustig een filmpje laten zien wat het tegendeel bewijst!

jah van angelo... k kan er ook wel paar laten zien die nog erger zijn... op jackson


ja en mijn vader is nog sterker dan die van jou!

jouw pa is bejaard dus lul nie...

gerrekat
7 april 2004, 13:56
Hoe weet jij dat nu! hoe oud denk je dat ik ben dan?

Anders Destium
7 april 2004, 14:11
Je moeder!

Zullen we het maar houden op een potje shredden jongens?

>Rubenios
Ik own je
>Gerrekat
Ik own je

Allebei kop houden dus en oefenen met je donder in plaats van moeilijk doen op internet....

>Iced Dragon
Een euro of 350-400 is gangbaar, maar dan heb je wel een goede te pakken.

>Preacher
Voor een goede upper fret-access voldoet behalve een neck-thru ook een Bolt-on all-access neck zoals bijvoorbeel zit op Ibanez RG's en ESP superstratgitaren met bolt-on constructie.

jules
7 april 2004, 14:26
hee
Anders Destium
ik own je.................+1


kom op waar gaat dit over shredden gaat op iedere gitaar ik heb nuno bettencourt op een akoustische gitaar zien shredden alsof het een supersnelle ibanez was dus bedenk zelf maar waar het aan ligt

gerrekat
7 april 2004, 14:28
Je moeder!

Zullen we het maar houden op een potje shredden jongens?

>Rubenios
Ik own je
>Gerrekat
Ik own je

Allebei kop houden dus en oefenen met je donder in plaats van moeilijk doen op internet....

>Iced Dragon
Een euro of 350-400 is gangbaar, maar dan heb je wel een goede te pakken.

>Preacher
Voor een goede upper fret-access voldoet behalve een neck-thru ook een Bolt-on all-access neck zoals bijvoorbeel zit op Ibanez RG's en ESP superstratgitaren met bolt-on constructie.


Jij ownt helemaal niets en zeker mij niet!

Mr.Bluesbreaker
7 april 2004, 14:29
He, als we het over shredden hebben, waarom geen JEM eigenlijk? een 777 of universe ofzo, daar moet het toch ook mee lukken? Goeie trem, dimarzio's geloof ik, snelle hals, dunne body. (ziet dr alleen niet uit maar das wederom subjectief)

Ibanez RuleZ
7 april 2004, 15:26
heeeeeerlijk gitaristentopic: iedereen ownt elkaar, prachtig.

ik kom in de verleiding om mee te gaan doen:
petrucci ownt mij
vai ownt mij
satch ownt mij
jani liimatainen ownt mij
slash ownt mij (op melodie dan :-D)
alexi laiho ownt mij
michael romeo ownt mij
micheal angelo ownt mij
hell, zelfs yngwie malmsteen ownt mij

en zo kanik nog wel ff doorgaan

heren, ff volwassene spelen AUB

Harrald

gerrekat
7 april 2004, 15:42
Ik wordt gewoon wel eens ziek van die smartass remarks van rubenios.....hij loopt alleen maar alles af te zeiken, wordt daar een beetje moe van...


Hij houdt van jackson ik van DEAN so fucking what....ik loop tocjh ook niet de hele tijd op Jackson te bitchen, vind ze zelfs best mooi....


verder niets aan de hand.....is de LES PAUL al genoemd...of wil je Zakk Wylde geen shredder noemen???


Ik geef overigens geen zak om vai, satch, malmsteen e.d. dat zijn gene echte muzikanten alleen maar techneuten.

geef mij dan maar zakk Wylde of Dimebag, of Vivian Campbell of John Sykes voor mijn part!

maar kan net zo hard van Johnny Ramone's cq. Malcolm Young's scheurende gitaar accoorden genieten, wat mij betreft ownt die dat hele rijtje bij elkaar!

Negative K3 fan
7 april 2004, 15:45
les paul is te zwaar, heeft geen trem, geen goede upper fret acces, 24,75" schaal. je KUNT er wel op shredden maar heeft de specs een beetje tegen als je het vergelijkt met de 'echte' shred shit.

NeeraDJ
7 april 2004, 15:50
Ik vind het echt zware onzin om te zeggen dat je alleen met een superstrat kunt shredden, en nog meer dat je een trem nodig hebt. Ooit van Marty Friedman gehoord? Die heeft geen van beiden, ja vroeger had ie een Floyd, maar die gebruikte hij nooit. Strats zijn handig vanwege hun gemakkelijke vorm: Dun, uitsparingen, niet al te zwaar, diepe cutaways. Je kunt erg veel met een strat maar je hebt het niet nodig alleen omdat Vai, Satch en Petrucci op een strat spelen. Een Floyd vind ik zelf ook erg onnodig, natuurlijk kun je er leuke dingen mee (sommige mensen onderbouwen dit door "kijk maar naar Vai/Satch" te zeggen), maar denk je echt dat dit heel erg veel invloed heeft op hun spel?

Mijn punt is dat een shredgitaar niet echt bestaat, kijk maar die knulletjes die JEMs halen omdat Vai er zo mooi mee speelt, maar zij amper weten wat Vai er precies mee doet. Je kunt met elke gitaar shredden, als je het maar lekker vindt spelen, want het is wel waar dat een goeie gitaar je op weg helpt naar vordering. Negk3 heeft nou wel mooi voorbeeldjes gegeven, maar de vraag is het of George Lynch zelfs naar zo'n gitaar zou durven kijken. De zogenaamde snelle hals (dun) is namelijk wel iets waar je van moet houden. Les Paul-shredders zouden zo'n ding bijna kunnen breken. Een shredgitaar is heel persoonlijk, voor gerrekat een ML, voor Anders Destium een superstrat met Floyd, voor mij net als bij hen: PERSOONLIJK

(Dit is trouwens al eerder genoemd, maar er is waarschijnlijk overheengelezen, niet onderbouwd misschien?)

Rubenios
7 april 2004, 15:52
Ik wordt gewoon wel eens ziek van die smartass remarks van rubenios.....hij loopt alleen maar alles af te zeiken, wordt daar een beetje moe van...


hmmm vervelend dak slimmer ben??? Btw beste shred gitaar is geen jackson of dean, maar een custom....

gerrekat
7 april 2004, 15:54
je je bent een erg slimme jongen....geez....je voelt je aardig superieur nietwaar?

Negative K3 fan
7 april 2004, 15:55
Mijn punt is dat een shredgitaar niet echt bestaat

volgens mij is dat het punt van iedereen, ik noem in mijn lisjtje alleen wat generalisaties op van 'shred'gitaren.

Rubenios
7 april 2004, 15:58
je je bent een erg slimme jongen....geez....je voelt je aardig superieur nietwaar?

ik gebruik alleen de dingen die jij zegt hoor... jij zegt t

NeeraDJ
7 april 2004, 15:59
les paul is te zwaar, heeft geen trem, geen goede upper fret acces, 24,75" schaal. je KUNT er wel op shredden maar heeft de specs een beetje tegen als je het vergelijkt met de 'echte' shred shit.

Oh ja, en volgens jou zal de 'echte' shredder dat ook verkeerd vinden? Ik zag Marty Friedman anders met één van de zwaarste Gibson Les Pauls (Custom) solos spelen van Megadeth's Rust in Piece (Woodstock '99). George Lynch, Al Pitrelli en Michael Angelo (nouja Cadillac) zijn er ook niet van weg te branden. Of dat gewicht nou storend is, is persoonlijk. Over die upperfret acces geef ik je gelijk, daar stoort elke gitarist zich namelijk wel een beetje aan. Maar mijn genoemde gitaristen hebben dit probleem weten te omzeilen. Overigens ook shredders die niet beroemd zijn en het doen met een Les Paul hebben hier weinig last van. En een trem? Hahaha, zie mijn vorige post. Waarom zou een trem nodig zijn om die technieken te kunnen beheersen?

gerrekat
7 april 2004, 16:03
je je bent een erg slimme jongen....geez....je voelt je aardig superieur nietwaar?

ik gebruik alleen de dingen die jij zegt hoor... jij zegt t


je bent een arrogante infantiele kleuter! en waarom snap ik niet, volgens mij heb ik nooit wat verkeerds tegen je gezegd....bij deze!

Rubenios
7 april 2004, 16:04
danku... en leer eens spelen, je band zuigt

gerrekat
7 april 2004, 16:08
Jij ook! kom eens bij me lang zal ik je les geven! misschien ook een wijze levensles!

ik zit echt niet met die goedkope steken van jou, wat zit je nu echt dwars man...zeg het nu gewoon eens....

Rubenios
7 april 2004, 16:11
mij les geven? hmmm dat zal nie nodig zijn... k denk dak t wel redelijk kan

als t je nie dwars zit waarom hap je dan

gerrekat
7 april 2004, 16:17
Gitaarspelen? heb geen idee....maar je sociale vaardigheden mogen nog wel wat bijgeschaafd worden.

Ik vind het alleen zo vervelend van die mensen die op het internet zo enorm though zijn maar in het echt niets voorstellen.

het is nogal doelloos om hier stoer te doen, heb er ook helemaal geen zin in eigenlijk, ik hou van mijn gitaren en ik weet waar ik over praat laat me enthousiast zijn over mijn ding.

doe niet zo arrogant dat schiet niet op, ik heb geen idee hoe goed je bent, jij niet van mij, en er zijn toch altijd honderden mensen die nog beter so what....als ik nu mijn brood moest verdienen met gitaarspelen had je nog een punt maar ik beleef er slechts plezier aan!

NeeraDJ
7 april 2004, 16:18
volgens mij is dat het punt van iedereen, ik noem in mijn lisjtje alleen wat generalisaties op van 'shred'gitaren.

Oh ja en waar basseer je dat op dan? Generalisaties van shredgitaren zijn dan ook voor bijna elke shredder een must toch? Toch stonden er in mijn vorige post shrednamen van weinige zeer goede shredgitaristen die of niets of bijna niets uit jouw lijstje op/in hun gitaar hadden zitten. Dus dat waren zeker geen generalisaties.

Rubenios
7 april 2004, 16:19
volgens mij hoef k sociaal nie bijgeschaafd te worden hoor mister perfect.

Verkoop je Deans ofzo, je bent een wandelend reclamebord.

Negative K3 fan
7 april 2004, 16:20
volgens mij is dat het punt van iedereen, ik noem in mijn lisjtje alleen wat generalisaties op van 'shred'gitaren.

Oh ja en waar basseer je dat op dan? Generalisaties van shredgitaren zijn dan ook voor bijna elke shredder een must toch? Toch stonden er in mijn vorige post shrednamen van weinige zeer goede shredgitaristen die of niets of bijna niets uit jouw lijstje op/in hun gitaar hadden zitten. Dus dat waren zeker geen generalisaties.

generalisaties zijn bijna altijd foutief. maarja, dit is zon nutteloze discussie, voor zover je het discusie zou willen noemen. Ik houd heel erg van les pauls, en als ik ergens op zou shredden zou een els paul zeker in aanmerking komen :)

gerrekat
7 april 2004, 16:22
volgens mij hoef k sociaal nie bijgeschaafd te worden hoor mister perfect.

Verkoop je Deans ofzo, je bent een wandelend reclamebord.


Dat zit je dus dwars HAHAHHA, wta intereseert het jou nu man...jij houdt van je Jacksons prima toch!

Ik weet het al ik heb ooit eens wat over Alexi Laiho gezegd dat zal ook wel niet goed gevallen zijn.....

gerrekat
7 april 2004, 16:24
volgens mij hoef k sociaal nie bijgeschaafd te worden hoor mister perfect.

Verkoop je Deans ofzo, je bent een wandelend reclamebord.


Oh dat zit je dwars HAHHAHA, ja ik heb een hoop gitaren (gehad) klopt! jij houdt van jacksons prima, Anders houdt van Ibanez en sash houdt van fender......da's toch nog geen reden om zo suf te reageren elke keer!

Ik heb geloof ik ook een keer wat gezegd over Alexi Laiho geloof ik, dat zal ook wel niet goed gevallen zijn.....

Anders Destium
7 april 2004, 18:04
Komt het bij jullie niet op dat andere mensen ook wel eens gewoon informatie willen, zoals in dit topic bijvoorbeeld Iced Dragon en Preacher? Denk ook eens aan de functie van een gitaarforum in plaats van alleen te gaan flamen... wat een kleuterklas!

Ik dacht dat ik al een pagina of wat terug had duidelijk gemaakt dat het onzinnig is om elkaar af te blaffen op internet over zoiets sufs als dit. Ik vind het ook belachelijk om het over ownen en dat soort dingen te hebben, maar dat is kennelijk niet echt aangekomen :roll:

Anders Destium
7 april 2004, 18:12
...

Mithrandir
7 april 2004, 18:44
Ik wil even zeggen dat ik Lennart nog de meest zinvolle post heb zien plaatsen door aan te geven wat een gitaar nou een goeie shred-gitaar maakt. Dat heel veel "shredders" het ook op Les Pauls, ES-335's(Alvin Lee, ik :roll:) enzo kunnen doet helemaal niet terzake.

Zo.....

gerrekat
7 april 2004, 19:08
Ik persoonlijk denk dat de speler bepalend is en niet de gitaar....

Ik zeg al Michael Angelo maakt van een ML een shred gitaar, Zakk Wylde van een Les Paul, Steve MOore van een Music Man en Ygwie Malmsteen van een Fender....

Het maakt geen fuck uit, er zijn zat punkbands die op een Ibanez spelen of op een Jackson en er een "punk" gitaar van maken.

NeeraDJ
7 april 2004, 19:10
Lees je eigen post eens goed Mith, en daarna stapsgewijs die van Lennart en mij. Lennart heeft toegekend dat andere gitaren ook heel goed voor shred dienen. Nogmaal een shred-gitaar bestaat niet. Als shredders evenvaak (misschien zelfs vaker) een gitaar zonder die kenmerken oppakken dan betekent het niet dat ze geen shred meer spelen, al is hun gitaar volgens die norm ongeschikt. Er is namelijk geen norm. Juist doordat talloze shredders andere gitaren oppakken vervagen deze normen, en dan doet het opeens wel terzake. Als alle shredders nu opeens hun superstrats wegdoen en op Les Pauls gaan spelen, dan zullen wij vroeger of later de LP ook als shredgitaar erkennen. Charvel superstrats en Ibanez Prestiges kan je best snel, comfortabel en goed bespeelbaar noemen, en geschikt voor shred, maar shred gitaren vind ik zeer overtrokken. Dat vind ik namelijk weer van de Jackson KE2, Gibson Flying V Designer en Carvin DC127. Een shredder speelt op een gitaar wanneer die dat lekker vind spelen, en niet omdat het gekenmerkt wordt als "shredgitaar"

Mithrandir
7 april 2004, 19:16
Ok, maar hij noemt iig eigenschappen voor een gitaar, die een gitarist kan helpen bij het shredden. Waarmee nog niet gezegd is dat een gitaar per se aan al die eigenschappen moet voldoen.

Verder ben ik het gewoon met jullie eens dat het vooral de gitarist is die het werk doet en dat het soort gitaar daarbij eigenlijk ondergeschikt.

Rubenios
7 april 2004, 19:23
volgens mij hoef k sociaal nie bijgeschaafd te worden hoor mister perfect.

Verkoop je Deans ofzo, je bent een wandelend reclamebord.


Dat zit je dus dwars HAHAHHA, wta intereseert het jou nu man...jij houdt van je Jacksons prima toch!

Ik weet het al ik heb ooit eens wat over Alexi Laiho gezegd dat zal ook wel niet goed gevallen zijn.....

Mij zit nix dwars... Zolang alexi beter speelt dan ik vind ik hem goed.

Mithrandir
7 april 2004, 19:25
ruubje, ga eens af

Rubenios
7 april 2004, 19:35
ruubje, ga eens af


haha das mijn favo troetelnaam :)

gerrekat
7 april 2004, 20:34
Ik kan nu heel kinderachtig gaan doen en mijn signature ook veranderen in iets heel infantiels, laat het alsjeblieft rusten ja!

Rubenios
7 april 2004, 20:52
whahaha

Soulflyhigh
7 april 2004, 21:13
Om nog even terug te komen op de ESP Ltd KH-602. Ik ben een beetje aan het twijfelen. Volgens de specs lijkt een erg goede gitaar:
neck-through
24 frets
lekkere neck (persoonlijk dan he ;-) )
EMG 81's (ook persoonlijk en misschien een wissel met een 85 in de nek positie

Weet iemand waar ik m kan testen in NL? Dijkman misschien?

alvast bedankt

ninja
8 april 2004, 18:11
aan arno, ik heb nog een uitstekende shred gitaar te koop. het gaat om een aangepaste ibanez rg met een extra gladde hals, EMG set en een floyd rose tremolo. bel me op 0648473234 als je interesse hebt.

Jim Marshall
8 april 2004, 18:44
Djeesus Motherfucking Christ!!!!!!!

Wat een enorme achteruitgang van het forum zeg!!!!!!

In plaats van antwoord geven op een eenvoudige vraag lopen jullie elkaar af te zeiken en jullie persoonlijke meningen door elkaars strot te duwen. Echt jammer.
Kap nou eens met elkaar af te zeiken en zorg ervoor dat dit forum weer kwaliteit krijgt.

arno
8 april 2004, 20:03
aan arno, ik heb nog een uitstekende shred gitaar te koop. het gaat om een aangepaste ibanez rg met een extra gladde hals, EMG set en een floyd rose tremolo. bel me op 0648473234 als je interesse hebt.

Nee, dank je. Ik denk er eerst nog even rustig over na voordat ik een gitaar koop. Ik heb nu nog een LP studio. En die is, zoals al genoemd werd, zwaar en een beetje te "stug" op op te shredden. Maar voor het oefenen natuurlijk prima. Als ik wat gevorder ben, koop ik er misschien nog wel eens een.

Ik weet nu iig wat ik ongeveer moet hebben als ik een keer in een koopbui ben. :satisfie:

Anders Destium
8 april 2004, 21:15
Excuses voor de posts van sommige mensen hier...

Ook op een LP zou het mogelijk moeten zijn om te shredden (als ie een beetje is afgesteld) :)

Anthony
8 april 2004, 21:16
Hee Arno,

Misschien is die Peavey gitaar wel iets voor jou? Te zien op marktplaats...

arno
8 april 2004, 22:51
Je bedoeld die Wolfgang ?

Leuk dingetje ja. Kan ik ook eddie na gaan doen :dance:

Anthony
11 april 2004, 09:05
Nee, die V-type lmt. edition... "Van den Berg model"

Wat vinden jullie eigenlijk van deze gitaar? Graag reacties

Anders Destium
11 april 2004, 10:12
Je bedoelt op gitaarmarkt.nl neem ik aan (op marktplaats staat hij niet)?

Het lijkt me het verstandigst als je een nieuw topic opent, er zullen na 5 pagina's niet zo veel mensen meer naar nieuwe berichten kijken :wink:

Je kunt het beste eerst een testbericht maken en daarna op je eigen bericht je vraag stellen. Als je dat niet doet geeft hij geheid een foutmelding...

Hij ziet er in mijn ogen uit als een ontzettende scheurbak, alleen vraag ik me af hoe goed de floyd is (dat is met licensed floyds altijd een beetje tricky).

Negative K3 fan
11 april 2004, 17:59
Nee, die V-type lmt. edition... "Van den Berg model"

Wat vinden jullie eigenlijk van deze gitaar? Graag reacties

doie peavey van den bergs zijn volgens mij kwalitatief erg goede vormen, een iets afwijkend superstrat model,alleen de abalone binding eromheen is nogal gay in het echt. Maar het lijkt me wel een koel ding.